Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Ervaringen met glasvezel

31 reacties
  • Romy van Tele2
    Community manager avatar Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Romy van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 4451
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Klankborder

Klankborder

Allrounder

Allrounder

Glasvezel expert

Glasvezel expert

13 mei 2013, 15:58

Wat zijn jouw ervaringen met glasvezel? Of ben je benieuwd naar de ervaringen van anderen? Deel in dit topic je ervaringen of lees die van een ander.

Wanneer je een individuele vraag hebt over glasvezel, dan kun je het beste een nieuw topic openen, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen!
  • Robert73

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Robert73 heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    Reacties: 13

14 mei 2013, 17:02

Laat ik eerst zeggen dat ik vragenvuur een topic had geopend en deze zonder pardoes is verwijderd dus hier nog maar een keer, zal wel verwijderd worden als je je negatieve ervaring met tele2 vertelt. Op 26-3 Tele2 glasvezel bestelt, ging super en was zo geregeld. Ik zou op 24-4 signaal hebben, helaas geen mail van gehad maar kan gebeuren dus zelf gebelt en werd me toegezegd dat ik die datum signaal zou hebben dus meteen een afspraak gemaakt voor de 26e met een monteur. De 26e de monteur, maar geen signaal, monteur meteen gebelt en er was iets fout gegaan, binnen een week zou ik signaal hebben. Vrijdag 3 mei nog geen signaal, dus bellen. Was weer iets fout gegaan en er word een 3 dagen ticket aangemaakt wat dus inhield dat ik woensdag 8 mei signaal zou hebben..... je begrijpt het al, 8 mei geen signaal, gebelt en nu werd er een crisis manager opgezet. Maandag 13 mei nog geen signaal, bellen..... en wat krijg ik te horen..... je orden is gecancelled vanaf de zijde van Tele2 omdat er geen capaciteit is, moet je zelf achter aan bellen want terug bellen en het mede delen gebeurt niet. Ik vind dit betreurenswaardig. Nu blijkt ondanks dat er geen capiciteit is ik gewoon zowel via de website van Tele2 als van reggefiber gewoon een nieuw glasvezel abbonoment kan afsluiten.... beetje raar niet?
  • jlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 13946

14 mei 2013, 17:07

Er is niets verwijderd, maar verplaatst. Je hebt ook al een reactie van een medewerker van Tele2.
    https://forum.tele2.nl/bestelling-and-levering-190/tele-2-glasvezel-18330/#post110240
    Heeft helemaal niets met het verwijderen van negatieve ervaringen te maken, want negatieve verhalen blijven gewoon staan, had je zelf ook kunnen zien.
    Robert73 schreef:

Laat ik eerst zeggen dat ik vragenvuur een topic had geopend en deze zonder pardoes is verwijderd

• Robert73

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Robert73 heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    Reacties: 13

14 mei 2013, 17:09

Ja zag het telaat, my bad, sorry daarvoor, en heb keurig gereageerd op de reactie van de tele2 medewerker
  • brakenverbeten

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten brakenverbeten heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    Reacties: 6

29 mei 2013, 09:49

Robert73 schreef:

Laat ik eerst zeggen dat ik vragenvuur een topic had geopend en deze zonder pardoes is verwijderd dus hier nog maar een keer, zal wel verwijderd worden als je je negatieve ervaring met tele2 vertelt. Op 26-3 Tele2 glasvezel bestelt, ging super en was zo geregeld. Ik zou op 24-4 signaal hebben, helaas geen mail van gehad maar kan gebeuren dus zelf gebelt en werd me toegezegd dat ik die datum signaal zou hebben dus meteen een afspraak gemaakt voor de 26e met een monteur. De 26e de monteur, maar geen signaal, monteur meteen gebelt en er was iets fout gegaan, binnen een week zou ik signaal hebben. Vrijdag 3 mei nog geen signaal, dus bellen. Was weer iets fout gegaan en er word een 3 dagen ticket aangemaakt wat dus inhield dat ik woensdag 8 mei signaal zou hebben..... je begrijpt het al, 8 mei geen signaal, gebelt en nu werd er een crisis manager opgezet. Maandag 13 mei nog geen signaal, bellen..... en wat krijg ik te horen..... je orden is gecancelled vanaf de zijde van Tele2 omdat er geen capaciteit is, moet je zelf achter aan bellen want terug bellen en het mede delen gebeurt niet. Ik vind dit betreurenswaardig. Nu blijkt ondanks dat er geen capiciteit is ik gewoon zowel via de website van Tele2 als van reggefiber gewoon een nieuw glasvezel abbonoment kan afsluiten.... beetje raar niet?

