beantwoord

zonnet smtp server werkt niet

  • 25 February 2021
  • 8 reacties
  • 2630 x bekeken

Sinds vanmiddag krijg ik in mijn emailprogramma de melding dat smtp.zonnet.nl niet bereikbaar is.
Dit probleem heb ik in geen jaren gehad. De pop3 server werkt wel normaal.
Is er ergens een storing?

Ik kan ook opeens niet meer in mijn webmail.

 

icon

Beste antwoord door eric 26 February 2021, 14:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heb jij een zonnet e-mailadres waar je ook de factuur van jouw Tele2 vast internet abonnement op ontvangt?

Hallo Eric,

Nee, de factuur van Tele2 gaat naar een emailaccount op gmail.

 

Reputatie 7
Badge +12

Ok... Is dat zonnet adres dan nog wel het hoofd email adres van je tele2 vaste internet aansluiting? Sinds 1 januari zijn de extra email versatel en zonnet adressen een service van het bedrijf zonnet.nl

Daar kon je een email abonnement afsluiten voor adressen die niet het hoofdadres was van een actieve Tele2 vast internet lijn.

Ik had dit zonnetaccount al voordat ik een tele2 abonnement had. Het is dus niet het hoofdaccount ervan.

Ik heb dat nieuwe abonnement voor het zonnet account vorig jaar augustus al besteld en betaald.
Waarom ging het dan gisteren in één keer fout, zowel op mijn emailprogramma als op mijn webmail? Het is ook nog steeds niet opgelost.
Bij wie moet ik nu zijn voor een oplossing? Ik kan nu geen mail meer versturen!

Reputatie 7
Badge +12

Ah, nu wordt het duidelijk. Je hebt een betaald email account genomen bij Zonnet.nl. 

Dan moet er bekeken worden waarom jouw login niet meer werkt op hun servers. De support gaat rechtstreeks via dit bedrijf. Zie hun support pagina.

Dank je Eric.

Ik kon geen helpdesk telefoonnummer vinden op hun supportpagina.
Ik heb een contactformulier moeten invullen. Helaas heb ik daar nog geen reactie op ontvangen.
 

Reputatie 7
Badge +12

Geen probleem. Helaas kunnen we je op dit forum niet verder helpen. Enigste tip. Probeer eens een publieke smtp, b.v. van Google zodat je in ieder geval nog wat kan versturen.

Ik heb een gmailaccount wat ik nauwelijks gebruik. Dat komt nu mooi van pas.