Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Kassa of Radar

Resultaten 1 tot en met 20 van 20
  • Chebbie
    avatar Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Chebbie heeft ontvangen van andere leden.

    Communicator
    222 Reacties
    Mobiel expert

    Mobiel expert

    Allrounder

    Allrounder

    Trouwe gast

    Trouwe gast

    15 juli 2013, 00:27

    Waarom verwijzen gefrustreerde mensen daar zo vaak naar. Ik vind het eerlijk gezegd lachwekkend.

    Chebbie
  • Zonnet(je)

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Zonnet(je) heeft ontvangen van andere leden.

     
    2705 Reacties

    15 juli 2013, 09:11

    Omdat het gefrustreerde mensen zijn met weinig realiteitszin.:confused:
  • Scarfacelady

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Scarfacelady heeft ontvangen van andere leden.

    Forum Specialist
    1007 Reacties
    Mobiel expert

    Mobiel expert

    Internet expert

    Internet expert

    15 juli 2013, 09:36

    Alles wat op TV gebeurt is toch echt? Nooit sprake van manipulatie voor de kijkcijfertjes en altijd eerlijke TV.
    En elke klacht wordt daar ook zeker behandeld...
    Niet dus, mensen moeten gewoon hun klacht neerleggen bij tele2, komen ze er niet uit dan is er de geschillencommissie, evt. Consuwijzer of de consumentenbond.
    Radar en Kassa zijn leuk om er dan bij te zetten, wie weet doen ze er ooit wat mee.
  • jlthkoch

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

     
    13932 Reacties

    15 juli 2013, 09:53

    Als iemand over Radar begint is het helemaal lachwekkend, vraag me af of iemand dan wel serieus genomen wil worden....
  • hermanhaasnoot

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten hermanhaasnoot heeft ontvangen van andere leden.

    Forum Specialist
    1372 Reacties
    Mobiel expert

    Mobiel expert

    Internet expert

    Internet expert

    Telefonie expert

    Telefonie expert

    Klankborder

    Klankborder

    Glasvezel expert

    Glasvezel expert

    15 juli 2013, 10:38

    Hallo forum-leden,

    Gelukkig wordt via dit Forum het overgrote gedeelte van de klachten / problemen wel opgelost. Al duurt een goede oplossing voor een gedeelte van de problemen mijns inziens te lang.
    Zolang de topic starter (in algemene zin; dus niet specifiek dit topic) een oplossingsgerichte houding heeft.
    Dan is de kans heel groot dat zijn / haar klacht of probleem via dit forum wordt opgelost. Uitzonderingen daar gelaten.

    Herman Haasnoot
    Ik ben geen medewerker van Tele2. Slechts een behulpzame en strijdvaardige bezoeker van dit Forum. Ik ben sinds 8 November 2013 Forum Specialist. Ik strijd tegen onbewust en ongewenst torenhoog 3G-data-verbruik. En ik heb op dit Forum talloze adviezen gegeven om je smartphone af te sluiten voor ongewild en ongevraagd 3G-data-verbruik. Dat is mijn expertise op dit Forum. Ik help je graag om onbewust 3G-data-verbruik te voorkomen.
  • birgit

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten birgit heeft ontvangen van andere leden.

     
    766 Reacties

    15 juli 2013, 12:53

    Ik zou zelf niet  naar zo'n consumentenprogramma stappen,  en al helemaal  geen Radar.:p
    Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dat wél doen als zij steeds maar weer, maandenlang van het kastje naar de muur worden gestuurd en
    hun probleem maar niet wordt opgelost.
  • Cypher

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Cypher heeft ontvangen van andere leden.

    Forum Specialist
    3327 Reacties
    Mobiel expert

    Mobiel expert

    Internet expert

    Internet expert

    Televisie expert

    Televisie expert

    Telefonie expert

    Telefonie expert

    Klankborder

    Klankborder

    Glasvezel expert

    Glasvezel expert

    15 juli 2013, 13:06

    Dat is gewoon frustratie, dan gaan mensen rare dingen roepen zonder er echt over na te denken.
    To be or not to be, what was the question?
  • karin303

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten karin303 heeft ontvangen van andere leden.

     
    1980 Reacties

    15 juli 2013, 13:16

    Ik kan me dat ook goed voorstellen al begrijp ik ook dat dergelijke programma's er zijn voor de kijkcijfers. Ik denk dat de geschillencommisies betere oplossingen kunnen bieden. Dit forum is een begin. Ik lees hier vaak dezelfde klachten, lees echter nooit eens of iemand via geschillencommisie zijn gelijk heeft weten te halen. Dat er mensen zijn met onterecht hoge rekeningen door internet bijvoorbeeld, hoe wordt dat afgehandeld? Mensen met geleverde telefoon die niet blijkt te werken, etc etc. Ik ben tevreden over tele2 vind het de goedkoopste en alles werkt naar behoren. Maar al die klachten geven toch te denken. Ik vind het ook vreemd dat mensen om te kunnen internetten roamimg moeten inschakelen.
    Met alle gevolgen voor mensen in de grensstreek. Terwijl met nieuwere simkaart roaming absoluut niet nodig blijkt te zijn.
    Ik ben geen Tele2 medewerkster, maar probeer geheel vrijwillig zo goed mogelijk te antwoorden op vragen.
  • Cypher

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Cypher heeft ontvangen van andere leden.