Zelfde ervaring.

9 april aangevraagd, gegevens stonden fout, dus opnieuw aangevraagd op 12 april. 5 september zou levering zijn. Niets gehoord.
    gebeld en zou nog wat terug horen.
    Deze week gebeld en nu blijkt er niet geleverd te kunnen worden. Er zou contact opgenomen moeten zijn,
    Maar geen brief, geen telefoon, niks!
    En nu?
    Ik kan op de site van Reggefiber nog steeds de aanbiedingen van tele 2 zien. op de site van tele 2 de postcodecheck doen, geen probleem. er staat ook bij veelgestelde vragen dat overal waar glasvezel is, het mogelijk is om tele 2 aan te schaffen.

En ondertussen? geen bevestiging dat mijn abonnement nu niet geldig is en ik ergens anders heen kan. maar wel de mondelinge bevestiging dat tele2 niet mogelijk is.
    Zit je dan alweer bijna 2 maanden te wachten.
  • Romy van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Romy van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Klankborder

Klankborder

Allrounder

Allrounder

Glasvezel expert

Glasvezel expert

30 mei 2013, 09:26

Hoi forumleden,

Bedankt voor jullie feedback in dit topic.

Ik vind het jammer dat jullie allebei een negatieve ervaring hebben met de levering van Glasvezel. Ik snap dat dit heel vervelend is. Ik heb jullie in dit topic uitgelegd dat het te maken heeft gehad met een openstaande postcodecheck, waardoor jullie hier doorheen zijn gekomen, terwijl het niet mogelijk is om Glasvezel bij jullie te leveren.

Wij hebben jullie feedback over deze gang van zaken natuurlijk meegenomen, om te voorkomen dat dit nog een keer kan gebeuren. We begrijpen dat jullie hier veel ongemak door hebben ervaren en hiervoor onze excuses.

Verdere vragen hierover kunnen jullie in het bovengenoemde topic stellen, dan helpen wij jullie daar verder.

Groetjes,

Romy
  • Andy van Dijk

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Andy van Dijk heeft ontvangen van andere leden.

Pioneer
    Reacties: 25
    Allrounder

Allrounder

30 mei 2013, 17:38

Beste Tele2,

Jullie willen van mij helemaal geen "ervaring met glasvezel" zien of lezen. Het is van begin af aan één groot drama. Snelheid van 60 mb wordt via wifi lang niet gehaald (ik mag blij zijn als ik met 2500 KB download maar meestal blijft het steken bij 1000 KB en regelmatig (meer regel dan matig) zakt de snelheid terug naar 100 - 300 KB en soms is het zelfs zo erg dan zakt het gewoon naar 0. De verbinding is zo instabiel als het maar zijn kan dus. De modem moet 2 à 3 keer per week, ja... per week!, gereset worden omdat ik op geen enkele pc dan meer een verbinding heb. Mijn dochter zit met een wifiversterker maar ook dat biedt geen soelaas. In het forum is mij gewezen op de mogelijkheid om een plug met kabel te gebruiken... tsja... kostte me bij elkaar weer € 70,00 en werken doet het niet. Al met al... glasvezel en wifi gaat niet samen. Bekabelen kan ik niet, ik wil geen kabels door mijn hele huis en via de plafonds laten lopen is geen optie. Op dit moment is de downloadsnelheid op mijn pc weer een 114 KB/s... jaja, het gaat weer rap vandaag! Helpdesk weet niet wat het is, via het forum kom ik niet verder dan de oplossing die Aragon mij bood (de pluggen) en verder was het radiostilte. De virtuele assistent weet niet wat ik bedoel als ik vertel dat het gewoon ***** is dus heb ik geen andere optie dan het maar wéér in het forum te proppen met de hoop dat er nu iemand is die wél een oplossing heeft die werkt. Ohja... de reacties van "wat spijtig dat je zoveel problemen hebt met glasvezel" die ken ik nu ondertussen wel dus die hoef ik niet te zien. Modem aan en uit zetten, alsmede de router resetten e.d. heb ik al 100 keer gedaan (niet slecht voor 2 maanden internetten). Bellen met de helpdesk doe ik niet meer, kost een vermogen en helpt totaal niet, de mensen die ik aan de telefoon heb gehad zijn ontzettend hulpvaardig maar een oplossing bieden kunnen ze niet, dan moet het hoofdkantoor er aan te pas komen en daar zijn ze nooit bereikbaar. Ik denk er hard over om na mijn contractperiode weer over te stappen naar een andere provider, dit is helemaal niks.

