beantwoord

zonnet mail werkt niet

  • 29 March 2021
  • 4 reacties
  • 320 x bekeken

Beste,

iemand die ik ondersteun kan al een hele tijd niet meer bij zijn mail. toen tele2 over ging naar zonnet heeft hij netjes betaald. sinds een paar maanden kan hij er niet meer in. we krijgen daneen foutmelding en we hebben al van alles geprobeerd, zoals de cookies verwijderen, wachtwoord reset en in een andere browser. Ook hebben we verschillende keren contactformulieren gestuurd naar zonnet support, maar daar krijgen wij geen reactie op. Nu moet hij voor 1 april weer opnieuw betalen, hij zou dan een bevestigingsmail krijgen, om zo de betaling voort te zetten, maar hij kan dus niet in zijn mail, waardoor hij zijn abonnement ook niet kan verlengen!

graag zoek ik hier hulp bij wat we nog kunnen doen.

 

icon

Beste antwoord door eric 29 March 2021, 14:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je hebt een Email dienst afgesloten bij zonnet. Dat bedrijf heeft een eigen support pagina waar je ook een ticket kunt openen. Op dit forum kunnen we hier niets meer voor betekenen.

Ja dat klopt, uw bedoeld het contactformulier? Die hebben we al meerdere keren ingevuld, maar wij krijgen helemaal geen contact met zonnet, al maanden niet

Reputatie 7
Badge +12

Bekend probleem. Zonnet verkoopt email abonnementen maar de support verloopt traag.

Reputatie 7
Badge +8

Mooie Firma is dat, zonnet.

Als ik ooit mijn versatel mailadres kwijtraak, dan in ieder geval geen zonnet. 

Vermoedelijk zijn ze in tegenstelling tot tele2 niet aangesloten bij de geschillencommissie.

Dat zouden jullie zelf bij de geschillencommissie moeten controleren. Anders blijft alleen de gang naar de rechter over.