beantwoord

Geen internet en tv den haag

  • 10 May 2021
  • 5 reacties
  • 1187 x bekeken

Al de hele dag geen internet en tv in Den Haag postcode 2562. Is er een storing bekend?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 10 May 2021, 23:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7

Bij grote storingen zien we meestal een topic op het forum hierover en die zie ik nu niet. Als je de klantenservice belt dan kunnen zij een lijn meting uitvoeren, dan blijkt meteen of er wel signaal bij je binnen komt.

edit:
 

 

Tot op heden nog niets opgelost en nog steeds geen internet en tv.....

Heb je al geprobeerd de modem uit en na 30 sec weer aan te zetten?

Hoe branden de lampjes op de modem?

Ja maar dat werkt niet...voor de tweede keer gebeld met de klantenservice het ligt aan een lijnkaart. Maar vanochtend zou t binnen een aantal uur opgelost zijn en vanavond zou t zo nog 24 uur kunnen duren.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @susanne-beemsterboer,

Welkom op de Community! Laten we snel kijken naar een oplossing voor jouw internetverbinding.

Je moet natuurlijk zo snel mogelijk weer online zijn, dus ik ga je hiermee helpen. Als eerste wil ik je vragen om je modem uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je modem zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Op onze Community staan enkele hulpmiddelen om jouw vaste internet weer werkend te krigjen. Kijk hier voor de uitleg: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/info-what-to-do-mijn-vaste-internet-doet-het-niet-80725

Hier zijn nog een aantal tips om de wifi te verbeteren. De sterkte van de wifi hangt af van enkele zaken. Bijvoorbeeld de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. We kunnen niet alles aanpassen, maar we kunnen het wél optimaliseren! Op onze Community staan enkele hulpmiddelen die het bereik en stabiliteit van jouw wifi verbeteren. Kijk hier voor de uitleg: https://bit.ly/T2WifiTips. Vooral het aanpassen van het wifi kanaal is meestal de oplossing. Hiermee versterk jij je wifi!  

Laat je ons weten of het heeft geholpen? De Community staat voor je klaar!

p.s. Kan je jouw Communityprofiel aanvullen met jouw klantnummer? Dan kan ik jouw verbinding controleren op afstand.