beantwoord

Dns reageert niet via Wi-Fi netwerk

• 20 June 2018
  • 6 reacties
  • 1906 x bekeken

Al een aantal dagen werkt mijn Wifi niet meer in huis.
Op mn laptop geeft hij aan dat er beperkt verbinding is en bij het openen van een website krijg ik de volgende melding;
"Het IP-adres van de server van mail.google.com kan niet worden gevonden" of "de DNS server reageert niet".
Ik heb mijn router al uit en aan gezet, een harde reset uitgevoerd, het netwerk op mn laptop opnieuw ingesteld. Maar niks werkt, mijn televisie doet het overigens wel gewoon (via een kabel naar de router).

Zijn er nog andere oplossingen of is mijn router kapot?
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 27 June 2018, 09:02

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Tamaar,

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick
Reputatie 5
Badge +3
Ik kan geen Internet, Bellen & TV abonnement vinden op je adres. Klopt het dat je je thuis internetabonnement bij een externe partij hebt?
Nee, zowel mijn mobiele abonnement als mijn thuis abonnement lopen via Tele2
Heb je je internet verbinding al bedraad getest via een UTP kabel (de meest rechtse UTP poort van je Modem gebruiken.

En probeer eens een Harde reset van je Modem.....pinnetje aan de achterkant van je Modem in het gaatje stoppen en het knopje dat daarachhter zit 10 seconden ingedrukt houden.
Daarna reset het Modem zich, het kan zijn dat je daarna je Wifi verbinding opnieuw moet instellen /beveiligen.
@Cypher ik had al twee keer een harde reset uitgevoerd en het netwerk opnieuw ingesteld. Dat heeft helaas niks uitgehaald. Vandaar mijn vraag of er andere mogelijkheden zijn.
Internet via de kabel werkt, mijn televisie is via een kabel aangesloten op de modem en deze werkt. Het is echt de wifi die niet werkt, op zowel mn laptop als mn telefoon geeft hij de fout meldingen.
Reputatie 5
Badge +3
Probeer je draadloos netwerk dan even in te stellen. Dit kun je doen via dit stappenplan!