beantwoord

Wordt er nu wel of niet aan gewerkt aan de geblokkeerde zonnet adressen ?

De berichten in dit forum zijn niet echt duidelijk of er nu wel of niet aan een oplossing wordt gewerkt.

Als er wel aan gewerkt wordt , wanneer krijgen we bericht over hoe nu verder ?

Als het probleem niet wordt opgelost , worden de geblokkeerde adressen dan ook écht geblokkeerd zodat de verzender naar dit mail adres daar ook bericht van krijgen.

Mails die verstuurd worden naar mijn geblokkeerde zonnet mail adres lijken voor de verzender wél bij mijn aan te komen wat af en toe voor vervelende situaties zorgt.
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 21 mei 2019, 11:55

We hebben wat meer mogelijkheden om mailadressen te deblokkeren. Iedereen die een topic heeft kan binnen enkele dagen een antwoord verwachten en dan kijken we of we je kunnen oplossen. Heb je nog geen topic aangemaakt raad ik je aan dit alsnog te doen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

44 reacties

Reputatie 1
Link: https://forum.tele2.nl/e-mail-314/zonnet-mail-werkt-weer-76547

Bedankt mannen, ik ga er mee aan de slag. Hou jullie op de hoogte.

Helaas, lukt het me niet, ze geven me geen nieuw wachtwoord, want ze kunnen mijn identiteit niet achterthalen, omdat ik geen verficatieadres heb. Als ik een alternatief adres aangeef, kunnen ze me niet vertellen hoe dat bij wachtwoord vergeten ingegeven kan worden.
Jaap1953 waar heb je die klacht ingediend?
Reputatie 5
Badge +3
Als we geen verificatievragen kunnen voltooien kunnen we helaas niet helpen om mailadressen te blokkeren. We zijn nog bezig te zoeken naar een alternatieve oplossing.
Reputatie 1
Als we geen verificatievragen kunnen voltooien kunnen we helaas niet helpen om mailadressen te blokkeren. We zijn nog bezig te zoeken naar een alternatieve oplossing.

Wat een onzin Jasper. Dit is gewoon gemakzucht om jullie zonnet systeem niet aan te passen. Autoriteit persoonsgegevens geeft ook aan dat jullie je gewoonweg makkelijk afmaken van jullie eigen fouten, door te zeggen dat jullie niet kunnen verifieren. Als ik naar een tele 2 winkel ga, kan ik al je verficatievragen aantonen, maar zelfs dat is niet goed genoeg. Klacht bij verschillende instanties ingediend en de media en sociale media is er al mee bezig. Jullie houden persoonsgegevens achter, en dat mag gewoonweg niet. Tevens informeren jullie de mensen niet vooraf. Mijn GSM abonnement vandaag ook opgezegd, hopelijk doen andere mensen dit ook.
Reputatie 7
Badge +4
Ze hebben alleen een email adres. Daar kun je geen verificatie vragen over stellen. Dan hadden ze ten tijden van het aanmaken van het adres direct de verificatievragen of alternatief email adres etc. moeten opvragen. Maar dit is zo'n basic gratis email dienst dat zulke zaken er niet in zaten. Je hebt je GSm opgezegt, je email hoef je niet op te zeggen, je kunt direct met een gmail of outlook adres starten...
Reputatie 1
Ze hebben alleen een email adres. Daar kun je geen verificatie vragen over stellen. Dan hadden ze ten tijden van het aanmaken van het adres direct de verificatievragen of alternatief email adres etc. moeten opvragen. Maar dit is zo'n basic gratis email dienst dat zulke zaken er niet in zaten. Je hebt je GSm opgezegt, je email hoef je niet op te zeggen, je kunt direct met een gmail of outlook adres starten...

Eric, ik heb dit emailadres overgehouden aan de tijd dat ik wel aangesloten was bij tele 2. Volgens hen kon ik het gewoon blijven gebruiken. Zit zelf bij KPN.

Wat een onzin Jasper. Dit is gewoon gemakzucht om jullie zonnet systeem niet aan te passen. Autoriteit persoonsgegevens geeft ook aan dat jullie je gewoonweg makkelijk afmaken van jullie eigen fouten, door te zeggen dat jullie niet kunnen verifieren. Als ik naar een tele 2 winkel ga, kan ik al je verficatievragen aantonen, maar zelfs dat is niet goed genoeg. Klacht bij verschillende instanties ingediend en de media en sociale media is er al mee bezig. Jullie houden persoonsgegevens achter, en dat mag gewoonweg niet. Tevens informeren jullie de mensen niet vooraf. Mijn GSM abonnement vandaag ook opgezegd, hopelijk doen andere mensen dit ook.

