beantwoord

webmailpercentage staat op 47% en mail is verdwenen

  • 7 February 2019
  • 2 reacties
  • 163 x bekeken

Mijn webmail is ineens weer verdwenen. Graag synchroniseren zodat de mail weer terug is. Dit is al de 2e keer in 2 maanden!
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 8 February 2019, 11:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tele2 is een internet provider, email is niet hun core business. De mailbox van 30Mb geeft al aan dat het eigenlijk bedoeld is om he facturen te ontvangen..
Dus tip, neem alvast een email adres bij een email provider zoals gmail of outlook. Dan kun je voor nieuwe zaken alvast dat email adres gaan gebruiken en langzaam afscheid nemen van je Tele2 / zonnet/versatel account.
Reputatie 5
Badge +2
Hé silvya,

Ik heb je e-mail weer gesynchroniseerd, als het goed is zijn de e-mails weer terecht!

Ook heb ik een melding gemaakt dat dit voor de tweede maal gebeurd is, hopelijk zal dit de laatste keer zijn

Groet, Kevin