beantwoord

Wachtwoord wijzigen @zonnet.nl

  • 7 June 2021
  • 6 reacties
  • 1970 x bekeken

Ik heb nog een @zonnet email adres met een onveilig wachtwoord.

Als ik naar Mijn Tele2 ga dan kan ik wel inloggen, maar omdat er geen contract is kan ik verder niets doen.

Hoe kan ik dit wachtwoord toch wijzigen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 June 2021, 10:22

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Is dat het emailadres waar de factuur van je vaste internetverbinding van Tele2 op binnenkomt?

Nee, want ik heb geen diensten meer bij Tele2 behalve email.

Reputatie 7
Badge +12

Bij voortzetting van de email dien je daneen abonnement te hebben op een zonnet email account. Zie deze pagina.

Tenzij de diensten pas binnen de laatste 180 dagen beëindigd zijn natuurlijk. Dan moet tele2 nog support blijven geven zoals wettelijk geregeld.

 

Bovendien, als je dit jaar je diensten hebt opgezegd, mag je van tele2 het e-mail adres blijven gebruiken, zie deze pagina.

Kan ik mail e-mailadres blijven gebruiken als ik mijn abonnement opzeg?

Je kunt je e-mailadres blijven gebruiken als je je diensten bij ons opzegt.

 

En wordt het pas opgeheven na 1 jaar inactiviteit, zie deze pagina

Wat gebeurt er als ik lange tijd niet inlog op mijn webmail?

Als je geen abonnement meer bij ons hebt sluiten we het e-mailadres af bij langdurige inactiviteit (1 jaar). Je kunt er dan geen gebruik meer van maken.

 

Het hele betaalde zonnet verhaal gold alleen maar voor de mensen die vorig jaar een e-mail hierover hebben gehad en hun zonnet adres toen niet aan een betaalde dienst hadden gekoppeld, of nooit aan een betaalde dienst hebben gehad.

 

Helaas kan ik geen uitsluitsel geven hoe het wachtwoord te wijzigen als je alleen de e-mail nog gebruikt. Misschien kan een moderator zoals @Cas van Tele2 of @Marciano van Tele2 daar uitsluitsel over geven?

 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @ErikK,
Welkom op de Community! Ik ga meteen helpen met jouw e-mail wachtwoord.

Goed dat je nog toegang hebt tot jouw MijnTele2 omgeving, want je kan daar bij profielgegevens jouw wachtwoord wijzigen. Als je in januari 2020 geen diensten had bij Tele2 dan heb je een mail ontvangen van Zonnet. Het is een aanbieding om tegen betaling jouw Zonnet mailadres te blijven gebruiken. Meer informatie hierover op: https://www.zonnet.nl/aanbieding

Mocht je hier vragen over hebben dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
 

 

Voor de duidelijkheid, als je je wachtwoord van MijnTele2 wijzigt, dan veranderd dit automatisch ook het wachtwoord van je tele2 providermail (of dit nu zonnet/versatel of tele2 is), zie ook hier.

Ik was er niet van op de hoogte dat dit bleef werken na beëindiging contract, nu dus wel, dank je wel Cas!. Goed geregeld Tele2! :thumbsup_tone3:

Reageer