beantwoord

kan geen mail verzenden en inloggen webmail lukt ook niet.

  • 19 August 2022
  • 3 reacties
  • 72 x bekeken

 ik kan nog steeds niet  e-mail meer zenden; ontvangen werkt wel.

Het systeembeheer komt dan met de melding:

Serverfout: 554 5.7.1 <ab.schreuder>: SASL login name rejected: Access denied

 

icon

Beste antwoord door Floor109 19 August 2022, 18:13

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Heb je al contact gehad met de klantenservice om een blokkade te controleren?

Ik heb klantenservice gebeld in de wachtrij, na 10 minuten mijn geduld op.

wordt tijd dat klantenservice niet nodig is er een andere oplossing komt voor probleem bij Tele2 voor de abonnees.

ik het maandag maar weer eens proberen klantenservice te bereiken.
hopen op een wonder.

mvg Ab.

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Ab.Schreuder

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij geen mailtjes kunt uitsturen! Is het inmiddels allemaal opgelost? Mocht dat niet zo zijn, moet ook ik je aanraden om even te bellen met mijn collega's van Tele2 Thuis. ZIj kunnen namelijk in de juiste systemen om dit voor jou op te lossen! Thanks voor de tip @Floor109

Reageer