beantwoord

Geen Wi-Fi meer

  • 9 March 2021
  • 1 reactie
  • 47 x bekeken

Ik heb op het moment geen wifi, half uur geleden was deze ineens weg

Alle lampjes branden maar de middelste met het aardbolletje is rood. Ik heb de stekker er al uitgehaald. En er uiteraard weer ingedaan.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 11 March 2021, 09:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Mrconommar,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw Wifi.

Wat je kunt proberen is een powerflip van het modem. Klinkt lastig maar is heel simpel! Haal voor 30 seconden de stekker van het modem uit het stopcontact. Hierna kan je de stekker terug stoppen en het modem opnieuw laten opstarten, hiermee maakt jouw modem opnieuw verbinding. Dit kan een paar minuten duren maar werkt meestal wel! Ik heb ook nog een paar tips om jouw wifi te verbeteren. Eerst geef ik je wat uitleg. De sterkte van de wifi hangt af van enkele zaken. Bijvoorbeeld de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. We kunnen niet alles aanpassen, maar we kunnen het wél optimaliseren! Op onze Community staan enkele hulpmiddelen die het bereik en stabiliteit van jouw wifi verbeteren. Kijk hier voor de uitleg: https://bit.ly/T2WifiTips. Vooral het aanpassen van het wifi kanaal is meestal de oplossing. Hiermee versterk jij je wifi!  

Laat je weten of het is gelukt? De Community staat voor je klaar!