beantwoord

Kan geen mails meer verzenden met Outlook

• 9 april 2019
  • 12 reacties
  • 478 x bekeken

Sinds een week werkt het verzenden van mijn mails via Outlook niet meer. Eerst dacht ik dat het aan een verouderde versie van Office lag en daarom een nieuwe versie gekocht en geïnstalleerd. Maar deze werkt ook niet. Vervolgens dus Microsoft gebeld en allervriendelijkst geholpen, maar hun conclusie was dat het probleem bij Tele2 ligt. Het zou nog minstens een week duren. Toch wel jammer dat Tele2 je niet op de hoogte brengt van deze storingen, je moet er zelf achter komen. Waarom weet Microsoft wel dat dit speelt en hoe lang het duurt en Tele2 niet? Dit verbaast mij zeer
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 9 april 2019, 17:25

Ten eerste vind ik het jammer om te horen dat je hebt opgezegd. Je hebt in een korte tijd meerdere algemene storingen gehad. Het is voor onze klantenservice dan de taak om voorbeelden te verzamelen hiervan. Ze kunnen niet meer doen. Op het moment dat onze technische dienst het aan het onderzoeken is dan kunnen ze ook niet meer vertellen. Het probleem zou in de webmail verholpen moeten zijn.

Ik ben van mending dat ze inderdaad wel iets beter hen best hadden kunnen doen om je te behouden. Kan ik nog iets voor je betekenen.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Sinds een week werkt het verzenden van mijn mails via Outlook niet meer. Eerst dacht ik dat het aan een verouderde versie van Office lag en daarom een nieuwe versie gekocht en geïnstalleerd. Maar deze werkt ook niet. Vervolgens dus Microsoft gebeld en allervriendelijkst geholpen, maar hun conclusie was dat het probleem bij Tele2 ligt. Het zou nog minstens een week duren. Toch wel jammer dat Tele2 je niet op de hoogte brengt van deze storingen, je moet er zelf achter komen. Waarom weet Microsoft wel dat dit speelt en hoe lang het duurt en Tele2 niet? Dit verbaast mij zeer

Hier hetzelfde probleem, voor de zekerheid via webmail gekeken of er iets vreemds te zien was. Dit is niet het geval. TELE2 benaderd via Messenger. Zij gaan er naar kijken
Ik heb inmiddels ook meerdere keren contact gehad met tele2 maar voor mij kunnen ze niets doen. Ik heb daarom contact gezocht met Ziggo en ga over
Ik wacht het nog even af. Het vreemde is dat ik twee e mail accounts heb. Versturen via het andere account met dezelfde OUTLOOK instellingen voor de server werkte wel. Ben heel benieuwd wat het antwoord van TELE2 gaat zijn. Er waren geen wijzigingen in de instellingen van beide accounts gedaan.
Succes
Succes
Krijg net commentaar van de ontvanger of ik het nodig vond om 25 keer de faktuur te verzenden. Er blijkt dus tussen de communicatie server en OUTLOOK een storing te zitten. Na verzending via een ander account is dit continu verzenden voorlopig afgelopen.
Ja het ligt niet aan outlook. Microsoft heeft vanochtend mijn hele computer doorgespit op fouten en niets kunnen vinden.
Een testmailtje aan mezelf kreeg ik ook pas na een uur en toen drie keer.
Wat mij stoort aan Tele2 is dat ik mij niet serieus genomen voel als ik een probleem meld. Niet vorige week toen mijn tv problemen had en niet nu. In beide gevallen is het antwoord: heel jammer, maar we kunnen niets voor u doen.
Het enige waar ze serieus mee zijn is mijn geld
Tot nu toe deze reactie 'kunnen er niets aan doen' nog niet gehad. Wel het voorstel om maar via webmail te werken hetgeen natuurlijk niet logisch of handig is. Zeker niet met een adresboek op je eigen PC.
Er blijkt een storing geweest te zijn voor de Versatel en Zonnet. Als het goed is zou alles nu weer goed moeten werken.
Morgen maar eens testen
Ik heb inmiddels mijn abonnement opgezegd. Je verwacht dan na 20 jaar klant te zijn geweest de vraag: waarom en kunnen we nog iets voor u betekenen. Maar nee. De medewerker zei aan de lijn: ik heb hem voor u opgezegd en nog een fijne dag.
Zelf werk ik in de commercie en als mijn medewerkers zou zouden doen zou ik tegen hen zeggen: nog een fijne dag en tot ziens 😉
Reputatie 3
Badge +1
Ten eerste vind ik het jammer om te horen dat je hebt opgezegd. Je hebt in een korte tijd meerdere algemene storingen gehad. Het is voor onze klantenservice dan de taak om voorbeelden te verzamelen hiervan. Ze kunnen niet meer doen. Op het moment dat onze technische dienst het aan het onderzoeken is dan kunnen ze ook niet meer vertellen. Het probleem zou in de webmail verholpen moeten zijn.

Ik ben van mending dat ze inderdaad wel iets beter hen best hadden kunnen doen om je te behouden. Kan ik nog iets voor je betekenen.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
Ik sluit bij deze dit topic, omdat hier al meerdere topics over zijn.

Zie: https://forum.tele2.nl/e-mail-314/geen-uitgaande-mail-76181/index1.html#post462356