beantwoord

afgesloten

  • 10 January 2022
  • 4 reacties
  • 304 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Hallo,

 

Ik ben afgesloten bij mijn tele2 tv en internet abonnement. Ik heb gelijk via ideal betaald toen straks. Mijn vraag is hoelang het duurt voordat ik word aangesloten. Het lukt mij ook niet meer om in te loggen op de website.

icon

Beste antwoord door carbear 14 January 2022, 15:28

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Goedemorgen,

 

Heb gisteren een nogal hoog bedrag betaald welk nog open stond van vorige maand. Dat bedrag moest voor vandaag overgemaakt zijn.

Echter krijg ik net ineens de melding dat ik ben afgesloten van het internet, bellen en sms. 
 

Ik heb op dit moment gewoon nog verbinding, maar wil het gelijk even takelen voordat ik zometeen wel afgesloten wordt over een paar min/uur.

 

Hoor graag!

Reputatie 6
Badge +7

Graag een eigen topic maken, dit topic is 6 maand oud en gaat over een thuis-abonnement, in jouw geval gaat het om een mobiel-abonnement begrijp ik.

Reputatie 4
Badge +3

Hi, 

Neem even contact op met klantenservice.

Vaak kunnen ze al zien of de betaling binnen is.

Anders kun je een betaalbewijs van de betaling van gister  met daar op het bedrag dat je betaald hebt via Picture Support als het gaat om thuis internet opsturen.

 

Des 

 

Reputatie 5
Badge +6

Als je niet betaald hebt word je afgesloten maar na de betaling word je ook weer aangesloten natuurlijk. Ik weet niet of dat automatisch gaat, lijkt me wel.

https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/afgesloten-vanwege-betalingsachterstand

 

Reageer