Storing webmail zonnet?


Goedemiddag, kan het zijn dat er weer een storing is bij het inloggen met de zonnet e-mail. Krijg als melding aanmelding mislukt.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

24 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Topic gesloten!
Reputatie 5
Badge +3
Sorry 😥. Wij gaan ervan uit dat de storing voor altijd weg blijft! 😎 🌞
Ook hier werk het weer.
Doe me alleen een plezier, geen storingen meer als ik belangrijke mailtjes verwacht ! 😒
Bij nader inzien 🤔 ….doe maar gewoon helemaal niet.😁
Reputatie 5
Badge +3
Als je hebt gebeld met de klantenservice voordat ik de melding heb kunnen uitzetten, dan heb je kans dat de collega's inderdaad nog van niks wisten. De 'voorkant' klantenservice dus, krijgt als tweede te horen dat er een storing speelt. Als we de klantenservice nog eerder moeten inlichten dan moeten ik en mijn collega's de toekomst kunnen voorspellen, ik kan je vermelden: Dat kunnen wij niet. Weet je iemand die dat kan? Dan horen wij het graag, diegene kan veel geld gaan verdienen als zijn/haar voorspellingen kloppen dan he 😃!
Reputatie 1
En iedere keer mag ik als klant weer bellen en weten ze bij de klantenservice nog niets
Zorg als bedrijf dat je je voorkant op tijd informeert
Reputatie 5
Badge +3
Storing is inderdaad opgelost! Succes met de mailtjes!
Reputatie 2
Lijkt inderdaad weer te werken. Bedankt allemaal, Patrick en mensen van de techniek.
Hi everybody,

Bedankt voor alle meldingen! Betreft inderdaad een storing! Kijk hier voor meer informatie over de eventuele oplossing!


alles lijkt het weer te doen (hopen dat het zo blijft) Bedankt allemaal!
Reputatie 5
Badge +3
Hi everybody,

Bedankt voor alle meldingen! Betreft inderdaad een storing! Kijk hier voor meer informatie over de eventuele oplossing!
Bij mij idem dito. Ik gebruik outlook van MS Office 2016.
Berichten ontvangen doet deze niet, verzenden wel.
Krijg foutmelding 0x80042108 , kan geen verbinding maken met server voor inkomende email.
Via webmail inloggen lukt ook niet.
Reputatie 5
Badge +3
Check check check, het is in onderzoek! Bedankt voor het melding
Goedemiddag, kan het zijn dat er weer een storing is bij het inloggen met de zonnet e-mail. Krijg als melding aanmelding mislukt. bij mij gebeurt precies hetzelfde
Reputatie 2
Krijg dezelfde melding als jaap1953:

An error occurred.

Sorry, the page you are looking for is currently unavailable.
Please try again later.

If you are the system administrator of this resource then you should check the error log for details.

Faithfully yours, nginx.
Goedemiddag, kan het zijn dat er weer een storing is bij het inloggen met de zonnet e-mail. Krijg als melding aanmelding mislukt. Via mijn tele2 lukt aanmelden ook niet. Vanmorgen was er nog niets aan de hand.
Reputatie 1
krijg de melding op alle manieren van inloggen heb idd geen cache en cookies meer, kan geen screenshot maken
Reputatie 5
Badge +3
@jaap1953 Zou je een screenshot kunnen maken van de melding? En wanneer krijg je deze melding?
Heb je je cache en cookies al verwijdert? En kun je inloggen op de webmail?
Reputatie 1
Syntax: error_log file [level];
Default:

error_log logs/error.log error;

Context: main, http, mail, stream, server, location

Configures logging. Several logs can be specified on the same level (1.5.2). If on the main configuration level writing a log to a file is not explicitly defined, the default file will be used.

The first parameter defines a file that will store the log. The special value stderr selects the standard error file. Logging to syslog can be configured by specifying the “syslog:” prefix. Logging to a cyclic memory buffer can be configured by specifying the “memory:” prefix and buffer size, and is generally used for debugging (1.7.11).

The second parameter determines the level of logging, and can be one of the following: debug, info, notice, warn, error, crit, alert, or emerg. Log levels above are listed in the order of increasing severity. Setting a certain log level will cause all messages of the specified and more severe log levels to be logged. For example, the default level error will cause error, crit, alert, and emerg messages to be logged. If this parameter is omitted then error is used.

For debug logging to work, nginx needs to be built with --with-debug, see “A debugging log”.

The directive can be specified on the stream level starting from version 1.7.11, and on the mail level starting from version 1.9.0.
Reputatie 1
error log
http://nginx.org/en/docs/ngx_core_module.html#error_log
Reputatie 1
An error occurred.

Sorry, the page you are looking for is currently unavailable.
Please try again later.

If you are the system administrator of this resource then you should check the error log for details.

Faithfully yours, nginx.
Reputatie 5
Badge +3
Hi,

Voor als nog is er niks bekend omtrent een zonnet e-mail storing? Kunnen jullie via de mijnTele2 omgeving wel inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord?
Tevens zou ik even willen adviseren om de cache en cookies te verwijderen.

Groetjes,
Patrick van Tele2
Reputatie 1
"verbinding met IMAP server is mislukt"
Reputatie 1
ook hier is er iets mis
Reputatie 1
Ik kan sinds 20 minuten niet meer inloggen in mijn webmail van zonnet STORING?
Reputatie 1
Goedemiddag, kan het zijn dat er weer een storing is bij het inloggen met de zonnet e-mail. Krijg als melding aanmelding mislukt. daar heb ik ook last van