beantwoord

davolink dv2020 power op rood

  • 20 May 2021
  • 2 reacties
  • 112 x bekeken

Edit. Heb net gebeld en blijkt storing in regio te zijn. Ik wacht nog even af wat t doet

 

Hallo, 

Vandeweek had ik hier al eens  over gebeld maar toen sprong de power spontaan op groen.

Nu blijft de power van m'n davolink dv2020 op rood staan. Ook na een paar keer de stekker uit stopcontact te hebben gehaald.

 het statuslampje knippert (om de seconde). Dsl is groen. Tv staat op 'tele2 een moment geduld' al 10 minuten. Wi-Fi en vaste telefoon doen het niet.

Ben ik toe aan een vervanging voor de davolink? Wat is er aan de hand ? Kunnen jullie dit checken?

icon

Beste antwoord door cwijnen 21 May 2021, 10:11

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @cwijnen,

Welkom op de Community! Laten we snel kijken naar een oplossing voor jouw internetverbinding.

Als het goed is zijn de problemen in jouw regio opgelost. Ben je weer online? Zo niet dan heb ik hier een paar tips! Als eerste wil ik je vragen om je modem uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je modem zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Op onze Community staan enkele hulpmiddelen om jouw vaste internet weer werkend te krigjen. Kijk hier voor de uitleg: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/info-what-to-do-mijn-vaste-internet-doet-het-niet-80725

Ik hoor graag van je of je weer online bent. De Community staat voor je klaar!

Hoi Cas,

Klopt inderdaad dat ik weer online ben. 😊

Dank je voor je reactie.

Groetjes Cindy

Reageer