beantwoord

Zonnet webmail geblokkeerd

• 11 mei 2019
  • 3 reacties
  • 5868 x bekeken

Mijn zonnet mail is geblokkeerd! Ik gebruik deze mail al zeker meer dan 10 jaar dagelijks! Bij inloggen krijg ik deze melding: "Dit account is geblokkeerd in verband met misbruik of langdurig inactiviteit.
Neem contact op met de helpdesk als u uw webmailtoegang wilt laten reactiveren."

Ik heb al contact gehad met klantenservice maar die kan niets voor mij doen. Ik wil toch wel mijn mail terug hebben! Deze mail is heel belangrijk voor mij en ik kan er echt niet zonder mee!
icon

Beste antwoord door MissRoxanne123 11 mei 2019, 17:37

Ik had eerst contact gehad met een medewerker via chat die zei dat ze mij niet konden helpen en bellen naar klantenservice zou niet helpen volgens hem of haar. Ik heb toch gebeld en die heeft mijn mail gedeblokkeerd. Dus opgelost.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Ik had eerst contact gehad met een medewerker via chat die zei dat ze mij niet konden helpen en bellen naar klantenservice zou niet helpen volgens hem of haar. Ik heb toch gebeld en die heeft mijn mail gedeblokkeerd. Dus opgelost.
Heb je mazzel, het wordt als het goed is moeilijk als ze je niet kunnen verifiëren in hun systeem.
Mensen met een e-mail adres die allang geen klant meer zijn bv, niet meer in hun systeem staan.
Dat komt door de AVG en het social hacking verhaal.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper