beantwoord

Dsl lampje knippert

  • 30 April 2019
  • 9 reacties
  • 3545 x bekeken

DSL LAMPJE KNIPPERT

We hebben al 5 dagen geen internet en tv. Nooit problemen gehad en opeens was er geen verbinding. Contact gehad met tele 2 helpdesk en vanochtend is er een monteur geweest. Nieuwe modem gekregen, want we hadden een oude. Volgens de monteur zou de lijn goed werken dus zou het aan de modem kunnen liggen. Maar na de modem aangesloten te hebben knippert het dsl lampje nog steeds. Wie kan ons helpen??? We komen er niet uit en niemand van tele 2 lijkt het antwoord te weten. Intussen blijven we met dit probleem zitten.
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 1 May 2019, 15:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 5
DSL knippert, is geen verbinding met centrale.
Dus daar zit het fout, vreemd dat monteur vertrokken is met een niet werkende verbinding,..
Daar kan je een klacht over indienen, monteur mag pas vertrekken na een werkend signaal en niet eerder!
Reputatie 7
Badge +12
Nou, je kunt een KPN monteur moeilijk gijzelen. Nieuwe modems stuurt Tele2 gewoon per post op.
Reputatie 3
Badge +5
Weet je wat voor een monteur er dan was? Wanneer er een KPN monteur was dan is het vreemd dat hij het niet heeft getest met het nieuwe modem en daarna de lijn heeft nagekeken. Wat Help2014 zegt klopt namelijk. Er is dan geen verbinding met de centrale. Ik wil graag kijken wat er is gebeurd en wat ik op dit moment vanuit hier voor je kan doen.

Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Heel erg bedankt alvast. We gaan dit oplossen!

Groeten Anton,
Reputatie 3
Badge +5

Bedankt voor alle gegevens. De monteur heeft dit niet goed gedaan. Hij had het beter op het aansluitpunt en in de centrale moeten testen. Onze excuses daarvoor. Heb je het nieuwe en goede modem op dit moment aangesloten? Dat is wel belangrijk om te doen, want dan kan de KPN monteur dat ook zien. Ik heb namelijk opnieuw een bericht doorgezet naar de KPN. Zij moeten nog een keer een monteur onderzoek laten doen. Ik meet namelijk dezelfde metingen weer. Wij kunnen meten hoe ver jij van de centrale woont. Dat is ongeveer 1550 meter. Het signaal stopt echter bij 1030 meter. Dat is niet genoeg. Het probleem ligt daarom volgens de metingen buiten jouw huis. Dat moet een KPN monteur oplossen.

Ik zorg ervoor dat we dit in de gaten houden en met je contact opnemen. Je krijgt een SMS om een nieuwe afspraak te maken met de KPN monteur. Ik heb ook heel duidelijk aangegeven dat je een ander modem van ons hebt gekregen, maar dat dit ook niet werkt. Ik hoop dat het snel is opgelost.

Groeten Anton

*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel:

 

Hoi Anton

Bedankt voor je bericht.
De modem is goed aangesloten. We hadden al een sterk vermoeden dat dit probleem van buitenaf komt. Fijn dat je het in de gaten blijft houden, we wachten af op een sms. We hopen ook dat het gauw opgelost zal zijn. Ik loop nu ook achter met mijn werk vanwege dit probleem. Maar goed. We houden contact. Bedankt voor je moeite.

Groeten
Shefira
Krijgen we ook het geld terug van de dagen dat we geen internet en tv kunnen gebruiken?
Er is eindelijk een monteur geweest en nu mogen we weer wachten op een tele2 monteur. En dat kan weer een week duren. Als het allemaal zo lang gaat duren en niet vandaag gemaakt wordt, nemen we afscheid van tele 2. Wat een belachelijke service en ze laten je zonder tv en internet zitten. Ik loop nu achter met mijn werk door de langzame trage service van tele 2. Als het zo doorgaat gaan wij weg. Echt te belachelijk dit allemaal.
Reputatie 3
Badge +5
Wat ontzettend balen dat je zo lang hebt moeten wachten. Is het inmiddels al wel opgelost en is er ook een vergoeding al ingevoerd? Ik hoor het graag.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Ik heb niks meer van je gehoord en ga er dan ook vanuit dat het inmiddels is opgelost. Bij deze heb ik het topic gesloten.

Groeten Anton