vraag

Zonnet account geblokkeerd

• 1 juni 2019
  • 31 reacties
  • 1918 x bekeken

Sinds een paar dagen kan ik niet meer op mijn mail komen via internet. Via outlook kan ik wel ontvangen en zenden. Krijg deze melding. Kan iemand dit oplossen ?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

31 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Wegens inactiviteit heb ik besloten het topic te sluiten.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
Dat is jammer om te horen. Ik zou graag even willen kijken of ik iets voor je kan doen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

• Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Klantnummer (is te vinden in Mijn Tele2)
  • E-mailadres
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton,
Ondertussen is het probleem verholpen dank jullie
Reputatie 3
Badge +1
Balen dat je niet meer kan inloggen. Kun je wel inloggen in Mijn Tele2? Staan daar de gegevens goed? Kun je dan deze aanpassen? Ik hoor het graag.

Groeten Anton
Nee dat kan ik niet want dat heb ik namelijk niet het is alleen mijn mail van zonnet wat niet lukt. Ik krijg wel mail binnen via outlook maar als ik mij dus wil inloggen op de site geeft die de melding zoals in mijn eerste post.
Lekkere hulp krijg je hier hoor
Reputatie 7
Badge +4
Als je niet in de mijn.tele2.nl kan ben je waarschijnlijk geen klant? Vanwege de AVR en het ontbreken van verificatie mogelijkheden mogen klantenservice medewerkers geen paswoorden reset meer doen op die accounts.
En waarom word dat dan nu wel hier neergetypt ? En hoe krijg ik het dan wel weer voor elkaar want dit is dus geen oplossing waar ik om vroeg.
Reputatie 3
Badge +1
Heb je het überhaupt wel geprobeerd om in te loggen? Ik vraag dit zodat ik dan samen met jou een verificatie kan doen. Ik hoor het graag.

Groeten Anton
Als ik dat niet had geprobeerd had ik hier ook geen melding hoeven maken toch en als je het plaatje bekijkt en wat er onder staat kun je lezen dat mijn account is geblokkeerd door misbruik of weinig gebruik. Misbruik kan het niet zijn want ik heb nergens een melding van gekregen en ik of het programma verstuurt er geen spam mee. En de 2de kan het ook niet zijn want normaal log ik me bijna elke dag wel een keer in. Ik lees op het forum dat het allemaal niet zo moeilijk moet zijn toch om mij weer online te laten kunnen kijken toch.

PS je kunt mij toch via mijn mailadres een verificatie code sturen want ik kan mijn mail wel in outlook en op mijn telefoon lezen ???
Fijn dat er weer gereageerd word
Reputatie 7
Badge +4
In het weekend zijn er geen moderators. En als een moderator een case heeft opgepakt, dan blijft deze bij hem/haar. En ook zij hebben wel eens vrij. Directe klantenservice is er alleen telefonisch.
Hallo Eric snap ik maar gisteren was het geen weekend en als je goed kijkt zijn er al 2 moderatoren mee bezig dus. Schijnt erg moeilijk te zijn als je dus geen klant van tele2 bent en al vanaf het begin een zonnet account hebt waar je elke dag mee mailt en in een keer kun je niet meer online kijken door een fout van hun en oplossen ho maar.
Reputatie 3
Badge +1
Als ik dat niet had geprobeerd had ik hier ook geen melding hoeven maken toch en als je het plaatje bekijkt en wat er onder staat kun je lezen dat mijn account is geblokkeerd door misbruik of weinig gebruik.

Dat plaatje heb ik inderdaad gezien, maar ik bedoel het inloggen op MijnTele2 via deze link
Ik wil je vragen om met de inloggegevens van dit e-mailadres in te loggen in MijnTele2.
Het is belangrijk dat je het juiste adres en geboortedatum invult, deze hebben we straks, samen met het klantnummer nodig voor een identiteitscontrole. Zodra we dat kunnen doen dan kan ik je ook verder helpen met het probleem. Vanwege de strenge regels van de privacywet moet het op deze manier. Ik kan geen verificatie naar je e-mailadres sturen.

Groeten Anton
Volgens mij begrijp je het niet helemaal Ik ben geen klant van tele2 ik heb alleen het email adres van zonnet deze heb ik toen gratis kunnen en mogen aanmaken. Daarna is tele2 gekomen en is het email adres gebleven. Ik kan mij dus niet aanmelden met een tele2 account. Ik heb de link geprobeerd en krijg alleen sorry te zien.
En weer klaar dus schijnt wel erg moeilijk te zijn dus
Reputatie 7
Badge +4
Helaas kunnen klanten zonder verificatie mogelijkheden, zoals een abonnement niet helpen. Er is door een journalist aangetoond dat social hacking kon worden toegepast en sindsdien mogen ze zonder serieuze vaststelling van de identiteit geen paswoorden meer aanpassen.. het beste advies is om een ander email adres aan te maken bij gmail of outlook en daar je contactpersonen van op de hoogte te stellen.
Dat is toch gewoon belachelijk ik kan via outlook toch een verificatie code krijgen je mag zelfs mijn 06 nummer hebben via een prive bericht als je dat wilt heb dat mail adres al erg lang en wil het gewoon niet kwijt en omdat jullie het probleem hebben gecreëerd moet ik het oplossen door een ander mailadres te nemen vind ik echt raar
Reputatie 7
Badge +4
Stel je voor dat ik een willekeurig 06 nummer zou geven om daar een nieuw wachtwoord van jouw email account op zou ontvangen. Dat zou jij ook niet leuk vinden. Dus als er bij het aangaan van het email account verder geen personsgegevens heb achtergelaten houd het even op i.v.m. de privicy regelgeving.
Lekker makkelijk van jullie kant. Ik zei ook al dat je mij gewoon een email kunt sturen naar mijn zonnet mail adres want op mijn telefoon en op mijn laptop kan ik mijn mail wel ontvangen zoals je ziet andets had ik hier ook niet op gereageerd toch ? En ik ben de eigenaar van het mailadres anders had ik er zeker niet zoveel moeite voor gedaan doe er namelijk veel mee en het is en blijft een fout van jullie kant niet van mij Ik kan mij niet meer inloggen door jullie en niet andersom Zeg maar wat je nodig hebt zodat ik weer kan inloggen
Alleen de moderatoren , herkenbaar aan [naam] van Tele2 werken bij Tele2.
Alle anderen hier op het forum zijn ook maar gebruikers van Tele2 (meestal 😉 ) en zijn dus geen jullie
Dank je voor deze opmerking ben ik dus ook niet mee geholpen En met andere woorden tele2 laat mij dus gewoon stikken en ik word met een kluitje het riet ingestuurd fijn
Reputatie 6
Badge +1
Dat is toch gewoon belachelijk ik kan via outlook toch een verificatie code krijgen je mag zelfs mijn 06 nummer hebben via een prive bericht als je dat wilt heb dat mail adres al erg lang en wil het gewoon niet kwijt en omdat jullie het probleem hebben gecreëerd moet ik het oplossen door een ander mailadres te nemen vind ik echt raar

Klopt je hebt geen menselijke interventie nodig om een email account te activeren er is wel verschil tussen web based email account en die met een eigen mailserver. Dat Zonnet overgenomen cq. overgezet is en dat je nu geen access hebt is niet vreemd. Zo gaan die dingen nou eenmaal. Je zal ooit een bericht van Zonnet hebben gehad dat ze de tent gingen opdoeken.
Vandaar dat je dus nog steeds uit 3 verschillende kunt kiezen dus Je kunt dus nog steeds je mail gebruiken en nadat tele2 hun site heeft veranderd is de ellende begonnen. Wel raar dat fe mensen van tele2 hier verder niet op in gaan om het op te lossen.
begrijp ik het nu goed dat mensen die alleen het gratis zonnet mail hebben en geen klant zijn van tele2. Het mag uitzoeken en zijn email gewoon kwijt is? De mods hier iedereen aan het lijntje houd en niet wil toegeven dat gratis gebruikers in de str*****t kunnen zakken. Het lijkt er op dat tele2 doet of het een technisch probleem is maar gewoon van de zonnet gebruikers af wil.