Feedback: Klantvoordeel actie

  • 4 July 2021
  • 5 reacties
  • 195 x bekeken

De klacht

Tele2 adverteert met haar klantvoordeel. Als je minimaal 2 Tele2 abonnementen op hetzelfde adres geregistreed hebt staan, dan kom je in aanmerking voor het klantvoordeel.
Ik kreeg het klantvoordeel niet geactiveerd in mijn Tele2 app. Dus ik belde de Tele2 klantenservice. De mederwerker keek naar het dossier en zei: ja meneer u heb één Tele2 mobiel abonnement en één Tele2 thuisabonnement en dan werkt het klantvoordeel niet. Het klantvoordeel werkt alleen met twee mobiele abonnementen of een mobiel Tele2 abonnenment en een T-mobile thuisabonnement (volgens de medewerker was Tele2 ook niet overgenomen door T-mobile, maar werkten ze samen). Hoe logisch is dat? Ik heb twee echte Tele2 abonnementen op mijn adres staan, maar het voordeel werkt dus alleen als ik één echt Tele2 abonnement zou hebben en één nep-abonnement. Het schijnt in hun klein lettertjes te staan maar is erg misleidend. Ik vind dat ze per direct met deze misleiding moeten ophouden of de voorwaarden zo aanpassen dat één Tele2 mobielabonnement en één Tele2 thuisabonnement ook in aanmerking komen voor het voordeel.

De oplossing

Ik vind dat Tele2 per direct met de misleiding van het klantvoordeel moeten ophouden of de voorwaarden zo aanpassen dat één Tele2 mobielabonnement en één Tele2 thuisabonnement ook in aanmerking komen voor het voordeel.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Wel even gewoon goed de informatie lezen.

Zie hier. Het gaat om meerdere Tele2 mobiel abonnementen of een combinatie met T-Mobile thuis.

 

Je kunt op zijn minst toegeven dat de eerste zin buitengewoon misleidend is. De formulering van de vervolgzinnen is volgens mij recentelijk aangepast, want eerder stond er klip en klaar “bij minimaal tweel Tele2 abonnementen op hetzelfde adres." 

Ik snap ook niet zo goed wat Tele2 te verliezen heeft met tevreden klanten. Misleiding is nooit een solide langetermijnstrategie. Er zit dus niks anders op dan een eerlijkere en klantvriendelijker provider te zoeken als mijn contractperiode is afgelopen.

Ik ben het wel met Abdurraouf eens. Niet heel netjes adverteren vind ik dit. 

 

Ik had bijna een Tele2 sim only abonnement afgesloten omdat ik thuis ook internet heb van Tele2. Ik werd echter gelukkig wat argwanend, en ging het forum op. 

 

Juist omdat klanten op de hoogte zijn gesteld van de fusie tussen Tele2 en T-Mobile, begin januari 2020, was het netjes geweest als er een disclaimer bij de promotie van het klantvoordeel stond. Zodoende  wordt het onwaarschijnlijker dat klanten een 'T-Mobile thuis' abonnement mogelijk verwarren met internet thuis van T-Mobile, en is het duidelijker dat het 'Internet thuis' abonnement dus ook echt bij T-Mobile afgesloten dient te zijn.

 

Hartelijke groet,

Dennis

Reputatie 7
Badge +12

Hey Abdurraouf, thanks voor je feedback, ik zal het intern aangeven! Volgens mij staat er verder overal wel duidelijk dat het om 2 mobiele abonnementen of 1 mobiel abonnement + T-Mobile Thuis abonnement gaat, maar mocht je ergens anders ook vinden dat het onduidelijk is, laat het ons dan gerust weten. Dan geef ik het intern met alle plezier door!

"Zodoende  wordt het onwaarschijnlijker dat klanten een 'T-Mobile thuis' abonnement mogelijk verwarren met internet thuis van T-Mobile, en is het duidelijker dat het 'Internet thuis' abonnement dus ook echt bij T-Mobile afgesloten dient te zijn." 

Oops, ik bedoelde natuurlijk 'Zodoende wordt het onwaarschijnlijker dat klanten een 'T-Mobile thuis' abonnement mogelijk verwarren met internet thuis van Tele2, en is het duidelijker dat het 'Internet thuis' dus ook echt bij T-Mobile afgesloten dient te zijn'