Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Aansluiten router op modem

Resultaten 1 tot en met 5 van 5
  • Frans007

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Frans007 heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    3 Reacties

17 januari 2011, 20:10

Sinds vandaag ben ik aangesloten op Tele2 internet (50 mb), bellen en televisie. Bellen werkt, internet nog niet want we hebben een bedraad netwerk via een Linksys router van Cisco. Ongetwijfeld zit het in de juiste configuratie van de router en/of de modem. Heeft iemand een handleiding hoe dit werkt, welke instellingen moet ik aanpassen? Uit eerdere forum berichten over dit onderwerp kwam ik niet uit, omdat die toch meer vakkennis vergen dan ik heb.
  • emiel

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten emiel heeft ontvangen van andere leden.

Netwerker
    387 Reacties

17 januari 2011, 21:10

Kijk eens op de site onder me naam.
    Daar staat t uitgelegd.
  • Frans007

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Frans007 heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    3 Reacties

17 januari 2011, 23:07

emiel schreef:

Kijk eens op de site onder me naam.
    Daar staat t uitgelegd.

Super dat je wilt helpen, maar tot zover heb ik er niets aan want zo logisch is het niet te vinden. Kopieer het eens en stuur het op naar mijn e-mail. Alvast bedankt!
  • Gilex

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Gilex heeft ontvangen van andere leden.

Communicator
    130 Reacties

17 januari 2011, 23:30

Zoek er maar eens op router, comtrend of davolink en je komt bij de juiste topics uit.
    We mogen van Tele2 helaas niet linken naar het echte onafhankelijke gebruikers forum hier, maar in onze profielen staat de link iig.
    En dan daar ff de zoek optie gebruiken en je vind het wel.
    Topics zijn namelijk vrij actief en actueel en er wordt vrijwel dagelijks in gereageerd.
    Daar is gewoon ook meer info te vinden dan hier

Zou je emailadres ff verwijderen dat is niet zo handig :idea:
  • Frans007

Starter
    3 Reacties

20 januari 2011, 19:24

Gilex schreef:

Zoek er maar eens op router, comtrend of davolink en je komt bij de juiste topics uit.
    We mogen van Tele2 helaas niet linken naar het echte onafhankelijke gebruikers forum hier, maar in onze profielen staat de link iig.
    En dan daar ff de zoek optie gebruiken en je vind het wel.
    Topics zijn namelijk vrij actief en actueel en er wordt vrijwel dagelijks in gereageerd.
    Daar is gewoon ook meer info te vinden dan hier

Zou je emailadres ff verwijderen dat is niet zo handig :idea:

Voor jullie waarschijnlijk piece of cake, ik ben zelf minder bekend met deze materie. Maar heb het geprobeerd onder het motto: als het niet werkt kan ik het nog terugzetten. Klapte de hele router er uit. Bleek na twee dagen niet de router maar de netwerkadapter te zijn. Nu pc rechtstreeks op modem aangesloten, in afwachting van mannetje dat zaterdag naar de router komt kijken. Voor het eerst weer internet sinds twee dagen. Blijkt wel traag, dus zal eens zoeken hoe dat op te lossen.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)