beantwoord

Compensatie

  • 1 March 2021
  • 1 reactie
  • 199 x bekeken

Goedemiddag,

 

Ik heb een thuisabonnement bij Tele2. Ik heb als gevolg van een storing 6 dagen zonder internet gezeten. Een aantal van die dagen heb ik gebruik moeten maken van een hotspot op mijn mobiele data-abonnement (niet van Tele2) om thuis te kunnen werken. Dit is aardig in de papieren gelopen.

 

Is het mogelijk hier compensatie voor te krijgen?

icon

Beste antwoord door eric 1 March 2021, 15:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Als de storing de verantwoordelijkheid was van Tele2 (dus niet dat je ISRA punt kapot was of je binnenbekabeling) dan is er een wettelijke berekening. Maandbedrag/31 x het aantal dagen dat de dienst niet werkte. Aanvullende schadevergoedingen zijn er bij consumentenlijnen niet.