vraag

Zonnet emailadres verwijderen

Ontvang er al jaren alleen maar Spam op. Ik wil dat het emailadres helemaal verdwijnt! De nodige gegevens al verstuurd via privébericht aan Heidy van Tele2.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Gewoon niet meer inloggen. Dan loopt de box vanzelf vol. Het is maar 30mb groot
Zou kunnen, maar ik wil dat bij een opgezegd account ook het emailadres verdwijnt. Ik wil geen "service" met een doorlopend emailadres.
Badge +1
Hoi prudhomme,

Welkom op het forum :)

We hadden al even contact gehad, dankjewel voor je topic. Ik ga het verzoek indienen om je account op te heffen.
Dit is bij ons bekend onder referentienummer: 23512167
Uiteraard hou ik je op de hoogte.

Groetjes Heidy
Duurt wel lang... zo moeilijk kan het toch niet zijn??
Badge +1
Als het goed is heb je een sms ontvangen, we hebben het nog in behandelng.
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het mailadres niet meer te gebruiken. Dat scheelt een boel frustraties :P

Groetjes Heidy
Ik heb geen sms ontvangen. Volgens mijn hebben jullie mijn mobiele nummer ook niet....
Het emailadres niet meer gebruiken zou ik graag doen... maar heel af en toe stuurt iemand er nog wat zinnigs naar toe dat AAN MIJ gericht is en dat ik dan wel wil lezen. Het beste is DUS dat jullie het ACCOUNT OPHEFFEN!! De verzender van een bericht zou de melding moeten krijgen dat het EMAIL ADRES NIET BESTAAT zodat ze berichten aan mij naar een ander adres zullen sturen.
Echt te treurig voor woorden dat ik moet uitleggen dat ik wil dat MIJN account met MIJN naam wordt opgeheven. Ik ben geen klant meer bij jullie en dat is niet voor niks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Badge +1
Waarom zou de afzender een mail moeten ontvangen dat het adres niet meer bestaat? Het mailadres is immers nog steeds actief.
Ik vind de hoofdletters en uitroeptekens niet heel charmant en is ook niet nodig.
Ik moet mezelf blijkbaar herhalen dat we er nog mee bezig mee zijn, zoals je in het bericht kunt lezen van 12:05.
Het punt is dat ik niet wil dat het nog steeds bestaat. Mijn emailadres en dus mijn keuze! Technisch gezien is dit helemaal niet zo ingewikkeld als jullie doen voorkomen. Mensen hiermee tot grote frustratie drijven (ik ben zeker niet de enige) is geen reclame voor Tele2.
Badge +1
Jammer dat je hier zo gefrustreerd over bent, wat absoluut niet nodig is. We vragen alleen geduld omdat dit geen standaard proces is.
Je hebt dit adres nog ruim 2 jaar na opzegging aangehouden, het zijn de bekende laatste loodjes ...
De frustratie duurt dus al 2 jaar...! Ik heb in de afgelopen jaren al meerdere malen geprobeerd het emailadres te laten opheffen: via email, telefoon en Facebook.... Nooit gelukt. Nu zag ik recent op het forum dat het dus toch geregeld kan worden... Ik ben benieuwd maar dat neemt de frustratie nog niet weg.
Badge +1
Ik zie dat je hier 1 keer voor hebt gebeld in maart 2016.. Het is een webaccount die je ook inactief kunt laten.
Z'n box is net wat eric zegt snel vol. Gewoon niet meer inloggen is op dit moment het beste medicijn lijkt me.
We blijven bezig en hopen dat we snel een update kunnen geven.

Fijne dag, Heidy
Ik wil niet eens KUNNEN inloggen. Ik snap dat jullie dat niet snappen. Dus terug naar de vraag.
Willen jullie ALSJEBLIEFT mijn account - dat ik jaren geleden heb opgezegd - opheffen? Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
heb je zo'n aandrang om toch in te loggen terwijl je het account niet meer wilt gebruiken. Tja, misschien kun je door iemand het wachtwoord laten wijzigen en dat ie het dan niet aan jouw geeft? Leer je het vanzelf af.
Dat bedoel ik dus: snapt het niet....
Reputatie 7
Badge +4
Inderdaad, omdat elke logica ontbreekt.
Voor jou. Niet voor mij.