beantwoord

nog steeds problemen met uitgaande mail outlook en zonnet

ik wordt hier echt net goed van !! nog steeds heb ik heel veel problemen met de uitgaande mail in outlook ( heb een Zonnet-mailadres)
ik en mijn Pc-reparatie deskundige hebben alles al opnieuw ingesteld (via de aangegeven poorten en met de door tele2 verstrekte instellingen) en alle opties geprobeerd maar nog steeds verstuurt outlook mijn uitgaande mails niet of 30 keer !!

wanneer lossen jullie dit nou eens op ben al sinds het begin klant ( lees bijna 25 jaar) en voel me danig in de steek gelaten nu.
ja dan moet je maar via webmail versturen krijg je dan te horen nou die webmail is %$#$ en omslachtig in gebruik ik wil gewoon mijn outlook kunnen gebruiken doe ik al die jaren al en nu ineens zijn er al die problemen.
iemand nog ideeën ???
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 28 mei 2019, 16:22

Topic wegens inactiviteit gesloten

De problemen met het verzenden zouden opgelost moeten zijn. Als er nog vragen zijn kun je hier klikken om een nieuw topic te openen
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Instellingen @versatel.nl / @zonnet.nl
Inkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl in
Poortnummer (POP3): 110
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nl
Poort uitgaande mail: 25

dit dus gedaan maar nog steeds werkt het niet !!!!
Reputatie 2
Badge
Ook ik weer problemen vandaag met verzenden emails in outlook. heeft 5 dagen goed gewerkt na de storing van 3 weken geleden. Tele2 blijft maar prutsen.
Ook ik weer problemen vandaag met verzenden emails in outlook. heeft 5 dagen goed gewerkt na de storing van 3 weken geleden. Tele2 blijft maar prutsen.

en dan bellen ze me net op of ik mijn abonnement wil verlengen !!?? nou dat weet ik nog niet daar moet ik even goed over gaan denken. bel me over een maand maar terug kijken we dan wel.
Ik heb sinds twee dagen hetzelfde probleem ( @zonnet.nl ) met Thunderbird
Soms gaat de mail er na een aantal minuten alsnog uit,
ben nu al een uur bezig, maar krijg mail niet weg.
Ik heb sinds twee dagen hetzelfde probleem ( @zonnet.nl ) met Thunderbird
Soms gaat de mail er na een aantal minuten alsnog uit,
ben nu al een uur bezig, maar krijg mail niet weg.

waarschijnlijk is hij dus nu al 20 keer bij de ontvanger aangekomen dat is mijn probleem.
het beste kun je het ook naar jezelf sturen ( in de BCC jouw eigen adres zetten) en dan verwijderen zodra het verzonden bericht bij jezelf binnenkomt.
Reputatie 7
Badge +1
Een gratis Outlook of Gmail e-mailadres aanmaken en deze je Tele2 mail automatisch laten ophalen is een mogelijke oplossing. Je mail staat dan gelijk in de cloud, is vanaf elke plek en ook via goede mobiele apps makkelijk bereikbaar en synchroniseert over alle apparaten, ideaal. Met een e-mailadres ben je gelijk onafhankelijk van je provider voor het geval je ooit van provider wisselt.
Heb de BCC truc geprobeerd. Uiteindelijk zijn er twee mails uit gegaan, echter niet bij mij aangekomen. Dit is zwaar balen. Dit kost tijd,energie en geld. Ik kan er dus niet meer vanuit gaan dat mijn klanten email en digitale facturen ontvangen. Zakelijk gezien is dit waardeloos.

Het is al langer bekend dat Tele2 weinig belang hecht aan @zonnet.nl klanten en weinig tot geen onderhoud pleegt aan de oude servers.
Op deze manier wordt je wel gedwongen om een andere provider te nemen.
Reputatie 7
Badge +4
Op dit forum bespreken we alleen consumentendiensten. Zonnet bestaat al heel lang niet meer, en die internet access was ook niet voor zakelijke toepassingen. Er zijn veel zakelijke email diensten beschikbaar. Je zou ook je eigen bedrijfsnaam als email kunnen gaan voeren bij zo'n partij.
De eigen bedrijfsnaam hebben we ook, maar die loopt ook al die jaren via zonnet.
Ook hebben we drie privé zonnet adressen, die hetzelfde probleem hebben.
Reputatie 7
Badge +1
Kies één van de genoemde gratis e-maildiensten en je bent niet gedwongen een andere provider te nemen.
Vind "bedrijf"@gmail.com niet echt professioneel staan.
Overigens lijkt het probleem hier nu opgelost te zijn.
Reputatie 7
Badge +1
Dat is vrij makkelijk te koppelen aan een domeinnaam, maar ik reageerde voor de privé Zonnet adressen. Fijn dat het inmiddels is opgelost!
Reputatie 5
Badge +2
Topic wegens inactiviteit gesloten

De problemen met het verzenden zouden opgelost moeten zijn. Als er nog vragen zijn kun je hier klikken om een nieuw topic te openen