Zonnet account geblokkeerd

  • 1 juni 2019
  • 31 reacties
  • 1965 x bekeken

Sinds een paar dagen kan ik niet meer op mijn mail komen via internet. Via outlook kan ik wel ontvangen en zenden. Krijg deze melding. Kan iemand dit oplossen ?




Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

31 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Wegens inactiviteit heb ik besloten het topic te sluiten.

Groeten Anton
Ondertussen is het probleem verholpen dank jullie
Krijg zo lanzaam ook het gevoel dat er niks aan gedaan word heb zelfs al een prive bericht gestuurd naar een admin maar daar word nu na 2 dagen ook nog niet op gereageerd. Best wel triest dat er zo word omgegaan met mensen waar is de tijd gebleven dat de klant nog koning was.
Het zwijgen van de mods bevestigd mijn stelling. Niet tele2 klanten kunnen het uitzoeken. geen excuses voor de situatie niks. en nog doen alsof de gebruiker iets fout heeft gedaan ook. Dit debacle is al eens in het nieuws geweest en ik zal mijn best doen om hier weer ruchtbaarheid aan te geven. Consumentenprogramma's en sites zijn dol op dit soort verhalen.
Ja dat antwoord heb ik al heel vaak van je gelezen, niet dat het ingaat op wat ik zeg en niet dat het uitmaakt wat jij er van vind.De mail is geblokkeerd en zou ook weer gedeblokkeerd kunnen worden zonder een ander paswoord. Wat jij zegt is onzin. Het was een dienst die ze gratis aanboden en ze hadden je op zijn minst een bericht kunnen geven voor de blokkade. Het blijft een rotstreek en ik neem geen genoegen met ja het was gratis dus niet zeuren.Zonder de mogelijkheid om in zonnet opgeslagen mailadressen over te zetten kan ik dit niet anders zien.
Reputatie 7
Badge +4
Klanten met een gratis zonnet account hebben verder geen credentials die gecontroleerd kunnen worden. Hoe weet de medewerker dat jij de rechtmatige eigenaar bent als jij om een paswoord reset vraagt?
Bij gratis krijg je een best effort dienst. Je kunt beter zsm een gmail adres aanmaken en je contacten op de hoogte brengen.
begrijp ik het nu goed dat mensen die alleen het gratis zonnet mail hebben en geen klant zijn van tele2. Het mag uitzoeken en zijn email gewoon kwijt is? De mods hier iedereen aan het lijntje houd en niet wil toegeven dat gratis gebruikers in de str*****t kunnen zakken. Het lijkt er op dat tele2 doet of het een technisch probleem is maar gewoon van de zonnet gebruikers af wil.
Reputatie 3
Badge +1
Dat is jammer om te horen. Ik zou graag even willen kijken of ik iets voor je kan doen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Klantnummer (is te vinden in Mijn Tele2)
  • E-mailadres
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton,
Was op oefening en heb weer eens gekeken of ik er weer op kon maar helaas is er nog niks opgelost
Reputatie 3
Badge +1
Vandaar dat je dus nog steeds uit 3 verschillende kunt kiezen dus Je kunt dus nog steeds je mail gebruiken en nadat tele2 hun site heeft veranderd is de ellende begonnen. Wel raar dat fe mensen van tele2 hier verder niet op in gaan om het op te lossen.


Excuses voor mijn late reactie. Ik was even tijdje niet op het forum. Heb je het inmiddels al op kunnen lossen of is je e-mailadres nog steeds geblokkeerd? Ik hoor het graag.

Groeten Anton
Vandaar dat je dus nog steeds uit 3 verschillende kunt kiezen dus Je kunt dus nog steeds je mail gebruiken en nadat tele2 hun site heeft veranderd is de ellende begonnen. Wel raar dat fe mensen van tele2 hier verder niet op in gaan om het op te lossen.
Reputatie 6
Badge +1
Dat is toch gewoon belachelijk ik kan via outlook toch een verificatie code krijgen je mag zelfs mijn 06 nummer hebben via een prive bericht als je dat wilt heb dat mail adres al erg lang en wil het gewoon niet kwijt en omdat jullie het probleem hebben gecreëerd moet ik het oplossen door een ander mailadres te nemen vind ik echt raar

