vraag

Opnieuw geen toegang tot smtp.tele2.nl en kan dus weer geen mail verzenden.

  • 21 juli 2017
  • 6 reacties
  • 242 x bekeken

Opnieuw geen toegang tot smtp.tele2.nl en kan dus weer geen mail verzenden.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Badge +2
Lastig reageren als je verder geen gegevens vermeld. Gokje dat het Outlook is.
Vul eens in volgens deze afbeelding. Werkt hier al lange tijd goed.



Hier helaas niet.
Sorry voor de botte taal, maar dit probleem heb ik al heel lang.
Ik mailde dit rechtstreeks naar een collega die er al mee bezig was geweest.
Dat "mocht" niet.
Dan zakt m'n broek wel even af.

Mvg,
Badge +1
Hi 123PietenCo,

Wat is de exacte foutcode die je krijgt? En welke versie Outlook gebruik je? Als je Outlook gebruikt natuurlijk, dat is nu even een aanname.
Ik zie in ieder geval je poort instellingen niet goed staan, we gebruiken voor de smtp poort 587. Daar heb je nu 465 staan.
Daarnaast staat een vinkje om een kopie achter te laten bij de server, ik zou hem uitvinken omdat onze box weinig mb"s heeft en daardoor snel volloopt.


Groetjes heidy
Hallo Heidy,
Sorry, dat poortnummer is door uw collega geadviseerd.
Poort 587 hoort bij de niet beveiligde verbinding.
Overigens geven beide instellingen de zelfde fout:



Mvg,
Hij doet het weer.
Bedankt voor de hulp.
Hoop dat het nu zo blijft.
Badge +1
Dat hoop ik ook! Voor nu ben ik blij dat het weer werkt.

Groetjes Heidy