Groet,

Andy
    P.s.: ben zéér benieuwd naar de reactie(s) die ik nu ga krijgen!!!
  • jlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

30 mei 2013, 18:07

Beste Andy,

Negatieve ervaringen willen we op het forum óók lezen hoor, dat zijn ook gewoon ervaringen en kunnen gebruikt worden om de dienstverlening te verbeteren. Uiteraard is het leuker om positieve ervaringen te lezen op het forum, maar de waarheid mag uiteraard gezegd worden op dit forum. Gelukkig wel!

De snelheid die je noemt, is dat een draadloos gemeten snelheid? Om een goed beeld te kunnen krijgen van de situatie is het van belang dat je de snelheid bedraad en met TV-decoders uit meet. Dit is namelijk de snelheid die aangeeft wat de snelheid van je verbinding is. Mocht het probleem overigens werkelijk in een slechte wifi zitten, dan kun je beter een draadloze router kopen, waarmee het wifi-signaal (en daarmee de snelheid) zou verbeteren.
  • Romy van Tele2

Moderator
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Klankborder

Klankborder

Allrounder

Allrounder

Glasvezel expert

Glasvezel expert

3 juni 2013, 11:06

Hoi Andy,

Dankjewel voor het delen van je ervaring met ons. Het spijt me dat je niet tevreden bent. Ik zie dat je hierover ook een eigen topic hebt lopen. Om dit 'ervaringen-topic' overzichtelijk te houden voor andere gebruikers, heb ik daarom de laatste reacties uit dit topic naar jouw eigen topic verplaatst, zodat hier puur algemene ervaringen komen te staan. Ik zal je daarnaast in jouw eigen topic verder helpen!

@Andere forumleden: bedankt voor het meedenken!

Groetjes,

Romy
  • wouteraleman

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten wouteraleman heeft ontvangen van andere leden.

Communicator
    Reacties: 203

24 juli 2013, 12:18

Vrijdag wordt glasvezel van Tele2 bij mij aangelegd, dat beloofd niet veel goeds. Ik heb ook de mail voor de installatie afspraak niet ontvangen. De afspraak is telefonisch ingeplant.

Ik ben een paar maanden later dan jullie, en ik hoop dat het product degelijk is verbeterd. Ik laat het jullie in de loop van de komende 2 maanden weten hoe het gaat.
  • wouteraleman

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten wouteraleman heeft ontvangen van andere leden.

Communicator

27 juli 2013, 22:47

Gistermiddag is glasvezel bij mij geinstalleerd.

De monteur van Imtech zou tussen 8 en 13 uur komen, hij was er rond 13 uur. Wellicht kaan er een iets kleiner blok aangegeven worden voor het plaatsen van het glasvezelmodem. Decoder installeren is namelijk makkellijker dan met DSL omdat die op alle 4 de poorten mag.