    Forum Specialist
    3327 Reacties
    Mobiel expert

    Mobiel expert

    Internet expert

    Internet expert

    Televisie expert

    Televisie expert

    Telefonie expert

    Telefonie expert

    Klankborder

    Klankborder

    Glasvezel expert

    Glasvezel expert

    15 juli 2013, 13:32

    Zoals gezegd wordt er in  dat soort zaken meestal geschikt, de uitkomst zie je daar natuurlijk niet van.
    Dat is ook iets persoonlijks, en niet iedere schikking is dezelfde.
    Ik denk dan ook niet, dat de uitkomsten hier openbaar worden gemaakt.
    Omdat dat presedenten kan scheppen ( dan kunnen anderen zich hier ook op beroepen )

    Wat dat Simmetje betreft in de grens streek, daar heb je wel een punt vind ik.
    To be or not to be, what was the question?
  • Cypher

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Cypher heeft ontvangen van andere leden.

    Forum Specialist
    3327 Reacties
    Mobiel expert

    Mobiel expert

    Internet expert

    Internet expert

    Televisie expert

    Televisie expert

    Telefonie expert

    Telefonie expert

    Klankborder

    Klankborder

    Glasvezel expert

    Glasvezel expert

    27 juli 2013, 20:20

     Terwijl met nieuwere simkaart roaming absoluut niet nodig blijkt te zijn.



    Beetje laat, maar ik wilde dit toch even recht zetten.
    Want anders krijg je daar dadelijk misverstanden over.

    Het is niet zo, dat bij de nieuwe simkaarten roaming niet aan hoeft te staan.
    Bij alle drie de de verschillende SIM kaarten dient roaming in Nederland wel aan te staan.
    Anders krijg je geen verbinding.

    Dus de witte en de blauwe en rode microsim.

    Diegene die dat wel kunnen, zonder roaming.
    Dat ligt aan het toestel, en niet aan de SIM.
    In het buitenland kun je roaming beter wel uit zetten.
    To be or not to be, what was the question?
  • birgit

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten birgit heeft ontvangen van andere leden.

     
    766 Reacties

    29 juli 2013, 14:48


    Bij alle drie de de verschillende SIM kaarten dient roaming in Nederland wel aan te staan.
    Anders krijg je geen verbinding.




    Waarom werd er in de media dan zo gewaarschuwd dat je roaming uit moest zetten?
    Ik heb roaming altijd uit en heb goed bereik.
    En ik heb niet de nieuwste telefoon, ik heb een galaxy S2.
  • Cypher

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Cypher heeft ontvangen van andere leden.

    Forum Specialist
    3327 Reacties
    Mobiel expert

    Mobiel expert

    Internet expert

    Internet expert

    Televisie expert

    Televisie expert

    Telefonie expert

    Telefonie expert

    Klankborder

    Klankborder

    Glasvezel expert

    Glasvezel expert

    29 juli 2013, 15:40

    Dat is dan heel vreemd, want ik heb ook een S2.
    Zet ik roaming uit, dan heb ik geen verbinding meer.
    Op de mijne staat Android 4.1.2.

    En ga eens naar instellingen/meer instellingen/mobiele netwerken/
    Dan zie je mobiele gegevens en roaming.
    Deze horen beide aan te staan (aan gevinkt)

    En bij de S2 zie je geen R bovenin,
    Van Roaming.

    Dus een grote kans dat jij Roaming gewoon aan hebt staan.

    En roaming moet in Nederland gewoon aan staan, bij al de verschillende SIM kaarten.
    De witte/blauwe/ en rode microSIM.
    Anders krijg je geen contact met het T-Mobile netwerk ( gastgebruik )
    Dat maakt in de kosten niets uit, wel opletten als je naar het buitenland gaat.
    Dan kun je Roaming het beste uit zetten.

    Dus als je roaming uit hebt staan, en je kunt toch verbinden.
    Dan ligt het aan je Smartphone.

    Groeten Cypher.
    To be or not to be, what was the question?
  • jlthkoch

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

     
    13932 Reacties

    29 juli 2013, 16:21

    Waarom zou men daar voor waarschuwen? Roaming heeft binnen NL geen enkel nadeel en in het buitenland kan het enig nadeel hebben als je véél internet verbruikt, maar dat hoeft niet eens zo te zijn. Voor de meeste mensen moet roaming aan staan als je klant bent bij Tele2, bij enkele nieuwere telefoons inderdaad niet.
    birgit schreef:

    Waarom werd er in de media dan zo gewaarschuwd dat je roaming uit moest zetten?
    Ik heb roaming altijd uit en heb goed bereik.

