beantwoord

Mailbox leeg en mails verdwenen

  • 11 February 2021
  • 9 reacties
  • 284 x bekeken

Plotseling zijn is mijn mailbox geheel leeg. Alleen een zojuist ontvangen mail zit er nog in.

Is de enige manier om deze terug te krijgen contact op te nemen met Tele2 morgenochtend?

icon

Beste antwoord door eric 11 February 2021, 22:20

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Welke domeinnaam heb je een email van? Tele2.nl of zonnet.nl?  En heb je nog een betaald internet abonnement bij Tele2 waarvan je de factuur op dat e-mailadres ontvangt?

Versatel.nl

Abonnement loopt bij Tele2 op dit adres

Reputatie 7
Badge +12

Versatel en zonnet adressen worden tegenwoordig door het bedrijf zonnet.nl beheerd. Je kan de klantenservice bellen om te vragen of ze jouw probleem bij hen kunnen neerleggen. Je zou ook kunnen proberen om direct contact te zoeken.

 

Vraag mij niet hoe maar opgelost. 
Ergens is er een vinkje ✔️ gewijzigd.

Daardoor geen kopie van de mail maar mail binnen halen en verwijderen van server. 
Snap er werkelijk niets van aangezien we dit device allang gebruiken en nooit last hebben gehad. 
Gelukkig lag de fout bij ons zelf en zijn we niks kwijt. 
 

Dank voor de adviezen. 👍🏼

Versatel en zonnet adressen worden tegenwoordig door het bedrijf zonnet.nl beheerd. Je kan de klantenservice bellen om te vragen of ze jouw probleem bij hen kunnen neerleggen. Je zou ook kunnen proberen om direct contact te zoeken.

 

De directe support van zonnet is alleen voor mailhouders die een betaald product direct bij zonnet hebben en hun mail niet aan een betaald tele2 product gekoppeld hebben. Voor zonnet/versatel/tele2 mail adressen gekoppeld aan een betaald tele2 product moet je voor support gewoon bij tele2 zijn.

Reputatie 7
Badge +12

En op zijn best sturen ze het door naar zonnet en hoor je er net zoveel van als dat je zelf contact opneemt. Als een merk geen nieuwe producten meer verkoopt, dan heet dat volgens mij een sterfhuis constructie? 

Inmiddels ben ik erg blij met mijn 25 euro glasvezel internet bij t-mobile. Inclusief een t-mobile-thuis.nl mailadres. Maar zoals jullie weten heb ik een eigen domeinnaam, dus blijft de provider mailbox onaangeroerd.

Als iemand bij belsimpel voor support moet zijn en niet bij tele2 dan stuur je hem toch ook naar belsimpel? Maar als iemand bij tele2 moet zijn voor support en niet bij zonnet dan geldt dat opeens niet? Het is mij inmiddels wel duidelijk dat jij met 2 maten meet hoe het jou maar uitkomt. En verantwoordelijkheid nemen voor je eigen verzinsels ho maar. is dit hoe je het wilt spelen? Prima, doen we het zo eric. Tjonge jonge jonge, en dat is nu een goldmember?

 

Moet dat nu zo? Dat jij blij bent met je t-mobile is mooi, dat je blij bent met je eigen mail is ook prima, maar dat is toch geen reden om mensen opzettelijk met een kluitje in het riet te sturen omdat jij vind dat geen mens providermail zou moeten willen hebben. Absoluut goldmember onwaardig gedrag dit. Ik snap het niet. Soms help je mensen prima zoals laatst die meneer die problemen met zijn wifi had. Echt schoolvoorbeeld van hoe het forum hoort te zijn. Maar als iets niet in je straatje past deins je er niet voor terug zelf maar feiten te verzinnen om mensen mee om de oren te slaan.

 

Ik ben niet bang je op onwaarheden aan te spreken. Hoe lullig je ook tegen me gaat doen. Want klanten verdienen beter op een klant helpt klant forum.

 

Lezen jullie ook mee @Cas van Tele2  en @Maurice , of moet ik het maar normaal gaan vinden dat mensen opzettelijk naar de verkeerde partij worden gestuurd omdat eric vind dat geen mens providermail zou moeten hebben? Dit kan toch zo niet langer?

Zelfs Cas liep hier te verkondigen dat de termijn voor terugbetaling 14 werkdagen was ipv 14 dagen omdat dat dat soort informatie uit de duim gezogen wordt om maar een klant af te kunnen poeieren terwijl deze volledig in zijn recht staat, want de discussie winnen is belangrijker dan klanten waarheidsgetrouwe informatie te geven. Is dat de sfeer zoals die hier op het forum gewenst is?

Reputatie 7
Badge +12

Ook een moderator is maar een mens. En die zal de hele dag thuiswerken zodat het oplossen van problemen en beantwoorden van moeilijke vragen best lastig is geworden.

Dit forum is een plek om lekker te kletsen en je eigen mening te geven. Mijn mening over providermail is best heel stabiel; doe het niet. Of het nu Zonnet, t-mobile thuis of KPN is, dit is een toch een vorm van lock-in Ga je weg, mailadres weg... 

Dat maakt voor deze vraag toch niet uit? Deze vraag ging toch  om hulp bij de providermail van een betalende klant en de support daarvan ligt hier. Maar zoals gewoonlijk begin je weer ergens anders over om een rookgordijn aan te leggen  en het niet over het punt van gesprek te hebben. Maar sla vooral door met je knuppel. Ik laat me niet langer neerknuppelen door jou. Gezellig zo dat kletsen.