zonnet.

• 13 maart 2020
  • 14 reacties
  • 368 x bekeken

Nou, er moet toch iets van mn af. :(😡🤬😱
Al 20 gebruik ik het zelfde mail adres, ooit eens aangemaakt.
De afgelopen 3 dagen kan ik via de web mail niet meer bij mn mails komen.
Het nadeel hier van is dat uiteindelijk mijn web mail volloopt en mijn vaste inbox Mozilla Thunderbird geen nieuwe mails meer binnen kan halen.
Aangezien Zonnet is overgenomen door #Tele2 zou je zeggen, ik bel even naar #Tele2 om te vragen waarom ik niet via web mail bij mn mails kan.
1e Poging op nummer 020 7544444
Medewerker klantenservice “ Jeroen “ .
Ik leg Jeroen uit wat het probleem is , en Jeroen deelt mij meden aangezien ik niet in hun bestand sta als klant zijnde, maar wel gebruik maar van de applicaties van #Tele2 kan Jeroen mij niet helpen.
Ik zeg tegen Jeroen, luister , ik gebruik al 20 jaar dit mail adres , hoe kan het dat het nu 3 dagen ik er niet bij kan. Ik vraag nog netjes zou je daar willen proberen om in te loggen. En Jeroen zegt dood leuk. Ik kan u niet helpen.
Vraag ik dan , is er iemand anders die mij op technisch gebied mij hier mee kan helpen.
Jeroen zegt dood leuk – nee -. Ik – helemaal niemand - ? Jeroen zegt – nee . En nu zeg ik dan ?
Jeroen zegt – Geen idee
Dus met ander woorden , ik gebruik al 20 jaar het zelfde mail adres , en 3 dagen kan ik er niet bij, en niemand van #Tele2 kan mij helpen, met bv een reset uitvoeren helpen met veranderen van het wachtwoord. Met iets.?????
Jeroen – Dat klopt.
Jeroen - Omdat u geen klant bent bij #Tele2 , en wij geen verdere info van u hebben kunnen wij u niet helpen.
Maar ik zie wel dat u Zonnet gebruikt , ik zie ook uw ip adres, en ik zie uw mb telefoon nummer. Maar ik kan u niet helpen , maakt Jeroen duidelijk.
Ik – Maar Zonnet is over genomen door #Tele2. Hoe kan dat dat jullie mij niet kunnen helpen.
Je snap dat ik in deze het even niet begrijp en mijn frustratie ALLEEN MAAR MEER WORDT.
Uiteindelijk hangt Jeroen op. En dat had hij even niet moeten doen.
Dus Poging 2 op nummer 020 7544444
Met weer Jeroen aan te telefoon. Had deze maar even laten gaan en gezegd ik bel terug, naar andere collega. Want deze frustratie met hem kom ik niet meer te boven .
Poging 3 op nummer 020 7544444,… een  Dennis
Dennis heeft waarschijnlijk op de zelfde school gezeten als Jeroen, de #Tele2 klant vriendelijkheid cursus dag .( sorry voor mijn sarcasme , maar hier wordt ik echt moedeloos van )
Want Dennis heeft het zelfde voor ogen, dan Jeroen - met de zelfde woorden.. Wij kunnen u niet helpen.
Je snap misschien wel dat je hier mee geen schoonheidsprijs verdiend. Je helpt dus alleen de klanten die betalen, en niet die van #Tele2 applicatie gebruik maken. En echt het verbaast mij nog steeds. Kan mijn wachtwoord ook niet veranderen.
Mijn conclusie ,( en lees het forum eens van #Tele2 ) mijd deze organisatie, is qua klanten gerichtheid 0,0 . Geen optie geven ze, geen mogelijkheid voor eventuele handeling van een reset die ik zelf niet kan uitvoeren maar zij wel.
Schijnbaar wordt je dus alleen maar geholpen als je betaald bij #Tele2. En niet dat je al 20 jaar gebruikt van het zelfde mail adres en de applicaties van #Tele2. Nu moet ik een ander mail adres gaan maken omdat ze geen moeite doen , en zelf kan ik mijn wachtwoord niet wijzigen omdat ik dat  ik de melding krijg dat ik geen klant ben bij Tele2. Klopt. Maar klanten met een Zonnet webmail hebben ook een klant nummer lees ik op het forum , dus waar zit het probleem va=raag ik me dan af.  Ongekend ,schaamteloos en zeker Kansloos !

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Tja, als je al 20 jaar niets voor een email dienst betaald, waarom verwacht je dan een kundige helpdesk die dit probleem voor jou oplost? Klanten met een factuurrelatie hebben meer persoonsgegevens die Tele2 kan gebruiken ter verificatie. Het paswoord kan niet door de klantenservice worden aangepast. Dat kan wel door klanten via de mijn.tele2.nl omgeving.

Reputatie 7
Badge +1

Vervelend verhaal, maar vanwege privacy regels kan Tele2 niet zomaar toegang geven of accounts resetten. Heb je ooit een herstel e-mailadres, telefoonnummer of andere gegevens doorgegeven?

Als je een gratis e-mail dienst wil gebruiken, kijk dan naar de grote partijen als Microsoft met Outlook.com en Google met Gmail.

Nou, er moet toch iets van mn af. :(😡🤬😱
Al 20 gebruik ik het zelfde mail adres, ooit eens aangemaakt.
De afgelopen 3 dagen kan ik via de web mail niet meer bij mn mails komen.
Het nadeel hier van is dat uiteindelijk mijn web mail volloopt en mijn vaste inbox Mozilla Thunderbird geen nieuwe mails meer binnen kan halen.
Aangezien Zonnet is overgenomen door #Tele2 zou je zeggen, ik bel even naar #Tele2 om te vragen waarom ik niet via web mail bij mn mails kan.
1e Poging op nummer 020 7544444
Medewerker klantenservice “ Jeroen “ .
Ik leg Jeroen uit wat het probleem is , en Jeroen deelt mij meden aangezien ik niet in hun bestand sta als klant zijnde, maar wel gebruik maar van de applicaties van #Tele2 kan Jeroen mij niet helpen.
Ik zeg tegen Jeroen, luister , ik gebruik al 20 jaar dit mail adres , hoe kan het dat het nu 3 dagen ik er niet bij kan. Ik vraag nog netjes zou je daar willen proberen om in te loggen. En Jeroen zegt dood leuk. Ik kan u niet helpen.
Vraag ik dan , is er iemand anders die mij op technisch gebied mij hier mee kan helpen.
Jeroen zegt dood leuk – nee -. Ik – helemaal niemand - ? Jeroen zegt – nee . En nu zeg ik dan ?
Jeroen zegt – Geen idee
Dus met ander woorden , ik gebruik al 20 jaar het zelfde mail adres , en 3 dagen kan ik er niet bij, en niemand van #Tele2 kan mij helpen, met bv een reset uitvoeren helpen met veranderen van het wachtwoord. Met iets.?????
Jeroen – Dat klopt.
Jeroen - Omdat u geen klant bent bij #Tele2 , en wij geen verdere info van u hebben kunnen wij u niet helpen.
Maar ik zie wel dat u Zonnet gebruikt , ik zie ook uw ip adres, en ik zie uw mb telefoon nummer. Maar ik kan u niet helpen , maakt Jeroen duidelijk.
Ik – Maar Zonnet is over genomen door #Tele2. Hoe kan dat dat jullie mij niet kunnen helpen.
Je snap dat ik in deze het even niet begrijp en mijn frustratie ALLEEN MAAR MEER WORDT.
Uiteindelijk hangt Jeroen op. En dat had hij even niet moeten doen.
Dus Poging 2 op nummer 020 7544444
Met weer Jeroen aan te telefoon. Had deze maar even laten gaan en gezegd ik bel terug, naar andere collega. Want deze frustratie met hem kom ik niet meer te boven .
Poging 3 op nummer 020 7544444,… een  Dennis
Dennis heeft waarschijnlijk op de zelfde school gezeten als Jeroen, de #Tele2 klant vriendelijkheid cursus dag .( sorry voor mijn sarcasme , maar hier wordt ik echt moedeloos van )
Want Dennis heeft het zelfde voor ogen, dan Jeroen - met de zelfde woorden.. Wij kunnen u niet helpen.
Je snap misschien wel dat je hier mee geen schoonheidsprijs verdiend. Je helpt dus alleen de klanten die betalen, en niet die van #Tele2 applicatie gebruik maken. En echt het verbaast mij nog steeds. Kan mijn wachtwoord ook niet veranderen.
Mijn conclusie ,( en lees het forum eens van #Tele2 ) mijd deze organisatie, is qua klanten gerichtheid 0,0 . Geen optie geven ze, geen mogelijkheid voor eventuele handeling van een reset die ik zelf niet kan uitvoeren maar zij wel.
Schijnbaar wordt je dus alleen maar geholpen als je betaald bij #Tele2. En niet dat je al 20 jaar gebruikt van het zelfde mail adres en de applicaties van #Tele2. Nu moet ik een ander mail adres gaan maken omdat ze geen moeite doen , en zelf kan ik mijn wachtwoord niet wijzigen omdat ik dat  ik de melding krijg dat ik geen klant ben bij Tele2. Klopt. Maar klanten met een Zonnet webmail hebben ook een klant nummer lees ik op het forum , dus waar zit het probleem va=raag ik me dan af.  Ongekend ,schaamteloos en zeker Kansloos !

Hoi Randou,

bedankt voor dit relaas. dat scheelt mij de ergernis van het proberen.

Ik wil een zonnet email adres opheffen dat al 12 jaar niet gebruikt wordt, maar waarop ik nu weer allemaal spam zooi binnenkrijg en dat staat op automatisch doorsturen.

Helaas is dit bij meer bedrijven aan de hand

Te triest voor woorden.

gr

René

Reputatie 5
Badge +3

Het klopt dat zoals @pipodeclown we vanwege privacy redenen geen gegevens kunnen weggeven zonder informatie. Ik weet dat je geen mails meer binnenkrijgt. Maar bij het aanmaken van je mailadres is destijds automatisch een 'mijn Tele2’ omgeving aangemaakt. Zou je kunnen kijken of je daar wel kan inloggen? Lukt dit wel kan je in een privébericht je de naam, volledig adres, geboortedatum en klantnummer sturen die bij contact gegevens staan. Dan kan ik kijken of er een blokkade ingevuld is. Kun je daar niet inloggen kan ik niet iets voor je betekenen. 

Je 'mijn Tele2’ vind je hier: link

Hier stuur je een privébericht naar Jasper

Reputatie 5
Badge +3

@ReneB Als je nog de inloggegevens hebt kunnen we het mailadres voor je verwijderen (als er geen actief abonnement meer aan gekoppeld is). Ik moet je wel verzoeken om daarvoor een eigen topic aan te maken. 

@ReneB Als je nog de inloggegevens hebt kunnen we het mailadres voor je verwijderen (als er geen actief abonnement meer aan gekoppeld is). Ik moet je wel verzoeken om daarvoor een eigen topic aan te maken. 

Hallo Jasper,

graag. Ik heb de gegevens

Reputatie 5
Badge +3

@ReneB Zoals aangegeven moet je daar wel even je eigen topic voor aanmaken dan kunnen we dat met je regelen. Je kan je eigen topic hier aanmaken. 

dat wil ik wel, maar dat programma zegt steeds je hebt geen onderwerp aangemaakt.

Gebruik eens een andere browser en probeer het nogmaals.

In chrome, maar pakt geen enkele gebruikersnaam. WW net veranderd

Reputatie 5
Badge +3

Je moet een forum topic aanmaken met het @ReneB account niet je mailadres 

Ik snap er echt niks van. Ik heb van alles geprobeerd.

waar moet ik dan dat @ReneB invoeren?

Hallo Rene,

Ik geloof dat je al bent ingelogd als je hier reacties kunt plaatsen.

De opmerking over niet ingevuld onderwerp gaat denk ik over de regel onder "Subforum”, Daar moet je invullen in welke rubriek je het topic wilt plaatsen. Of je dat gedaan hebt, is op je eerste afbeelding net niet te zien (helemaal onderaan) Probeer het nog eens.

pff . gelukt.

heb het maar onder mijntele2 gezet