De monteur was na 16 minuuten weer klaar omdat ik de kabels nog had liggen van een vorig glasvezel abbo.

Bij TV gaf hij in het begin aan dat hij geen toegang had tot kanaal1 (je zou ned1 verwachten)  dit kwam omdat hier standaard Fox Erediviese staat ingesteld. Ik heb hier geen abbo op, dus vandaar de melding.

Wat ook raar is dat de HD kanalen beginnen bij kanaal 43 ipv die over de Standard definition (sd) kanalen staan. Wellicht kan dit worden aangepast aangezien iedereen sowieso ned 1,2,3 in HD krijgen.

De snelheid voor download haalt c.a. 37 Mbit, ik heb een 40 Mbit abbo met router, en TV stond aan op een HD zender dus prima. Upload was zo'n 40 Mbit dus geweldig.

Het enige puntje van kritiek waar ik nog geen oplossing voor heb is de telefonie, het geluid is van goede kwaliteit maar wat zacht. Ook is het jammer dan onbeperktbellen altijd (onbeperkt bellen naar vast en mobiel) nog niet beschikbaar is voor glasvezel.

Ik was bijna overgestapt naar telfort omdat zij dit al een jaar aanbieden. Telfort bood destijds het KPN TV pakket aan waardoor ik € 20 duurder uit zou zijn per maand dan bij Tele2.
  • Romy van Tele2

Moderator
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Klankborder

Klankborder

Allrounder

Allrounder

Glasvezel expert

Glasvezel expert

29 juli 2013, 13:49

Hoi wouteraleman,

Dankjewel voor je feedback over Glasvezel bij jou.

Leuk om te horen dat de internetsnelheid goed is bij jou en je ook tevreden bent over televisie. Bedankt voor je tips over de levertijd en de zenders. We zullen dit meenemen om onze diensten waar mogelijk te optimaliseren!

Je geeft aan dat het geluid bij telefonie wat zacht is. Is hier al naar gekeken toen de monteur er was, of heb je zelf de situatie al onderzocht en zaken getest? Ik raad je aan om even te checken of alle kabels goed vastzitten. Daarnaast is het wellicht mogelijk om met jouw telefoontoestel het geluid harder te krijgen, door op de volumetoets te drukken.

Ik hoor graag van je of dit helpt en wat er al geprobeerd is!

Groetjes,

Romy
  • wouteraleman

Communicator

29 juli 2013, 19:13

Waarschijnlijk is het geluid van de telefoon zachter dan met dsl omdat het zuiverder is, dus minder ruis. Romy, ik heb je tip opgevolgd en de handsets van mijn Gigaset harder gezet.

Als je stekkertjes niet goed in moden of basis zouden zitten zou ik geen telefoon of veel ruis hebben. Ik heb de stekkertjes uiteraard wel gecontrolleerd vorige week, hij was door de monteur aangesloten maar het was een rommeltje zoals de kabels liepen in de meterkast, dus allen losgehaald opnieuw aangesloten. Verder werkte mijn router niet naar tevredenheid, (was al langere tijd zo) dus die weggehaald en moden Wifi ingesteld.

Zou ik nog van Tele2 antwoord kunnen krijgen op mijn topic over het technicolor modem? https://forum.tele2.nl/glasvezel-279/apparaat-blokkeren-op-wifi-technicolor-modem-20163/
  • Romy van Tele2

Moderator
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Klankborder

Klankborder

Allrounder

Allrounder

Glasvezel expert

Glasvezel expert

30 juli 2013, 16:23

Hoi wouteraleman,

Dankjewel voor je antwoord.

Ik begrijp dat je het geluid nu iets harder hebt gekregen door het instellen van de handsets? Dat is fijn om te horen. Werkt het modem met wifi wel goed? Indien dit niet zo is kun je nog proberen om deze op een ander kanaal in te stellen. Dit doe je als volgt:

1. Open de internetbrowser.
    2. Typ in de adresbalk: http://192.168.1.1
    3. Klik vervolgens op Ga naar, of druk op Enter.
    4. Typ bij gebruikersnaam: user en bij wachtwoord ook: user. Indien de gebruikersnaam en het wachtwoord van het modem eerder is aangepast, gebruik dan deze gegevens.
    5. Je bent nu in het modem ingelogd.
    6. Selecteer hier de optie wireless en vervolgens de optie advanced.
    7. Onderaan het volgende scherm staat start scan, klik hier op.
    8. Kies een kanaal dat Excellent wireless aangeeft. (Let op: Indien er naar aanleiding van de scan geen kanaal gevonden kan worden met kwaliteit Excellent, kies dan voor kwaliteit Good.) Tip: Om er zeker van te zijn dat je het beste kanaal kiest, adviseren wij om de scan 2 keer uit te voeren. Als bij de tweede keer hetzelfde kanaal het beste is, weet je zeker dat je het juiste kanaal kiest.
    9. Selecteer, nadat je 2 keer de scan heeft uitgevoerd, het beste kanaal en druk op save/apply.

Ik hoor graag van je en we zullen nog een reactie plaatsen in jouw andere topic!

Groetjes,

Romy
  • wouteraleman

Communicator

30 juli 2013, 16:31

Hoi wouteraleman,

Dankjewel voor je antwoord.

Ik begrijp dat je het geluid nu iets harder hebt gekregen door het instellen van de handsets? Dat is fijn om te horen.

Klopt, sommige mensen praten zo zacht, met name callcentres.

Werkt het modem met wifi wel goed?

Die werkt prima. Ik kan de functie andvanced niet vinden, maar hij staat op automatisch en kijkt nu regelmatig wat het rustigste signaal is.

Is het een Tele2 firmware, of de originele van Thomson (Technicolor)?
  • jlthkoch

30 juli 2013, 16:32

De firmware is door Tele2 aangepast. Vandaar dat een aantal functies ontbreken.
    wouteraleman schreef:

Is het een Tele2 firmware, of de originele van Technicolor?

• wouteraleman

Communicator

30 juli 2013, 16:41

De firmware is door Tele2 aangepast. Vandaar dat een aantal functies ontbreken.

wouteraleman schreef:

Is het een Tele2 firmware, of de originele van Technicolor?

Omdat de firmware engelstalig is begon ik te twijfelen. Jammer, waarom doen ze dat?
  • jlthkoch

30 juli 2013, 16:45

Men gebruikt een firmware, gebaseert op de originele firmware. Het is eigenlijk de originele firmware, waar een aantal functies zijn "uit gesloopt" vandaar dat het in het Engels is.

Ik denk dat dit is om het callcenter te ontlasten en niet op te zadelen met vragen waar ze géén antwoord op weten. Als men alle mogelijkheden van het modem voor alle klanten toegankelijk zouden houden dan heb je ook weer van die "handige mensen die er verstand van hebben" die van alles in het modem aan gaan lopen passen, vervolgens werkt het dan niet meer en gaat men klagen bij Tele2. Gevolg is wel dat óók de klanten die er wél verstand van hebben slechts de basisfuncties van het modem tot hun beschikking hebben. Wil je méér functies dan ontkom je niet aan een externe router, gelukkig zijn die ook niet zo duur meer.
    wouteraleman schreef:

Omdat de firmware engelstalig is begon ik te twijfelen. Jammer, waarom doen ze dat?

• Romy van Tele2

Moderator
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Klankborder

Klankborder

Allrounder

Allrounder

Glasvezel expert

Glasvezel expert

31 juli 2013, 13:27

Hoi wouteraleman,

Dankjewel voor je antwoord!

Fijn dat het nu weer werkt en goed dat wifi geen problemen geeft. Ik heb zojuist een antwoord geplaatst in je andere topic!

@John: dankjewel voor je hulp.

