zonnet mailbox geblokkeerd

• 28 november 2019
  • 1 reactie
  • 76 x bekeken

Sinds enkele dagen is mijn zonnet mailbox geblokkeerd. Waarom Tele2 dat heeft gedaan is mij een raadsel. Ik heb daar geen toestemming voor gegeven en het was ook niet van tevoren aangekondigd. Drie keer telefonisch kontakt met medewerkers van Tele2 gehad maar werd van het kastje naar de muur gestuurd. Wat ik heb begrepen zou ik een klantnummer moeten hebben en dat is te vinden in MijnTele2. Ik kan echter niet inloggen op MijnTele2 omdat ik geen klant ben want ik maak alleen gebruik van de zonnet mailbox. Hoe kom ik aan een klantnummer als ik geen klant ben?

Als bewijs dat ik de eigenaar ben van het zonnet mailaccount kan ik aanvoeren dat ik de enige persoon ben die het wachtwoord van mijn zonnet mailaccount kent.

Kan iemand van Tele2 mij helpen om de mailbox met spoed te deblokkeren? Ik heb geen toestemming gegeven om deze te blokkeren maar geeft uitdrukkelijk wel toestemming om deze te deblokkeren. Mocht dit op korte termijn niet lukken dan stel ik Tele2 aansprakelijk voor alle schade die voortkomt uit het feit dat ik mijn mailberichten niet kan lezen en beantwoorden.

Graag snel hulp van Tele2.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Aangezien dit een dubbel topic is ga ik deze sluiten.