beantwoord

Erg traag internet

• 3 January 2018
  • 2 reacties
  • 193 x bekeken

Hallo allemaal,

Ten eerste sorry voor mijn slechte Nederlands.

Ik heb sinds Mei 2005 Tele2 internet abo Toen was snelste internet verbinding 20 MB . Sinds paar jaar de verbinding gezakt, vorige jaar heb ik een IPTV account gekocht toen begon de ellende ik kon geen IPTV meer kijken en internet was ook er traag . Heb ik mijn account van mijn IPTV geannuleerd gelukkig heb ik mijn geld terug gekregen.
Ik heb klantenservice gebeld ze zouden testen zou ik nog erover bericht krijgen heb ik ook bericht gekregen omdat ik te ver van centralpoint woont (1402 mtr.) was normaal dat ik beetje verliest hebt.
Ik heb weer vorige week weer klantenservice gebeld heb ik mijn probleem weer uitgelegd volgens degene had hij mijn verbinding gemeten en dat lag aan het modem hij zou nieuwe modem opsturen . Nog niets ontvangen

Ik heb een speedtest gemaakt http://beta.speedtest.net/result/6931809690
Ik betaal voor deze internet verbinding elke maand 31,12 euro is dat normaal? Terwijl op tele2.nl beter dan mijn verbinding voor maar 22 euro voorwaarden zijn voor nieuwe klanten. 🙂

Ik denk dat ik binnenkort gaan nieuwe internet provider zoeken. Bijna 13 jaar vaste klant
icon

Beste antwoord door Christel van Tele2 4 January 2018, 10:25

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

hoeft niet meer alles is opgelost .

Bedankt Francis van klantenservice
Badge +2
Top dat het is opgelost! 🙂