beantwoord

er zal een oplossing moeten komen

• 3 April 2020
  • 22 reacties
  • 397 x bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

zoals via het contactformulier al aangegeven beschouw ik jullie als opgezegd en mijn nieuwe provider heb ik vervroegd en die levert dus al jullie houding dat er geen compensatie gegeven hoeft te worden omdat er geen monteur geweest zou zijn die wel zeker geweest is en na 5 minuten aangaf dat er niks mis is met de lijn gaat niks oplossen want ik hou gewoon de 3 termijnen die nog betaald moeten worden achter tot er een oplossing is desnoods zie ik dat als compensatie ook gaat jullie apparatuur dan naar een deurwaarder ter inbeslagname en om te voorkomen dat jullie nieuwe klanten deze niet naar behoren werkende zooi toe sturen feit is dat ik nooit een goede verbinding had en dit volledig is toe te wijzen (volgens meerdere van jullie eigen klantenservice medewerkers) aan het feit dat er moedwillig een pakket is verkocht waarvan van te voren bekend had kunnen en moeten zijn dat het nooit naar behoren ging kunnen werken dit is oplichting/ernstige misleiding en daarmee heb ik de overeenkomst op juridisch correcte manier op correcte gronden vernietigd ik hou dus vast aan die vernietiging van de overeenkomst en hoe maakt mij niet uit maar er zal compensatie van minimaal 150 euro komen desnoods zoals al aangegeven via inhouding van de laatste betalingen

alleen tele2 hoeft te reageren mensen die denken het beter te weten heb ik niks mee te maken

icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 6 April 2020, 09:21

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

22 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je praat hier op het forum juist met andere klanten. Dit is dus niet het platform om juridische claims te maken. Als je ontbinding van een contract wenst, dan zul je dat via de juiste weg moeten doen.  Misschien kun je de geschillencommissie inschakelen. Die behandelen ook dit soort zaken. 

het is al ontbonden ze hebben de vernietiging van de overeenkomst al gaan ze niet over tot compensatie of accepteren ze niet dat ik de laatste 3 termijnen als compensatie houd volgt aangifte van oplichting heel simpel. en verder heb ik niks te maken met iemand die duidelijk geen leven heeft met 15922 reacties dan moet je leven echt geen inhoud hebben en ja blokkeer me maar dan zet ik de vpn aan en kom met het volgende account terug enz. enz. enz.

Reputatie 7
Badge +4

Zolang je fatsoenlijk blijft wordt er door moderators niets geblokkeerd. Je schuurt er wel tegenaan..

ik word op legale manier jullie ergste nachtmerrie jullie hebben mij opgelicht en misleid er is wel een monteur geweest dus stop met liegen daarover de aansluiting heeft vanaf dag 1 niet voldaan aan redelijkerwijs te stellen eisen er word dus niet meer betaald en de apparatuur word achtergehouden voor overdracht aan een deurwaarder voor inbeslagname dit blijft elke dag op een of andere manier bij jullie terugkomen tot ik mijn compensatie heb

Reputatie 7
Badge +2

Wat een extreem lange zin in het topic. Probeer eens wat punten en hoofdletters dan komt je boodschap een stuk begrijpeover.

Wat een extreem lange zin in het topic. Probeer eens wat punten en hoofdletters dan komt je boodschap een stuk begrijpeover.

Als je een ander verbeterd, dan ziet het er niet uit als je dan vervolgens zelf een spelfout maakt.

Reputatie 7
Badge +4

Ik begrijp Pipodeclown wel. Eigenschap 5 van Covey; "Eerst begrijpen, dan begrepen worden".

moeilijk he lezen punten en hoofdletters veranderen niks aan de woorden die zullen met punten en hoofdletters nog te moeilijk zijn voor je want als je het zonder niet begrijpt ben je gewoon te dom om te lezen

Reputatie 7
Badge +2

Begrijpelijk moest er staan, middernacht in half donker op een iPad typen is niet altijd ideaal :clown: ​​​​​​ Gelukkig waren mijn punten en hoofdletters dik in orde, dat heb ik op school geleerd.

Reputatie 7
Badge +2

Als je een ander verbeterd, dan ziet het er niet uit als je dan vervolgens zelf een spelfout maakt.

“verbetert”, persoonsvorm in de tweede persoon enkelvoud.

Ben je nu ook al van de spellingsnazi,  get a life.

Reputatie 5
Badge +3

@jeff5976 Er is je meerdere malen via verschillende kanalen geïnformeerd dat we geen vergoeding gaan geven. Indien je het abonnement inderdaad voortijdig afmeld kan het zijn dat er een afkoopsom in rekening gebracht wordt. Ik kan daar verder niet iets voor je in betekenen. 

Reputatie 5
Badge +3

Tevens wil ik iedereen vragen te stoppen met elkaar aan te vallen. Veel van de reacties die hier staan zijn nergens voor nodig en jaagt alleen iedereen maar op de kast, wat zich vervolgens escaleert in andere topics. 

@jeff5976 Er is je meerdere malen via verschillende kanalen geïnformeerd dat we geen vergoeding gaan geven. Indien je het abonnement inderdaad voortijdig afmeld kan het zijn dat er een afkoopsom in rekening gebracht wordt. Ik kan daar verder niet iets voor je in betekenen. 

zoals al meerdere malen aangegeven de overeenkomst is op juridisch correcte manier vernietigd op  correcte grond van ernstige misleiding/oplichting ondanks dat jullie dat ontkennen is er zeker wel een monteur geweest en als jullie geen compensatie geven betaal ik de laatste 3 maanden gewoon niet tot er compensatie is of ik zie dat als compensatie en zal uiteindelijk jullie apparatuur ter beslaglegging aan een deurwaarder worden overgedragen de eerste beoordelingen/reviews met het hele verhaal zijn inmiddels geplaatst dit gaat door tot ik compensatie heb het gaat dus een lange vervelende weg tot de rechter worden ik geef nooit op want ik sta in mijn recht

Reputatie 7
Badge +4

Tevens wil ik iedereen vragen te stoppen met elkaar aan te vallen. Veel van de reacties die hier staan zijn nergens voor nodig en jaagt alleen iedereen maar op de kast, wat zich vervolgens escaleert in andere topics. 

Juist, de moderatie mag best wat strakker op dit forum. Er worden toespelingen gemaakt welke doen denken aan de 2e wereld oorlog welke echte niet door de beugel kunnen!

dat komt door dat idiote systeem met die badges die willen mensen die niks anders te doen hebben graag verdienen en dan krijg je dit soort onzin reacties kijk maar naar andere forums met badges die badges zorgen altijd voor een forum vol idiote opmerkingen maar zoals met zoveel dingen heeft tele2 ook daar overduidelijk niks van geleerd

Reputatie 7
Badge +4

dat komt door dat idiote systeem met die badges die willen mensen die niks anders te doen hebben graag verdienen en dan krijg je dit soort onzin reacties kijk maar naar andere forums met badges die badges zorgen altijd voor een forum vol idiote opmerkingen maar zoals met zoveel dingen heeft tele2 ook daar overduidelijk niks van geleerd

Dat lijkt wel mee te vallen. Zelfs forumleden met veel reacties hebben max. 5 of 6 badges.  De laatste badges  zijn alweer een paar maanden geleden alleen uitgedeeld aan moderators. Misschien staat dit hele systeem inmiddels ook uit?

Dat lijkt wel mee te vallen. Zelfs forumleden met veel reacties hebben max. 5 of 6 badges.  De laatste badges  zijn alweer een paar maanden geleden alleen uitgedeeld aan moderators. Misschien staat dit hele systeem inmiddels ook uit?

het gaat overal fout waar badges worden gebruikt omdat mensen puur gaan reageren om badges te verdienen kijk maar naar die pipodeclown hier veel reacties maar alle zonder enige inhoud en zelden over de inhoud van de topic

Reputatie 7
Badge +4

het gaat overal fout waar badges worden gebruikt omdat mensen puur gaan reageren om badges te verdienen kijk maar naar die pipodeclown hier veel reacties maar alle zonder enige inhoud en zelden over de inhoud van de topic

Ah! Ja je hebt gelijk en inderdaad, Cypher heeft zelfs de meeste badges van alle forumleden. 

Ach ja ik kraam iig geen onzin uit en ben echt voor de klanten in dit klanten voor klanten Forum.

Ik heb geen verbond gesloten met een andere Goldmember om elkaar te steunen.

Eric en zijn sidekick Pipo, het duo jut en jul die elkaar hier zo hard nodig hebben om staande te blijven.

Ik ben geen heilig boontje die klanten hier schoffeert of alles wegbonjourt of totaal of topic te gaan zodat het over iets anders gaat, en als hij/zij er dan ern terug krijgen dan gaan ze bij de schoolmeester klagen (hij doet het weer meester) en ziet zijn eigen inbreng niet maar wijst naar een ander (grow up)

Ach ja ik kraam iig geen onzin uit en ben echt voor de klanten in dit klanten voor klanten Forum.

Ik heb geen verbond gesloten met een andere Goldmember om elkaar te steunen.

Eric en zijn sidekick Pipo, het duo jut en jul die elkaar hier zo hard nodig hebben om staande te blijven.

Ik ben geen heilig boontje die klanten hier schoffeert of alles wegbonjourt of totaal of topic te gaan zodat het over iets anders gaat, en als hij/zij er dan ern terug krijgen dan gaan ze bij de schoolmeester klagen (hij doet het weer meester) en ziet zijn eigen inbreng niet maar wijst naar een ander (grow up)

Zegt geen onzin uit te kramen maar valt wel direct anderen aan 

Reputatie 5
Badge +3

We blijven off topic gaan en elkaar aanvallen. Het antwoord is gegeven en ik sluit dan ook deze topic