Ik overweeg ook om mobiel abonnement op te zeggen. Ik gun ze nog even het voordeel van de twijfel, maar het moet niet meer te lang duren.
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt opzeggen wat je wilt, het oplossen van dit probleem gaat er niet sneller door.
En je bent dan meer geld kwijt bij een andere provider als bonus. Gelukkig heb je die vrijheid!
Je kunt opzeggen wat je wilt, het oplossen van dit probleem gaat er niet sneller door.
En je bent dan meer geld kwijt bij een andere provider als bonus. Gelukkig heb je die vrijheid!

Hoe zo meer geld ???
Mijn contract is afgelopen dus kan zo overstappen naar Simpel die goedkoper is dan wat ik nu heb.
Nee het probleem is er niet mee opgelost , maar als ik zij zo klanten omgaan........geef ik mijn geld liever aan een andere provider.

Maar ik blijf hopen op een goede afloop en dat ik mijn mailbox nog een keer mag inzien.
Hetzelfde. Dan kan ik tenminste mijn logins omzetten zodat ik eindelijk weer in die programma's en spellen kom waar ik nu dus NIET meer in kom.

En inderdaad, nogmaals, er staat allerlei informatie op MijnTele2, OOK bij gratis e-mailaddressen. Genoeg te verifieren dus. Ze willen gewoon niet.

Laat ze anders ons eenmalig een doorstuuradres laten instellen oid, dan krijgen we tenminste de bevestigingsmails nog voor het omzetten van accounts.

Tele2 brengt veel mensen hiermee in moeilijkheden.
Reputatie 1
Destiny en Bart, ik heb een klacht ingediend via het online klachtenformulier, in loggen via je mobiele nummer gegevens. Na een dag ben ik gebeld en is eea telefonisch opgelost (ze hebben idd mijn gegevens gecheckt vooraf)
Men heeft mij naar een ander emailadres wat ik heb een tijdelijk nieuw wachtwoord gestuurd
Reputatie 5
Badge +3
We hebben wat meer mogelijkheden om mailadressen te deblokkeren. Iedereen die een topic heeft kan binnen enkele dagen een antwoord verwachten en dan kijken we of we je kunnen oplossen. Heb je nog geen topic aangemaakt raad ik je aan dit alsnog te doen.
Reputatie 1
Ik heb al verschillende klachten ingediend, maar actie wordt niet ondernomen. En mijn vragen, zelfs via jou, worden niet beantwoord. Dus zeg aub wat we kunnen doen. En of ik een topic aangemaakt heb, weet ik niet, wel enorm veel gereageerd op hetzelfde probleem als andere mensen hebben. Dus svp hulp.
Reputatie 1
Destiny en Bart, ik heb een klacht ingediend via het online klachtenformulier, in loggen via je mobiele nummer gegevens. Na een dag ben ik gebeld en is eea telefonisch opgelost (ze hebben idd mijn gegevens gecheckt vooraf)
Men heeft mij naar een ander emailadres wat ik heb een tijdelijk nieuw wachtwoord gestuurd

Klacht al meerdere keren ingediend, men doet niks. Klantenservice doet ook niets. Email adres kan ik maar ten dele omzetten, omdat via het oude bij bepaalde accounts bevestigd moet worden, maar daar kom ik dus niet meer in. Klantenservice blijft zeggen dat het niet kan omdat ik geen abonnement bij hun heb. Tele 2 winkel gaan? vraag al tig keren gevraagd, maar niemand geeft antwoord. Lekker.
Reputatie 5
Badge +3
@Bart75 Ik heb nog geen privébericht van je ontvangen en je hebt ook nog geen topic aangemaakt. Wil je geholpen worden met een geblokkeerd e-mailadres wil ik je vragen te beginnen met je eigen topic aan te maken.
Reputatie 1

Hallo Jasper, gedaan wat je vroeg. Bedankt alvast.
We zijn momenteel actief bezig de problemen met de geblokkeerde mailadressen op te lossen. Helaas kan ik verder geen inhoudelijke informatie of een doorlooptijd geven. Excuses voor het ongemak. @Jasper, hoe stuur ik je een privé-bericht op dit forum? En welke gegevens heb je precies nodig om mijn Zonnet-account te reactiveren?@Jasper
Er zijn genoeg topics op dit forum, waarin de moderatoren vragen om gegevens voor identificatie.
Je kan een privébericht aan iemand sturen door op zijn/haar foto te klikken en dan op "stuur bericht"
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper