Ik heb gereageerd op uw email met daarin de factuur, maar ik betwijfel of u emails gericht aan 'klantenservice@tele2.nl' wel leest. Vandaar dat ik mijn reactie nu ook via deze weg naar u toestuur.
---------
Ik zie dat u het bedrag van ingesloten factuur met nummer NL191******** d.d. 1 augustus 2019 (ontvangen op 20 augustus 2019) op 26 augustus 2019 van mijn bankrekening hebt geïncasseerd met transactie-referentie ARNL************.
Zoals in mijn mail van 20 augustus aangegeven ben ik niet eens met deze factuur. Ik heb deze factuur dus bij deze betaald onder protest en onder voorbehoud van alle rechten.
Hieronder herhaal ik mijn bezwaren tegen deze factuur, zoals eerder vermeld in mijn e-mail van 20 augustus 2019:
———-
Ik ben het niet eens met deze rekening. De kosten kloppen niet, omdat:
Er staan abonnementskosten voor de periode 24-07-2019 t/m 02-08-2019 voor ‘Internet Extra’. Deze abonnementskosten zijn onterecht: U heeft het abonnement niet geleverd, ik heb op het aansluitadres ‘*******************’ nooit werkend internet gehad, ondanks dat ik u in de gelegenheid heb gesteld om dit te herstellen.
Er staan aansluitkosten d.d. 24-07-2019. Deze aansluitkosten zijn onterecht: Op het aansluit-adres ben ik nooit aangesloten geweest. Het modem heeft nooit een signaal ontvangen.
Ik heb u voldoende gelegenheid gegeven om de internetverbinding werkend te krijgen. Op 25 juli is een monteur van Tele2 langs geweest, hij kreeg de internetverbinding niet werkend. Op 27 juli is daarna een KPN monteur langs geweest. Ook hij kreeg de internetverbinding niet werkend. Toen is op 29 juli weer een andere KPN monteur langs geweest. Ook deze monteur kreeg de internetverbinding niet werkend.
U heeft de dienst dus nooit geleverd. Bovendien heb ik binnen de termijn van 14 dagen (koop op afstand) het abonnement geannuleerd. Uw bevestigingsbrief ‘Welkom bij Tele2’ is gedateerd 15 juli 2019. In deze brief vermeld u expliciet deze bedenktermijn van 14 dagen. Op 29 juli 2019 heb ik de bestelling telefonisch geannuleerd. Hiervan heb ik van u via e-mail een bevestiging ontvangen op 29 juli 2019.
————-
Ik verzoek u vriendelijk om mij uiterlijk 15 september 2019 een credit-nota te sturen voor het bedrag van deze factuur (EUR 40,32). Daarnaast verzoek ik u om het geïncasseerde bedrag EUR 40,32 uiterlijk 15 september 2019 over te maken op mijn bankrekening.
Wanneer u het bedrag uiterlijk 15 september 2019 niet hebt overgemaakt op mijn bankrekening, dan zal ik mijn bank opdracht geven de incasso te storneren.
Met vriendelijke groet,
René van Hoek
Beste antwoord door Anton van Tele2
Bekijk origineel bericht