Klopt je hebt geen menselijke interventie nodig om een email account te activeren er is wel verschil tussen web based email account en die met een eigen mailserver. Dat Zonnet overgenomen cq. overgezet is en dat je nu geen access hebt is niet vreemd. Zo gaan die dingen nou eenmaal. Je zal ooit een bericht van Zonnet hebben gehad dat ze de tent gingen opdoeken.
Dank je voor deze opmerking ben ik dus ook niet mee geholpen En met andere woorden tele2 laat mij dus gewoon stikken en ik word met een kluitje het riet ingestuurd fijn
Alleen de moderatoren , herkenbaar aan [naam] van Tele2 werken bij Tele2.
Alle anderen hier op het forum zijn ook maar gebruikers van Tele2 (meestal 😉 ) en zijn dus geen jullie
Lekker makkelijk van jullie kant. Ik zei ook al dat je mij gewoon een email kunt sturen naar mijn zonnet mail adres want op mijn telefoon en op mijn laptop kan ik mijn mail wel ontvangen zoals je ziet andets had ik hier ook niet op gereageerd toch ? En ik ben de eigenaar van het mailadres anders had ik er zeker niet zoveel moeite voor gedaan doe er namelijk veel mee en het is en blijft een fout van jullie kant niet van mij Ik kan mij niet meer inloggen door jullie en niet andersom Zeg maar wat je nodig hebt zodat ik weer kan inloggen
Reputatie 7
Badge +4
Stel je voor dat ik een willekeurig 06 nummer zou geven om daar een nieuw wachtwoord van jouw email account op zou ontvangen. Dat zou jij ook niet leuk vinden. Dus als er bij het aangaan van het email account verder geen personsgegevens heb achtergelaten houd het even op i.v.m. de privicy regelgeving.
Dat is toch gewoon belachelijk ik kan via outlook toch een verificatie code krijgen je mag zelfs mijn 06 nummer hebben via een prive bericht als je dat wilt heb dat mail adres al erg lang en wil het gewoon niet kwijt en omdat jullie het probleem hebben gecreëerd moet ik het oplossen door een ander mailadres te nemen vind ik echt raar
Reputatie 7
Badge +4
Helaas kunnen klanten zonder verificatie mogelijkheden, zoals een abonnement niet helpen. Er is door een journalist aangetoond dat social hacking kon worden toegepast en sindsdien mogen ze zonder serieuze vaststelling van de identiteit geen paswoorden meer aanpassen.. het beste advies is om een ander email adres aan te maken bij gmail of outlook en daar je contactpersonen van op de hoogte te stellen.
En weer klaar dus schijnt wel erg moeilijk te zijn dus
Volgens mij begrijp je het niet helemaal Ik ben geen klant van tele2 ik heb alleen het email adres van zonnet deze heb ik toen gratis kunnen en mogen aanmaken. Daarna is tele2 gekomen en is het email adres gebleven. Ik kan mij dus niet aanmelden met een tele2 account. Ik heb de link geprobeerd en krijg alleen sorry te zien.
Reputatie 3
Badge +1
Als ik dat niet had geprobeerd had ik hier ook geen melding hoeven maken toch en als je het plaatje bekijkt en wat er onder staat kun je lezen dat mijn account is geblokkeerd door misbruik of weinig gebruik.

Dat plaatje heb ik inderdaad gezien, maar ik bedoel het inloggen op MijnTele2 via deze link
Ik wil je vragen om met de inloggegevens van dit e-mailadres in te loggen in MijnTele2.
Het is belangrijk dat je het juiste adres en geboortedatum invult, deze hebben we straks, samen met het klantnummer nodig voor een identiteitscontrole. Zodra we dat kunnen doen dan kan ik je ook verder helpen met het probleem. Vanwege de strenge regels van de privacywet moet het op deze manier. Ik kan geen verificatie naar je e-mailadres sturen.

Groeten Anton
Hallo Eric snap ik maar gisteren was het geen weekend en als je goed kijkt zijn er al 2 moderatoren mee bezig dus. Schijnt erg moeilijk te zijn als je dus geen klant van tele2 bent en al vanaf het begin een zonnet account hebt waar je elke dag mee mailt en in een keer kun je niet meer online kijken door een fout van hun en oplossen ho maar.
Reputatie 7
Badge +4
In het weekend zijn er geen moderators. En als een moderator een case heeft opgepakt, dan blijft deze bij hem/haar. En ook zij hebben wel eens vrij. Directe klantenservice is er alleen telefonisch.
Fijn dat er weer gereageerd word
Als ik dat niet had geprobeerd had ik hier ook geen melding hoeven maken toch en als je het plaatje bekijkt en wat er onder staat kun je lezen dat mijn account is geblokkeerd door misbruik of weinig gebruik. Misbruik kan het niet zijn want ik heb nergens een melding van gekregen en ik of het programma verstuurt er geen spam mee. En de 2de kan het ook niet zijn want normaal log ik me bijna elke dag wel een keer in. Ik lees op het forum dat het allemaal niet zo moeilijk moet zijn toch om mij weer online te laten kunnen kijken toch.

PS je kunt mij toch via mijn mailadres een verificatie code sturen want ik kan mijn mail wel in outlook en op mijn telefoon lezen ???