Skip to main content

hoi ik heb een mobiel abbonement bij Tele2 had een achterstand is uur geleden betaald maar de blokkade blijft erop.. verder geen achterstanden... op de website staat binnen een uur na Ideal betaling heb je weer internet...??? help aub

Hi @JelVlo

Welkom op de Tele2 Community! Zoals @theocoppes aangeeft waren wij inderdaad niet bereikbaar op het forum. Ben je inmiddels alweer online? Mocht dit niet zo zijn, wil je mij dan een DM sturen, dan kijk ik in het systeem of de betaling inderdaad is verwerkt! 

Goed om te weten is dat als jij via iDeal betaald, de blokkade automatisch wordt verwijderd. Mocht je handmatig hebben betaald, dan duurt de verwerkingtijd gemiddels 1-3 dagen. Als de betaling is gelukt, kan er een betaalbewijs gestuurd worden naar XXXX. Dit kun je allemaal teruglezen op onze website!

Mochten wij je nog ergens anders mee kunnen helpen, maak je dan een nieuw topic aan? 😊

 

Moderator edit: dit e-mailadres wordt niet langer gebruikt en is daarom verwijderd.

Gebruik altijd het contactformulier wanneer je een vraag hebt die anderzijds niet beantwoord kan worden: 
Odido Service is er voor je | Odido.


Ik weet niet of dat een automatisch proces is. Hopelijk voor jou. 

Maar er is tot morgenvroeg zeker geen personeel bij tele2. 

 


iemand ?


Reageer