Storing zonnet webmail

• 6 juni 2018
  • 15 reacties
  • 1096 x bekeken

Reputatie 1
Is er een storing bij ZONNET WEBMAIL kan sinds 30 minuten niet meer inloggen

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Voor als nog is er niks bekend omtrent een zonnet e-mail storing? Kunnen jullie via de mijnTele2 omgeving wel inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord?
Tevens zou ik even willen adviseren om de cache en cookies te verwijderen.

Groetjes,
Patrick van Tele2
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor de melding! Betreft inderdaad een storing! Kijk hier voor meer informatie over de eventuele oplossing!
Reputatie 1
Triest dat het zo lang duurt voordat het gecommuniceerd wordt door Tele 2 dat er storing is jullie lopen toch iedere keer weer achter de feiten aan
Reputatie 5
Badge +3
Helaas zullen er altijd een aantal aspecten zijn om vast te stellen of het een storing is. Dit kost inderdaad tijd.
Reputatie 1
Wat een gekletst geloof jezelf in je verhaal We leven in 2018 en jij hebt bijna 2 uur nodig om je voorkant te informeren dat er storing is schaam je

*** Reactie aangepast door moderator Patrick. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***
Reputatie 5
Badge +3
Volgens mij ben ik degene die zojuist al dat werk heb moeten doen, dus geloof ik in mijn eigen 'geklets'? Het antwoord op je vraag is: Ja, zou ook beetje raar zijn als dat niet zo is. Neem aan dat jij ook in de eigen teksten gelooft althans dat hoop ik voor je.
Maar goed bedankt voor je feedback, ik zou invervolg proberen sneller te werken. Daarnaast ben ik nog steeds drastisch opzoek naar een helderziende dus als je 1 weet, dan hoor ik het graag!

En oh ja, typen in hoofdletter wordt gezien als schreeuwen en dat is niet toegestaan. Zie de huisregels!
Reputatie 1
Schaam je
Reputatie 1
Ik ben door jou zwaar beledigd maar hoop dat er andere meekijken op hetgeen jij schrijft
Reputatie 1
Volgens mij ben ik degene die zojuist al dat werk heb moeten doen, dus geloof ik in mijn eigen 'geklets'? Het antwoord op je vraag is: Ja, zou ook beetje raar zijn als dat niet zo is. Neem aan dat jij ook in de eigen teksten gelooft althans dat hoop ik voor je.
Maar goed bedankt voor je feedback, ik zou invervolg proberen sneller te werken. Daarnaast ben ik nog steeds drastisch opzoek naar een helderziende dus als je 1 weet, dan hoor ik het graag!

En oh ja, typen in hoofdletter wordt gezien als schreeuwen en dat is niet toegestaan. Zie de huisregels!
Reputatie 1
Tele2 had je moeten ....
Reputatie 5
Badge +3
Het is nooit de bedoeling dat wij mensen beledigen op het forum, als je dit zo hebt ervaren spijt me dit. Nogmaals dat is zeker niet mijn bedoeling geweest. Een beetje lol in de topics houden wel.

Groetjes,
Patrick van Tele2
Reputatie 1
Het is nooit de bedoeling dat wij mensen beledigen op het forum, als je dit zo hebt ervaren spijt me dit. Nogmaals dat is zeker niet mijn bedoeling geweest. Een beetje lol in de topics houden wel.

Groetjes,
Patrick van Tele2
Reputatie 1
Ik vind het een klacht waard heeft niets meer wat mij betreft met grappig te maken
Is er een storing bij Webmail van Tele2?
Ik kan geen mails meer ontvangen noch verzenden.
Krijg dit bericht op mijn scherm te zien:

Application Error (603): SQLSTATE[HY000] [1129] Host 'webmail02.tele2.isp-net.nl' is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin flush-hosts'

Wat is er aan de hand?
Wil wel heel erg graag vanavond nog mijn mails kunnen inzien en beantwoorden.
Reputatie 5
Badge +3
@Arry Ik vraag je a.u.b. een eigen topic te starten! Zo blijft het voor ons overzichtelijk!

Groetjes,
Patrick van Tele2