beantwoord

webmail sessie is verlopen of ongeldig

• 14 oktober 2019
  • 12 reacties
  • 344 x bekeken

Ik heb een zonnet email, en zodra ik via webmail inlog krijg ik de melding 'sessie is verlopen of ongeldig' en wordt ik uit de mail gegooid.
Het probleem is ooit 3 jaar geleden op het forum geweest maar de oplossing niet (behalve de melding het is opgelost).

Graag jullie hulp. Met vriendelijke groeten Marijn
icon

Beste antwoord door gloerke 16 oktober 2019, 11:24

Ik zit weer op mijn congres en inderdaad treed dezelfde foutmelding/probleem weer op. Helaas ben je op een congres op het daar aanwezige netwerk aangewezen. Gelukkig lijkt het dus aan het type wifi connectie te liggen, en niet iets structureels aan de tele2 kant.

Bedankt voor al jullie moeite. (en nog 1 dag te overleven met dit probleem op congres)

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hallo Marijn,

Wat vreemd dat je er elke keer uit wordt gegooid. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zou graag eens willen kijken voor je wat ik kan zien vanuit hier.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

• Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
  • E-mailadres waar het om gaat

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=233934]Privébericht naar Anton[/url]. 

Bedankt voor je medewerking. 

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat je e-mailadres niet geblokkeerd is. Wel vreemd dat je er elke keer wordt uitgegooid. Heb je dit op elk apparaat? Kun je ook eens proberen om al je cache geheugen en al je cookies te verwijderen en het dan opnieuw te proberen. Hoe je dat moet doen kun je hier lezen. 

Wanneer het dan nog niet werkt dan zou ik graag willen weten of je het ook al geprobeerd hebt met meerdere browsers. Het is ook altijd handig om het in het incognitovenster van Google Chrome te proberen. Die kun je openen door op CTRL + SHIFT + N te drukken. Ik hoor het graag.

Groeten Anton

Hallo Anton,

Ik heb cookies and cache gewist voor IExplorer en Firefox, en google chrome geinstalleerd. (en computer heropgestart)

Helaas heeft het niet het gewenste effect, ik wordt er nog steeds uitgegooid bij deze drie browsers, zelfs in incognito modus.

Mijn probleem met de webmail begon zaterdagavond toen ik de webmail via chrome op mij mobiele telefoon (samsung S9) bekeek (in belfast) en deze crashte. Later die avond kon ik nog wel via mijn laptop inloggen in de webmail, maar de volgende dagen niet meer .

Ik kom in de webmail, kan nog net zien dat er nieuwe mails zijn, en er ben dan na een seconde weer uit met de bekende ‘webmail sessie verlopen of ongeldig’.

Kun je wat met deze extra info?

groeten Marijn

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor de informatie. Kun je eens proberen om in te loggen op Mijn Tele2 en dan het wachtwoord aan te passen. Je moet dan even kiezen voor Internet, Bellen en TV. 

Groeten Anton

Ik heb net nogmaals een poging gewaagd in te loggen met als resultaat dat ik een aantal emails kon lezen, maar bij het verzenden van 1 antwoord mail werd ik er direct weer uitgegooid met de bekende mededeling.

groeten Marijn

Als ik het wachtwoord wijzig, en bevestig krijg ik een pagina ‘sorry er is iets misgegaan. probeer het later nog een keer (firefox). Bij IExplorer blijft hij op de wijzig wachtwoord steken; als ik op bevestig druk kom ik weer bij de wijzig wachtwoord pagina. Het nieuwe wachtwoord wordt vervolgens niet herkend als ik inlog op webmail/tele2, het oude wel.

Reputatie 3
Badge +1

Dat is dan wel erg vreemd. Heb je ook al je wachtwoord aangepast?

Groeten Anton

Ik denk dat het wachtwoord aanpassen mislukt, of niet gefinaliseerd wordt wanneer ik de wijzig knop indruk. Ik heb het op Firefox en IEexplorer geprobeerd (zie vorig bericht).

Ik zit nu op een conferentie met een open wifi netwerk. Denk je dat dat invloed heeft op de mogelijkheid van aanpassen van het paswoord?

Hallo Anton,

Ik zit nu op mijn apartement met een secure wifi connectie. Hier lijkt alles wel normaal te werken. ik kan mijn webmail lezen, sturen en verwijderen, zonder uit het systeem gegooid te worden. Ik zal morgen op de conferentie nog eens kijken of het daar werkt of niet, en het resultaat laten weten.

groeten marijn

Reputatie 7
Badge +4

Op die publieke wifi netwerken kunnen allerlei sniffers, firewalls en poort blokkades zitten. Probeer altijd een VPN te gebruiken.

Ik zit weer op mijn congres en inderdaad treed dezelfde foutmelding/probleem weer op. Helaas ben je op een congres op het daar aanwezige netwerk aangewezen. Gelukkig lijkt het dus aan het type wifi connectie te liggen, en niet iets structureels aan de tele2 kant.

Bedankt voor al jullie moeite. (en nog 1 dag te overleven met dit probleem op congres)

Reputatie 3
Badge +1

Wegens inactiviteit gesloten.

Groeten Anton