Te veel mislukte inlogpogingen.

• 18 november 2019
  • 12 reacties
  • 641 x bekeken

Hallo,

Hier ook de zelfde storing. Kan al een week niet meer inloggen op mijn zonnet mail. Ook de melding " Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals. ” Probeer al ongeveer een week 1 a 2x daags in te loggen maar tot op heden geen succes.

Mvg. Raoel

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hé Raoel,

Lastig dat je niet meer kunt inloggen in je zonnet e-mail. Heb je al geprobeerd je wachtwoord te resetten via de knop wachtwoord vergeten? Zo niet probeer dit en wacht ook even minimaal 24 uur voordat je opnieuw probeert in te loggen.

Als dit niet lukt laat je het dan even weten?

Het lukt mij ook niet om in te loggen op mijn tele 2. Althans niet met de gebruikersnaam van mijn zonnet mail en het bijbehorend wachtwoord. Ik heb gister voor het forum een account aangemaakt met een ander zonnet mail adres. Daar kan ik tot op heden ook prima op in loggen. Het mail adres wat ik zelf voornamelijk gebruik werkt dus niet meer. 

Vreemd nu lukt het wel om op mijn tele 2 in te loggen maar mijn mail adres waar het om gaat als ik daar op klik kom ik op het andere mail adres waar ik nog op ingelogt stond. Heb toen eerst uitgelogd van dat mail adres en nog eens geprobeert te inloggen op mijn eigen mail adres maar daar krijg ik dus de bekende melding. Heb toen mijn wachtwoord veranderd maar weet niet zeker of dat gelukt is. Op het moment van versturen keerde hij weer terug naar het begin scherm en kreeg geen bericht van verzonden of gelukt of iets dergelijks. We wachten eerst maar even weer af.

Het wachtwoord is wel gewijzigd maar inloggen op mijn mail adres er mee lukt niet. Wel op mijn Tele 2 dashboard maar op de mail nog steeds de zelfde melding

Te veel mislukte inlogpogingen

Tot op heden geen resultaat. Wachtwoord wijzigen lost niet het probleem op. De melding van te veel mislukte inlog pogingen blijft. Wel lastig dat je dus niet meer bij je mail kan. Op andere zonnet adressen geen problemen. Het mail adres waar ik me op het forum heb kunnen inloggen geeft dus ook geen probleem, maar het mail adres waar het om gaat werkt dus zo maar in eens niet meer terwijl ik hem dagelijks gebruik. Zoals gezegd de wachtwoord wijziging heeft wel plaatsgevonden maar is blijkbaar niet de oplossing van het probleem.

Beste medewerkers tot op heden geen verbetering is de situatie. Mijn mailadres is niet meer bereikbaar, wel kan ik inloggen in mijn tele 2 met het gewijzigde wachtwoord.

Beste medewerkers is er hier op het forum iemand die daadwerkelijk kan helpen of moet ik via een andere weg in kontakt komen met de technische dienst?

Reputatie 7
Badge +4

Je bent nog wel klant voor internet thuis? Dan is er de directe telefonische klantenservice. Die zijn er doordeweeks op 0207544444.

Weet niet precies hoe dat ooit gegaan is. We zaten in een wooneenheid waar we internet van zonnet hadden. Zodoende had iedereen een mail adres van zonnet en dat heeft altijd goed gewerkt. Zoals gezegd andere mail adressen van zonnet geven op mijn computer geen probleem. Het is alleen het adres wat in mijn tele 2 staat vermeld wat plots niet meer werkt. Is wel lastig want daar komt ook deels zakelijke mail op binnen waar ik nu dus sinds 14 dagen niet meer niet meer bij kan. Heb wel vaker problemen met de zonnet mail gehad en maak me niet zo snel druk maar 14 dagen heb ik nog niet eerder ervaren. Heb de cookies al eens verwijderd, wachtwoord veranderd maar dat helpt niets. Neem aan dat ik niet de enigste ben want als ik er op google komen veel van deze zelfde meldingen naar boven.

Hallo Ik heb best veel geduld hoor maar wordt er hier uberhaupt iets met mijn klacht / probleem gedaan of zit ik hier gewoon voor jan lul mijn verhaal te doen? Mvg. Raoel

Reputatie 5
Badge +2

Hé Raoel,

Helaas had ik niet eerder de mogelijkheid om een reactie te geven. Ik ga kijken of ik iets voor je kan doen, zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url]. 

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Reputatie 5
Badge +2

Hé raoeldv,

Ik heb geen reactie meer van je gehad en ga daarom het topic sluiten. 

Mocht het probleem nog niet opgelost zijn of wil je iets anders vragen klik dan hier om een nieuw topic aan te maken.

Groet, Kevin