beantwoord

Zonnet inloggen

• 3 januari 2019
  • 6 reacties
  • 13615 x bekeken

Heb na onderhoud geen outlook mail meer.
Nieuwe account aanmaken met o.....@zonnet.nl pop3.versatel.nl (op 110)
en smtp.kpnmail.nl ( op 25) loopt vast op wachtwoord.
Hoe te herstellen ?
icon

Beste antwoord door hendrik.kramer 4 januari 2019, 13:20

Hoe te herstellen ?

Bij mij had ik bij gebruikersnaam per ongeluk m'n e-mailadres ingevuld, nadat ik alleen gebruikersnaam invulde deed de mail het bij mij wel weer.

Gebruikersnaam:

Het gedeelte voor het apenstaartje (@) van je Tele2 e-mailadres (voor@tele2.nl) (voor@zonnet.nl) (voor@versatel.nl).

Misschien heb je hier wat aan?

https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/tele2-e-mail-instellen-op-laptop-of-pc/
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Kan je wel inloggen op de webmail? Werkt het ophalen van de mail wel via de pop instelling?
Met maken van backup. .PST bestand in Outlook beschadigd. Account verwijderd en kan nu niet meer via Pop settings Zonnet account aanmaken. Blijft om wachtwoord vragen.
Tele2 inloggen op webmail @zonnet.nl lukt wel. En werkt gewoon.
Reputatie 5
Badge +3
Als je daar wel kan inloggen (op de webmail) maar mailprogramma geeft een foutmelding ligt het probleem mogelijk daar en kan ik je helaas niet mee helpen. Je zou kunnen proberen mailprogramma opnieuw te installeren.
Hoe te herstellen ?

Bij mij had ik bij gebruikersnaam per ongeluk m'n e-mailadres ingevuld, nadat ik alleen gebruikersnaam invulde deed de mail het bij mij wel weer.

Gebruikersnaam:
Het gedeelte voor het apenstaartje (@) van je Tele2 e-mailadres (voor@tele2.nl) (voor@zonnet.nl) (voor@versatel.nl).

Misschien heb je hier wat aan?
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/tele2-e-mail-instellen-op-laptop-of-pc/
Opgelost , was dus gebruikersnaam
Reputatie 5
Badge +3
Fijn om te horen dat het gelukt is.