beantwoord

Postvak in ineens leeg

• 8 januari 2019
  • 15 reacties
  • 341 x bekeken

Mijn postvak in is ineens leeg, kan dit gefixed worden? Heb niks raars gedaan, maar opeens zijn alle mails in mijn Postvak in weg
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 9 januari 2019, 09:27

Hé Demanto,

Ik heb je e-mail box gesynchroniseerd en hiermee zou je je verdwenen e-mail weer terug moeten hebben!

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé Demanto,

Ik heb je e-mail box gesynchroniseerd en hiermee zou je je verdwenen e-mail weer terug moeten hebben!

Groet, Kevin
Hé Demanto,

Groet, Kevin

Hi Kevin , ik ben sinds gisterenavond na een foutmelding al mijn mails in postvak in kwijt. Mappen zijn nog gevuld en nieuwe mail komt binnen. Maar bij de verdwenen mails zitten heel belangrijke en gevoelige mails die ik nog moest verwerken.Hoe krijg ik mijn oude mails weer terug?? Hans Nagel
Reputatie 5
Badge +2
Hé Hans,

Ook jouw e-mail is bij deze gesynchroniseerd, als het goed is zijn de verborgen e-mails weer naar voren gekomen!

Groet, Kevin
Reputatie 2
Foei! Wat stom van die kaboutertjes om telkens bij diverse klanten van Tele2 hun e-mails zomaar weg te gooien. Al maanden lang. Kan Tele2 telkens weer handmatig synchroniseren om dit te repareren. Goed hoor dat Tele2 dit elke keer weer dit na een melding het herstelt. Bravo voor zo’n vlijtige provider!
Ze worden niet weggegooid, er verdwijnt een link/deze wordt verbroken.

Tip = gebruik een email client, dan ben je niet zo afhankelijk van anderen.
Maar goed dat roep ik al zolang dat ik er een beetje moe van wordt.
Reputatie 2
Dus Tele2 hoeft niets te doen behalve dit achteraf telkens te repareren want preventie van de “verbroken link” is niet mogelijk / nodig
Oké ... Daar zou ik dus niet mijn e-mailfunctie bij onderbrengen. Maar dat is persoonlijk.
Misschien is “het plotseling kwijt zijn van al je e-mails" wel een hele leuke ervaring o.i.d. ...
Wat jij zegt, vandaar ook mijn advies over de email client.
Het is makkelijk om webmail te gebruiken, gemakzucht.
Reputatie 2
Dat is geen "gemakzucht" dat is een prima functie om altijd en overal bij je e-mail te kunnen, ongeacht waar en achter welk apparaat. En altijd te weten dat je naar de huidige stand van zaken van je e-mail zit te kijken, min of meer direct op de e-mail server.
Dat heet een "cloudservice", werkt goed en is modern.
Nix op tegen, behalve als je een slechte provider hiervoor hebt (je mag gewoon verwachten dat een aanbieder van zoiets zijn zaakjes op orde heeft).
Je hoeft mij de cloudservice niet uit te leggen, blijft dat je afhankelijk bent van "de cloud" en niets fysiek op je eigen pc/whatever hebt staan.
Dat heet afhankelijk zijn van, en zoals je ziet komt het verwachtingspatroon niet uit want mijn punt onderstreept.

En er bestaat ook nog zoiets als synchroniseren, daar heb je geen cloud voor nodig.

De cloud is interessant voor bedrijven uit oogpunt van kostenbesparing, maar goed die draaien ook raid systemen met mirrors met hot swappable harde schijven.
Reputatie 2
Ik ben persoonlijk erg tevreden met alle cloud-services waar ik gebruik van maak, waaronder e-mail. Ik ben maar een eenvoudige consument, maar niet de enige ...
Ik geloof niet dat cloudservices er alleen voor kostenbesparende bedrijven zijn en ik weet dat ook synchroniseren heel vaak niet goed werkt door foute implementaties.

Mijn advies: vermijd providers die fouten maken met jouw gegevens.
Het is ook handig en gemakkelijk vandaar mijn opmerking over gemakzucht, maar niet als het onbetrouwbaar blijkt te zijn.
Dan moet je zoals je ziet anderen vragen het probleem op te lossen.

Een cloud zijn ook gewoon fysieke servers die op de grond staan, alleen is dan alles webbased en hoef je geen dure software te instaleren en te onderhouden.
Interessant voor bedrijven uit oogpunt van kostenbesparing.
Software matig en personeel (ICT)
Reputatie 2
Nee hoor ... dan moet je gewoon een andere provider zoeken die niet zulke ernstige fouten met jouw gegevens maakt. Die zijn er zat.
Mijn mening.
Hé Demanto,

Groet, Kevin

Hi Kevin , ik ben sinds gisterenavond na een foutmelding al mijn mails in postvak in kwijt. Mappen zijn nog gevuld en nieuwe mail komt binnen. Maar bij de verdwenen mails zitten heel belangrijke en gevoelige mails die ik nog moest verwerken.Hoe krijg ik mijn oude mails weer terug?? Hans Nagel
Hi Kevin

Hartelijk dank voor de synchronisatie, ik kan overal weer bij,TOP!!!
Reputatie 5
Badge +2
Geen probleem Hans, omdat het voor jou opgelost is en de tpoic aanmaker lange tijd niet meer gereageerd heeft ga ik het topic bij deze sluiten

Fijne dag verder!