beantwoord

webmail zonnet geblokkeerd

• 17 juni 2019
  • 13 reacties
  • 785 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Mijn webmail van zonnet is geblokkeerd en ik wil deze gedeblokkeerd hebben
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 21 juni 2019, 12:30

Normaal gesproken goede tip @meesjansen maar in dit geval is ze geen klant geweest en heeft ze alleen een los zonnet e-mail adres.

Je kan met je gebruikersnaam en wachtwoord van het e-mail adressen inloggen via tele2.nl/mijntele2 optie internet bellen en TV, ook wanneer je e-mail adres geblokkeerd is. Na het inloggen klik je op contactgegevens en bovenin staat je klantnummer.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé gea77,

Heb je dit topic al bekeken? https://forum.tele2.nl/e-mail-314/e-mail-adres-geblokkeerd-76835

Hier heb je alvast meer info over dit probleem en de stappen die je kunt doorlopen.

Groet, Kevin
Hoi Kevin,
Dat had ik bekeken, maar helaas heb ik hier niks aan. Ik ben geen klant meer van Tele2 en heb dus geen klantnummer.
Kun je met mijn toestemming niet deblokeren? Er staan mails in die zeer belangrijk zijn.

Groet Gea
Ik zie dat je dit anderen laat doen. Dus doe ik het ook maar. Willen het graag weer voor elkaar hebben zsm.

- Naam ****
- Adres De Opslach ****
- Postcode + Woonplaats ****
- Klantnummer Is er niet
- Geboortedatum ****
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer ****

- E-mail adres waar je problemen op ervaart ****@zonnet.nl
- Welk e-mail programma je gebruikt (webmail van tele2/outlook/windows mail/thunderbird/apple mail)
- Werkt de webmail wel? nvt
- Wat er fout gaat en/of welke exacte foutmelding je krijgt
Het verhaal van dit account is geblokkeerd. bla bla bla

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Reputatie 5
Badge +2
Hé gea77,

Voor je eigen veiligheid/privacy heb ik je gegevens verwijderd, let erop dat dit een openbaar forum is waar iedereen mee kan lezen.

Dat had ik bekeken, maar helaas heb ik hier niks aan. Ik ben geen klant meer van Tele2 en heb dus geen klantnummer.

In het gelinkte topic staan stappen hoe je achter je klantnummer moet komen die we nodig hebben, het maakt niet uit of je wel of geen klant omdat er een apart klantnummer aan het e-mail adres gekoppeld zit.

Zodra het gelukt is met het klantnummer mag je mij een privébericht sturen inclusief de gegevens die in je vorige post hebt geplaatst.

Groet, Kevin
Ik kan mijn klantnummer niet vinden.
Ben geen klant kan dus ook niet inloggen op Mijn Tele2 om dit te achterhalen
Ik kan niet bij mijn email adres komen, hoe zie ik dan wel het klantnummer
Reputatie 1
Ik kan niet bij mijn email adres komen, hoe zie ik dan wel het klantnummer
Misschien in een van je oude facturen?
Reputatie 5
Badge +2
Normaal gesproken goede tip @meesjansen maar in dit geval is ze geen klant geweest en heeft ze alleen een los zonnet e-mail adres.

Je kan met je gebruikersnaam en wachtwoord van het e-mail adressen inloggen via tele2.nl/mijntele2 optie internet bellen en TV, ook wanneer je e-mail adres geblokkeerd is. Na het inloggen klik je op contactgegevens en bovenin staat je klantnummer.
Reputatie 5
Badge +2
Hé gea77,

Je e-mail adres is bij deze gedeblokkeerd. Als je je wachtwoord nog niet veranderd hebt doe dit dan eerst, je loopt anders kans dat je e-mail adres opnieuw geblokkeerd wordt:

1. Log in op MijnTele2 > optie Internet, Bellen & TV
  2. Wijzig je wachtwoord met de knop wachtwoord veranderen.

Groet, Kevin
Gea77
is het bij jou wel gelukt?
Heeft Tele2 niet gewoon een telefoonnummer dat je kunt bellen?
Reputatie 5
Badge +2
@Jacquess Je kunt telefonisch contact opnemen via 020-7544444 of als je jouw mobiele nummer van Tele2 gebruikt via 1200.

Alle mogelijkheden om contact met ons op te nemen vindt je hier: https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/
Reputatie 5
Badge +2
Topic wegens inactiviteit gesloten