beantwoord

Dwangbevel ontvangen na opsturen modem

  • 21 November 2021
  • 7 reacties
  • 80 x bekeken

Modem verstuurd naar antwoord nr in Waalwijk vervolgens 4 weken later een dwangbevel om de modem op te sturen ,welke volgens track en tracé bezorgd is in Waalwijk 

Nu ben ik volledig ongerust geraakt , heb alle aanwijzingen opgevolgd en toch een dwangbevel ontvangen, nu raak ik eerder blij dan bang en zou er nu dan aangifte gedaan moeten worden bij de politie? Is dit dwangbevel verstuurd door de concurrentie? 

icon

Beste antwoord door Floor109 21 November 2021, 17:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoe ziet dat dwangbevel eruit?

Een brief zonder klant nr en niet ondertekend met genoemd modem niet ontvangen 

Reputatie 6
Badge +7

Bedoel je zo'n brief?

Ik kan wel even voor je kijken of het is ontvangen, het gebeurt wel eens dat zo'n retourherinnering onterecht word gestuurd.

Voordat ik je profiel mag inzien heb ik wel eerst toestemming nodig

 

Ja voorbeeld brief informatie komt overeen , echter is morgen 4 weken geleden in Waalwijk bezorgd de oude modem, de nieuwe werkt prima, de modem moet wel bezorgd zijn , weet dat er veel verschillende medewerkers zijn bij Tele2 en omdat er geen kenmerk bij is kan er niet zo goed over gecommuniceerd worden. 

Reputatie 6
Badge +7

Als je mij via een privebericht het verzendbewijs kunt sturen, kijk ik het even voor je na

Reputatie 6
Badge +7

Modem is netjes ontvangen, ik heb de retourherinnering voor Pe1pke afgemeld, de brief mag als onverzonden beschouwen worden.

Mooi werk en snel opgelost goede detective!