Groetjes,

Romy
  • embouw

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten embouw heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    Reacties: 18

3 augustus 2013, 19:17

Ik ben sinds een paar dagen aangesloten op de glasvezel en ben dik tevreden. De snelheid is perfect ,de tv en telefoon werkt goed ,dus een aanrader.
    mvg Marco
  • Fonzyy

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Fonzyy heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    Reacties: 11

17 augustus 2013, 08:35

Ik heb sinds 2,5 maand glasvezel via Tele2.
    Waar ik me mateloos aan irriteer is dat ik slechts 2 digitale decoders kan aansluiten !
    Ik heb 3 decoders en er ook 3 aangesloten nodig, later zelfs 4 of 5.
    Dit kan nu niet, max is 2 decoders !

Waarom is dit niet mogelijk ?
    Bandbreedte probleem kan het niet zijn via glasvezel, ergens een technische beperking.
    Dit moet snel anders, bij veel andere providers kan dit wel. Dit is zeker een reden om over te stappen.
    Plus tv kijken op tablets en andere Android devices is zeer gewenst wat nu nog niet mogelijk is.
  • Zonnet(je)

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Zonnet(je) heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 2705

17 augustus 2013, 14:50

Ik heb sinds 2,5 maand glasvezel via Tele2.
    Waar ik me mateloos aan irriteer is dat ik slechts 2 digitale decoders kan aansluiten !
    Ik heb 3 decoders en er ook 3 aangesloten nodig, later zelfs 4 of 5.
    Dit kan nu niet, max is 2 decoders !

Waarom is dit niet mogelijk ?
    Bandbreedte probleem kan het niet zijn via glasvezel, ergens een technische beperking.
    Dit moet snel anders, bij veel andere providers kan dit wel. Dit is zeker een reden om over te stappen.
    Plus tv kijken op tablets en andere Android devices is zeer gewenst wat nu nog niet mogelijk is.

Bij UPC kun je behalve je bestaande decoder ook maar 1 extra decoder krijgen, maar je kunt wel net zoveel tv's aansluiten als je verbinding toelaat.
  • Cypher

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Cypher heeft ontvangen van andere leden.

Forum Specialist
    Reacties: 3327
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Klankborder

Klankborder

Glasvezel expert

Glasvezel expert

17 augustus 2013, 19:11

Bij Ziggo kun je wel 5 smartcards krijgen, zo zie je maar dat het nogal kan verschillen.
    To be or not to be, what was the question?
  • Fonzyy

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Fonzyy heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    Reacties: 11

16 maart 2014, 13:02

Glasvezel via Tele2 is qua kwaliteit en betrouwbaarheid weinig mis mee. Het werkt eigenlijk altijd, en de menu's, decoders beeld kwaliteit is erg goed.
    De internet verbinding is constant wat er is afgesproken in je pakket.
    2 grote nadelen...: Meer dan 2 decoders niet mogelijk en TV kijken via je Tablet of ander device (Smartphone, TV etc.) niet mogelijk.
    Tele2 blijft onduidelijk in het beschikbaar komen hiervan.

• Bombarie

Reacties: 1231

16 maart 2014, 13:13

Interessant te weten, wil ook glasvezel alleen eerst goed mijn huiswerk doen.
    Toch vreemd, alles is mogelijk met glas, "vroeger" had elke kamer een tv, nu moet je tig decoders en niet meer dan 2 mogelijk.
    GA JE MEE VERDWALEN ........................................IK WEET DE WEG
  • Aragorn

Reacties: 9638

16 maart 2014, 15:02

Mis, technisch is het zeker wel mogelijk, ik heb bij XMS nu 3 decoders waarvan 2 recorders, en ik kan met alle decoders tegelijk TV kijken en andere kanalen opnemen, dus 5 HD-zenders tegelijk ! Met als toevoeging dat mijn internet niet in snelheid afneemt !! Ik heb 50 Mb/s en heb dat ook met ingeschakelde TV-zenders !

De enige reden is dat providers bang zijn dat je met je buren samen één abo neemt, lekker handig, één netwerkkabeltje is genoeg (met wifi voor internet). Tja, sommige providers zijn blijkbaar iets banger dan andere...... Theoretisch leg je natuurlijk in een mum van tijd een kabelnetje aan voor je hele straatblok.......

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)