Na veel gebel kwam er uiteindelijk een monteur langs, die was de lijn langsgeweest, controleerde m'n internet en vertelde me dat alles goed werkte, dit was totaal mijn probleem niet dus de communicatie was er absoluut niet. Veel later kreeg ik zelfs twee monteurs van KPN langs die aan waren gestuurd van tele2, die vertelde me dat ze niet in de tele2 kast konden komen en dat het enige andere dat ze aan konden denken dat de kabels in de muur van m'n woning niet goed waren, dus ze hebben m'n modem direct in de meterkast gezet ( waar de aansluiting loopt naar m'n woonkamer ), vervolgens loopt er na al bijna een jaar een kabel door m'n hal, slaapkamer en woonkamer en ik wil er vanaf !
M'n vorige LAN-party viel m'n internet ook gewoon uit dus het is nog niet opgelost, geen smoesjes meer.
Afgelopen donderdag weer gebeld in de hoop het op te lossen, na meer dan anderhalf uur was het eindelijk door bij mevrouw en zou ik gebeld worden door een monteur binnen 24 uur, we zijn nu 7 dagen later en nog steeds geen bericht.
5 Jaar lang en honderden uren aan de telefoon met tele2 om gewoon als een lopende geldzak behandeld te worden is nu wel mooi geweest, stuur een monteur aan om deze troep op de lossen.
Beste antwoord door Old Schooled
Bekijk origineel bericht