beantwoord

Aan/uit knop nieuwe modem stuk

  • 2 May 2022
  • 4 reacties
  • 95 x bekeken

Probeerde dit via de chat te regelen, maar sta oneindig in de wachtrij, die zelfs oploopt?

Tijdje terug nieuwe modem ontvangen. 
Deze uitgezet met de powerbutton aan de zijkant voor een reboot. 
Power button is echter niet meer in te drukken, zodat hij blijft "hangen” in de aan-stand. 
(Technisch: het is een latching switch, maar het latching gedeelte werkt niet) 

Heb de knop nu tijdelijk vastgezet met een stukje hout en ducttape. 
 


Kunnen jullie een vervangend exemplaar opsturen?

 

Groet,

 

Vincent

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Des2000 2 May 2022, 12:09

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hi,

 

Neem even contact op met de klantenservice via 020-7544444

 

De medewerker kan je dan een vervangend modem opsturen.

 

Je kan ook even wachten op een moderater.

 

Greetzz,

Des

Reputatie 7
Badge +12

Hey Vincent, is het inmiddels gelukt met een vervangend modem aan te vragen?

Ik heb zelf niet de mogelijkheid een nieuw modem naar je te sturen, als ik die wel had, had ik hem direct voor je opgestuurd, maar hiervoor wil ik je echt vragen het via mijn collega’s van de telefonische klantenservice of via de chat te doen.

Laat je het ons weten als het is gelukt? We horen het graag van je!

Thanks voor het meedenken @Des2000 ! 💪🏻

Gebeld, morgen komt de nieuwe modem binnen.

Reputatie 7
Badge +12

Gebeld, morgen komt de nieuwe modem binnen.

Super, fijn om te horen. Hopelijk werkt alles dat vlekkeloos en optimaal! Thanks voor het doorgeven! 😄

Reageer