kan niet inloggen op mijn zonnetwebmail

• 19 oktober 2019
  • 16 reacties
  • 383 x bekeken

Goedendag,

Ik kan al een geruime tijd niet inloggen op mijn zonnet webmail, het lukt me wel in teloggen in tele2 account. Dan ga ik naar webmail dan krijg een melding dat er te vaak fout is ingelogged.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 2

Probeer het eens zonder ‘@zonnet.nl’, lukt het dan wel?

Probeer het eens zonder ‘@zonnet.nl’, lukt het dan wel?

Al geprobeerd en geen resultaat

Reputatie 3
Badge +1

Hoi Chunglo,

Welkom op ons forum. Aangezien je wel kunt inloggen op het mijn Tele2 account in combinatie met de foutmelding die je krijgt als je wilt inloggen op de webmail is het nodig om de cookies en cache van de browser te wissen. Via deze link kun je zien hoe je de cache kunt verwijderen. 

Groet, Michiel

Hoi Chunglo,

Welkom op ons forum. Aangezien je wel kunt inloggen op het mijn Tele2 account in combinatie met de foutmelding die je krijgt als je wilt inloggen op de webmail is het nodig om de cookies en cache van de browser te wissen. Via deze link kun je zien hoe je de cache kunt verwijderen. 

Groet, Michiel

Hoi Michiel,

Net geprobeerd en niet de gewenste resultaat gekregen. Het lijkt erop dat mijn zonnet-mailaccount verdwenen is maar er is nog een Tele2 inlogaccount. Of moet ik anders inloggen met mijn zonnet mail account?

Met vriendelijjk groet

Chung

:cry:

Reputatie 3
Badge +1

Krijg je nog steeds dezelfde foutmelding? Heb je het wachtwoord al eens aangepast en opnieuw geprobeerd met het nieuwe wachtwoord? 

Krijg je nog steeds dezelfde foutmelding? Heb je het wachtwoord al eens aangepast en opnieuw geprobeerd met het nieuwe wachtwoord? 

Ja is gisteren aangepast en ook dat werkte niet

Goedendag,

Ik kan al een geruime tijd niet inloggen op mijn zonnet webmail, het lukt me wel in teloggen in tele2 account. Dan ga ik naar webmail dan krijg een melding dat er te vaak fout is ingelogged.

aanvullen snapshot

Reputatie 3
Badge +1

Om te kunnen achterhalen waardoor het niet lukt om in te loggen ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer (als het email adres niet gekoppeld is aan een abonnement dan ontvang ik graag het klantnummer ipv de eindcijfers van het rekeningnummer) in een privé bericht. [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=230528]Privébericht naar Michiel [/url]

Om te kunnen achterhalen waardoor het niet lukt om in te loggen ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer (als het email adres niet gekoppeld is aan een abonnement dan ontvang ik graag het klantnummer ipv de eindcijfers van het rekeningnummer) in een privé bericht. Privébericht naar Michiel

Ik krijg deze melding

en als ik nu probeer in te loggen in mijntele2 krijg ik dit

dus kan ik mijn klantnummer niet doorgeven, misschien dat je tijd hebt om mij te bellen mijn mobiel nummer is te zien, die kan je gebruiken.

Reputatie 3
Badge +1

Je moet ingelogd zijn om een privé bericht te kunnen sturen. Het is voor mij niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen. 

dan ga ik later nog een keer proberen in te loggen

Reputatie 6
Badge +1

Als je hier een bericht plaatst ben je ingelogd! 

Hier hetzelfde probleem, kan niet inloggen. Zelfs de pagina verschijnt niet meer.

Het lijkt weer te werken, bedankt! Hopelijk blijft het goed gaan.

Je moet ingelogd zijn om een privé bericht te kunnen sturen. Het is voor mij niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen. 

nog eens geprobeerd en geen succes. Krijg dezelfde melding die ik aan je heb doorgegeven.

Ik geef het op, het is ook maar enkel een emailaccount van zonnet dat ik in het verre verleden heb gemaakt en nu enkel nog paar media wordt gebruikt. Ik ga het overzetten naar een ander mail account.

Dank je Michiel voor je moeite en tijd. Als het me ooit eens lukt om in teloggen zal ik deze account gaan verwijderen.