beantwoord

zonnet account geblokkeerd

• Snapt hoe het werkt
  • 13 reacties
vanaf vanmiddag kan ik na tig jaar niet meer inloggen op mijn zonnet account. Plots is mijn WW gewijzigd, niet door mijzelf, en geeft aan kan niet in loggen door inactiviteit. Hoe dan als je het dagelijks gebruikt. Gebeld met de klantenservice en kreeg doodleuk te horen dat mijn account niet meer bestaat. Alles echt alles had ik via dit mail adres en had er ook nog veel persoonlijke gegevens in staan bv oude mail. Meerdere klachten formulieren ingevuld en hoop zsm op een reactie en dus hulp....
icon

Beste antwoord door MDK11 22 mei 2019, 19:32

Bedankt Jasper. Ik kan na weken weer in mijn mail! Top!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ben je nog internet klant van Tele2?
nee en nooit geweest ook. Ik gebruikte alleen mijn zonnet mail adres wat ik al jaren gebruik
Reputatie 7
Badge +4
Tja, dan kunnen ze je niet meer helpen. Bij bestaande betalende klanten kunnen ze nog een verificatie uitvoeren doordat er accountgegevens zijn. Bij (oude) of geen klanten is dit niet mogelijk en is er sinds een maand geen interactie meer mogelijk met de klantenservice doordat er een social engineering hack is geweest.
Beste advies is om een ander email adres te gaan gebruiken en je relaties hiervan op de hoogte te stellen. Klachtenformulieren indienen, zeker als je geen klant bent, heeft geen zin.
er zijn zeker wel gegevens van mij bekend, Klantnummer ed, en ze konden ook gegevens vinden maar toch bleef het geblokkeerd. Ik snap het van de nieuwe regels, maar alles echt alles staat in mijn account van zonnet. juist omdat het altijd goed werkte bleef ik die gebruiken en nu dit...
Reputatie 7
Badge +4
Zou maar snel naar gmail of zo overstappen. Heb je ook veel meer opslag.
Heb ik inmiddels gedaan maar ben zoveel gegevens kwijt nu... hoop dat ze alsnog wat gaan doen maar bedankt iig
Reputatie 5
Badge +3
Ik kan kijken of ik iets voor je kan betekenen. Zou je misschien in een privébericht kunnen sturen om welk mailadres het gaat?

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Ik heb hetzelfde probleem. Inmiddels wel gedeblokkeerd maar ik kom er nog niet in.

Volgens de Klantenservice mag de medewerker het wachtwoord niet wijzigen ivm de nieuwe privacy wetgeving.
Tele2 zou een brief gestuurd hebben naar de Privacywaakhond met de vraag hoe te handelen in deze gevallen.

Zie ook dit Topic:
https://forum.tele2.nl/e-mail-314/zonnet-account-geblokkeerd-76380/index1.html#post463727
ok ik dacht dat ik de enige was maar er zijn er veel meer. Ze moeten wat gaan doen, want dit zou niet moeten kunnen! Maar ik stuurde ook meerdere prive berichten maar helaas, nog, geen enkele reactie
Ja, er zijn er meer. Ook met mailadres van mijn vrouw.
Zelfde verhaal: plotseling werkte het wachtwoord niet meer. Eerst stopte de uitgaande mail ermee, een paar dagen later kwam er helemaal geen mail meer binnen.

Die van mij functioneert nog wel. Ik heb wel een abonnement bij Tele2.
ze moeten er gewoon wat aan gaan doen en hopelijk snel ook. Alles is geblokkeerd en mijn ww was gewijzigd. Nou niet door mij. Gebruik dit adres al heel wat jaren...
wees niet bang, idereen met een zonnet mailadres kan er niet meer in.
ze worden overspoeld met belletjes en mailtjes en beloven er alles aan te doen om het op te lossen (denk ik).
voooralsnog ben je alles kwijt.
ik heb inmiddels al een nieuw email account aangemaakt bij Gmail, hopelijk krijgen we nog 1 kans om alles door te sturen en daarna kunnen ze pot op met hun zonnet.
lijkt of ze van zonnet af willen en dit is een goeie manier om iedereen over de pis te krijgen, moet zeggen dat het gelukt is.
Bedankt Jasper. Ik kan na weken weer in mijn mail! Top!
Reputatie 5
Badge +3
Dat is fijn om te horen. Vind je het dan ook goed dat ik je topic sluit?
Dat is helemaal goed! Nogmaals bedankt
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan. Met toestemming van de originele poster sluit ik dit topic. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper