beantwoord

Zijn zonnet mail account is opgeheven zonder dat ik het wist

  • 10 August 2021
  • 1 reactie
  • 173 x bekeken

Zijn zonnet mail account is opgeheven zonder dat ik het wist. Heb hier nooit en mailtje over ontvangen. Ik lees nu dat hier al langer sprake van was.

Nu is mijn zonnet mail geblokkeerd en deze kan  ik laten deblokkeren voor €25,-  door een mail te sturen via de site, maar de bevestiging hiervan ontvang ik in mijn zonnet mailbox waar ik niet bij kan.

Ook zou ik graag een betaalde abonnement willen aanschaffen om mijn mail te laten doorsturen naar een andere mailbox maar dat lukt ook niet. Krijg geen reactie op mijn mail.

Ik moet contact opnemen met de helpdesk maar er staat geen telefoonnummer of mailadres op de site van zonnet.

Groetjes, wanhopige zonnet gebruiker.

icon

Beste antwoord door eric 10 August 2021, 13:27

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

@wanhopige zonnet gebruiker Welkom bij de Tele2 community.

Heb je nog een betaalde Tele2 internet dienst? Dan betaalt Tele2 de firma Zonnet voor het in dienst houden van de email service 

Als je geen vast internet meer afneemt bij Tele2, dan is er dus ook geen contract om de email dienst te gebruiken maar heeft de firma Zonnet wel een betaalde losse dienst gemaakt. Je zou bij de helpdesk van Zonnet moeten vragen naar verder support. Tele2 speelt daar geen rol in. We hebben al vaker gehoord dat de bereikbaarheid van Zonnet niet optimaal is en een telefoon ontbreekt op die site. Er is wel een contactformulier voor betaalde accounts.