beantwoord

Thunderbird, mails ontvangen werkt enkel niet.

  • 15 January 2021
  • 5 reacties
  • 358 x bekeken

Bij Thunderbird kan ik sinds een paar maanden geen gebruik meer maken van email ontvangen.

Versturen werkt wel maar ontvangen niet, ik krijg ook geen fout meldingen bij het ophalen van nieuwe emails.

 

Maar als ik mijn account nogmaals toevoeg via account toevoegen dan komt de melding;

Aanmeldingen bij server is niet mogelijk, waarschijnlijk onjuiste gebruikersnaam enzo..

Maar als ik op opnieuw testen druk dan maakt hij wel contact met de server, instellingen gevonden door server.

icon

Beste antwoord door eric 2 March 2021, 21:58

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7

Kan je wel via webmail inloggen? En werkt mail ontvangen dan wel? Gebruik je een gratis e-mailadres of bij een betaalde dienst als vast internet?

Dank voor uw bericht 

Ja webmail werkt wel. Mail ontvangen werkte even niet maar nu wel weer, heb ruimte vrij gemaakt op webmail.

Maar Thunderbird doet het nog steeds niet.

 

Email van tele2 is altijd gratis. Nu niet meer sinds kort vanwege de maandelijkse kosten van een paar euro.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Ok, dus je hebt een versatel of zonnet adres en hebt een betaald email account genomen bij de firma zonnet.nl?

Voor support moet je ook bij die firma zijn. Die zitten niet op dit forum. Hun support pagina staat hier.

Reputatie 7

Dank voor uw bericht 

Ja webmail werkt wel. Mail ontvangen werkte even niet maar nu wel weer, heb ruimte vrij gemaakt op webmail.

Maar Thunderbird doet het nog steeds niet.

 

Email van tele2 is altijd gratis. Nu niet meer sinds kort vanwege de maandelijkse kosten van een paar euro.

 

 

 

E-mail van Tele2 is alleen nog mogelijk bij een betaalde dienst als vast internet. Als het een voormalig gratis Zonnet e-mailadres betreft en je hebt geen betaald product van Tele2, dan wordt de e-mail dienst niet meer geleverd door Tele2 maar door Zonnet. Het is nu een betaald product geworden. Als je gekozen hebt voor een betaald Zonnet e-mailadres dan kan je bij Zonnet terecht voor support.

Dank voor jullie reacties.

 

Ik had inderdaad tele2 thuis tot vorig jaar, nu bij kpn. Ja ik heb zojuist contact opgenomen met zonnet wist niet dat dat een apart bedrijf was.

Ik ga met hun in overleg mbt mijn email programma werking.

Dank nogmaals.