beantwoord

Geen internet...

  • 29 August 2021
  • 5 reacties
  • 153 x bekeken

Goedemorgen sinds 2018 hebben wij internet van  Tele2. Onlangs hebben wij een uitbreiding aangevraagd naar ook TV van Tele2 (zal in september komen).

Vanochtend wouden mijn kinderen iets op Netflix gaan kijken..... geen internet. Geen probleem even router resetten is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt. Geen internet. Ok hebben we dan een storing ..... nee, online niks te vinden. Wacht ik heb een SMS van tele2 .... op Zondag om 9.00:

Beste klant, vanaf 13 september 2021 kun je gebruikmaken van Tele2 Internet. Volg je bestelling in mijn.tele2.nl. We houden contact, Tele2

Sorry wat? Ik heb al sinds 2018 internet van  Tele2... even klantenservice bellen om dit duidelijk te krijgen..... ohwja geen klantenservice op Zondag... en maandag zou ik wel weer moeten werken  (vanuit huis). Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? Heeft dit te maken met onze bestelling voor ook TV of is er een storing waar ik niks over kan vinden?

icon

Beste antwoord door Floor109 30 August 2021, 16:08

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Op zondag is er inderdaad geen telefonische klantenservice. Morgenochtend kun je ze gelijk bellen. Of probeer het via Facebook. Daar zijn op zondag wel moderators.

Reputatie 6
Badge +7

De TV bestelling zou daar niks mee te maken moeten hebben, ik heb je een privebericht gestuurd, dan kan ik wellicht even voor je kijken wat hier fout gaat

Reputatie 6
Badge +7

We hebben het kunnen oplossen, Linole is gelukkig weer aan het werk op de Tele2 verbinding :)

Reputatie 7
Badge +12

Mooi geregeld @Floor109 

Reputatie 7
Badge +12

Topper, thanks voor de snelle hulp! @Floor109