beantwoord

Verdwenen mails in Webmail

• 15 January 2019
  • 7 reacties
  • 346 x bekeken

Reeds verschillende keren kom ik bij de topics het mysterie van de verdwenen emails via Webmail tegen. Vaak is er dan ook een oplossing. Ook bij mij speelt dit probleem. Ruim een week geleden heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice en zou eea gesynchroniseerd zijn. Verdwenen mails kwamen echter niet terug. Er zou een zgn, ticket aangemaakt worden met een reactietijd van max 5 werkdagen. Echter niets meer vernomen. Kan iemand mij misschien helpen. In mijn webmail staat nu dat 3% (889 kb) van de max. 31 MB gebruikt is. Ik zie echter op dit moment (15/1/2019 om 18:53 uur) geen enkele mailt staan. Alle mappen zijn leeg. Een enkele mail die ik mis heeft te maken met mijn vrijwilligerswerk dus wel belangrijk.
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 16 January 2019, 12:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé mathhhs,

Ik heb gekeken naar het e-mail adres dat je hebt toegevoegd aan je profiel, ik ga er namelijk vanuit dat daar je vraag over gaat. Hier zie ik dat er gesproken is over twee problemen: Ontbrekende e-mail en dat je geen nieuwe e-mails meer ontvangt. Helaas hebben ze alleen onderzoek gedaan naar het feit dat je geen e-mails meer ontvangt en hebben ze na een test geconstateerd dat daar geen problemen meer zijn omdat een testmail wel binnen kwam. Voordat ik dit probleem verder voor je mag laten onderzoeken heb ik nog wel je gegevens nodig, deze mag je in een privébericht naar mij toesturen:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- E-mail adres waar het om gaat

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb je privébericht ontvangen mathhhs,

Je e-mail is bij deze door mij gesynchroniseerd en ik zie in de logs dat er 4 e-mails in de inbox staan en 2 in de prullenbak.

Hopelijk zijn dit de missende e-mails die je nodig hebt!

Groet, Kevin
Hallo Kevin, dit zijn jammer genoeg niet de mails die ik mis. Het om mails van ongeveer 2 1/2 week geleden.
Groetjes Math
Reputatie 5
Badge +2
Helaas heb ik geen andere opties om verloren mails voor je terug te zetten. Kan het zijn dat je naast de webmail ook een e-mail client gebruikt? Zo ja dan kan het zijn dat e-mail die door de e-mail client opgehaald zijn verwijderd zijn van de server/webmail.

Groet, Kevin
Ja ik gebruik ook Outlook 2016 om mijn mails binnen te halen op mijn laptop. De betreffende mails zijn echter nooit binnengehaald. Ik heb ze alleen heel eventjes via de Webmail gezien. Toch vreemd dat ik via webmail zie staan dat 3 % van mijn profielruimte gebruikt is terwijl alle mappen leeg zijn.

groetjes Math
Ik weet niet wie wat gedaan heeft of welk systeem gereset c.q. gesynchroniseerd is, maar zie zojuist dat de verdwenen mails van de laatste week van december weer zichtbaar zijn. Heb ze inmiddels binnengehaald op mijn laptop. Er is dus hoop
Reputatie 5
Badge +2
Ik zou graag willen zeggen dat ik het alsnog voor je heb opgelost maar sinds mijn vorig bericht heb ik zelf geen actie meer ondernomen

In elk geval fijn dat de e-mails weer terecht zijn!

Groet, Kevin