vraag

Zonnet account geblokkeerd

• 1 juni 2019
  • 31 reacties
  • 1919 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

31 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Klanten met een gratis zonnet account hebben verder geen credentials die gecontroleerd kunnen worden. Hoe weet de medewerker dat jij de rechtmatige eigenaar bent als jij om een paswoord reset vraagt?
Bij gratis krijg je een best effort dienst. Je kunt beter zsm een gmail adres aanmaken en je contacten op de hoogte brengen.
Ja dat antwoord heb ik al heel vaak van je gelezen, niet dat het ingaat op wat ik zeg en niet dat het uitmaakt wat jij er van vind.De mail is geblokkeerd en zou ook weer gedeblokkeerd kunnen worden zonder een ander paswoord. Wat jij zegt is onzin. Het was een dienst die ze gratis aanboden en ze hadden je op zijn minst een bericht kunnen geven voor de blokkade. Het blijft een rotstreek en ik neem geen genoegen met ja het was gratis dus niet zeuren.Zonder de mogelijkheid om in zonnet opgeslagen mailadressen over te zetten kan ik dit niet anders zien.
Het zwijgen van de mods bevestigd mijn stelling. Niet tele2 klanten kunnen het uitzoeken. geen excuses voor de situatie niks. en nog doen alsof de gebruiker iets fout heeft gedaan ook. Dit debacle is al eens in het nieuws geweest en ik zal mijn best doen om hier weer ruchtbaarheid aan te geven. Consumentenprogramma's en sites zijn dol op dit soort verhalen.
Krijg zo lanzaam ook het gevoel dat er niks aan gedaan word heb zelfs al een prive bericht gestuurd naar een admin maar daar word nu na 2 dagen ook nog niet op gereageerd. Best wel triest dat er zo word omgegaan met mensen waar is de tijd gebleven dat de klant nog koning was.
Ondertussen is het probleem verholpen dank jullie
Reputatie 3
Badge +1
Wegens inactiviteit heb ik besloten het topic te sluiten.

Groeten Anton