  • birgit

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten birgit heeft ontvangen van andere leden.

     
    766 Reacties

    29 juli 2013, 19:24

    Nee roaming staat echt niet aangevinkt.:confused:
    Misschien heb ik wel verbinding omdat ik bij kpn zit?
    Of maakt dat niet uit?
    Er werd vroeger gewaarschuwd voor de extra kosten, ook in Nederland.
  • jlthkoch

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

     
    13932 Reacties

    29 juli 2013, 19:30

    Roaming moet je ook (meestal) aanzetten als klant van Tele2. Als klant van KPN uiteraard niet, want die hebben een eigen netwerk. Waar werd gewaarschuwd voor extra kosten dan, want er zijn helemaal geen extra kosten. Zeker niet in Nederland.
    birgit schreef:

    Nee roaming staat echt niet aangevinkt.:confused:
    Misschien heb ik wel verbinding omdat ik bij kpn zit?
    Of maakt dat niet uit?
    Er werd vroeger gewaarschuwd voor de extra kosten, ook in Nederland.

  • wouteraleman

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten wouteraleman heeft ontvangen van andere leden.

    Communicator
    203 Reacties

    29 juli 2013, 19:39

    Radar en Kassa behandelen niet alle klachtenn, dat klopt. De consumentenbond doet helemaal niks ze kennen het begrip conformiteit niet eens. Als je een klacht hebt die niet opgelost wordt, dan kun je met consuwijzer bellen voor advies. Werkt dit niet dan kun je bij consuwijzer een melding doen, echter behandelen ze geen induviduele klachten.

    Voor je eigen klacht moet je naar je rechtsbijstand toestappen ook al zullen ze velal niet helpen omdat het bedrag te laag is, dus bekijk hoelang je contact nog loopt en hoeveel je dus nog moet betalen, als dit genoeg is kun je op ze rekenen, anders niet en zul je het verlies moeten nemen. Wel jammer als je je nummer kwijt bent bij een geschil over een mobiel abbo.

    Maar natuurlijk moet je altijd eerst proberen om er zelf met het bedrijf uit te komen. En al die mensen die klagen dat een klacht per brief moet, dat lijkt me nogal logisch omdat deze door de kadersupport wordt bekeken en die leest de e-mail niet omdat het abbo dan ipv 3 euro opeens 10 euro kost
  • wouteraleman

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten wouteraleman heeft ontvangen van andere leden.

    Communicator
    203 Reacties

    29 juli 2013, 19:42


    En bij de S2 zie je geen R bovenin,
    Van Roaming.



    Heeft Tele2 geen 4G frequentie gewonnen met de veiling? Oh ja, toch wel daarom is de R soms weg en soms zichtbaar ;).

    Een verkoop medewerker van Tele2 heeft gezegd dat ze ook een 2 of 3 g netwerk aan aan het leggen zijn.
  • Cypher

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Cypher heeft ontvangen van andere leden.

    Forum Specialist
    3327 Reacties
    Mobiel expert

    Mobiel expert

    Internet expert

    Internet expert

    Televisie expert

    Televisie expert

    Telefonie expert

    Telefonie expert

    Klankborder

    Klankborder

    Glasvezel expert

    Glasvezel expert

    29 juli 2013, 19:49

    birgit schreef:

    Nee roaming staat echt niet aangevinkt.:confused:
    Misschien heb ik wel verbinding omdat ik bij kpn zit?
    Of maakt dat niet uit?
    Er werd vroeger gewaarschuwd voor de extra kosten, ook in Nederland.



    Had dat maar eerder gezegd, dat je bij de KPN zit :)
    John heeft het je al uitgelegd.

    Groeten Cypher.
    To be or not to be, what was the question?
  • birgit

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten birgit heeft ontvangen van andere leden.

     
    766 Reacties

    29 juli 2013, 20:44

    birgit schreef:

    Nee roaming staat echt niet aangevinkt.:confused:
    Misschien heb ik wel verbinding omdat ik bij kpn zit?
    Of maakt dat niet uit?
    Er werd vroeger gewaarschuwd voor de extra kosten, ook in Nederland.



    Had dat maar eerder gezegd, dat je bij de KPN zit :)
    John heeft het je al uitgelegd.

    Groeten Cypher.




    Ik ben niet zo technisch, daarom bezoek ik dit forum, om er wat van op te steken.:rolleyes:
  • Cypher

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Cypher heeft ontvangen van andere leden.

    Forum Specialist
    3327 Reacties
    Mobiel expert

    Mobiel expert

    Internet expert

    Internet expert

    Televisie expert

    Televisie expert

    Telefonie expert

    Telefonie expert

    Klankborder

    Klankborder

    Glasvezel expert

    Glasvezel expert

    29 juli 2013, 20:54

    Niet zo technisch?

    Je geeft over het algemeen toch goede adviezen.

    Groeten Cypher.
    To be or not to be, what was the question?

Reageer op dit bericht

avatar
Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)