beantwoord

kan geen email op zonnet account ontvangen

  • 27 June 2020
  • 11 reacties
  • 1961 x bekeken

Sinds enkele dagen kan ik geen e-mail op mijn zonnet account meer ontvangen. Ik kan wel inloggen en er staan maar een paar e-mails in dus box zou niet vol moeten zijn. Afzender krijgt bericht dat disk space overload zou hebben maar dat lijkt onlogisch. Dank alvast!

icon

Beste antwoord door WhTurner 27 June 2020, 14:45

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Je hebt dit bericht op beantwoord gezet, daarom is de kans kleiner dat een moderator er snel naar kijkt. Bellen kan de zaak wel versnellen.

Ik heb sinds anderhalve dag hetzelfde probleem, heb geen idee wat ik moet doen, De inbox en andere mappen zijn niet te vol, heb extra mails weggegooid zelfs nu en ook mijn internetbestanden etc opgeschoond ( dit gaf de virtuele assistent aan). 
Heb het ook geprobeerd op een andere computer en mijn telefoon, maar komt echt geen mail binnen en ik moet minsten 80 junkmails krijgen haha. 

Ga ik doen! Veel dank voor het meedenken en de tips!

Reputatie 7

Het is sowieso raadzaam om bijvoorbeeld een gratis Gmail of Outlook.com adres te gaan gebruiken. Daar heb je veel meer opslag, moderne apps en ontwikkelingen. Met zo’n account kan je je zonnet mail laten ophalen tot je overal het nieuwe adres hebt doorgevoerd. Het maakt je provider afhankelijk en die mailaccounts zijn van een heel andere kwaliteit dan je zonnet account en bieden veel meer opslag ruimte.

Beste Tele2 moet ik jullie bellen om dit te fixen?

Reputatie 7

Ik heb sinds anderhalve dag hetzelfde probleem, heb geen idee wat ik moet doen, De inbox en andere mappen zijn niet te vol, heb extra mails weggegooid zelfs nu en ook mijn internetbestanden etc opgeschoond ( dit gaf de virtuele assistent aan). 
Heb het ook geprobeerd op een andere computer en mijn telefoon, maar komt echt geen mail binnen en ik moet minsten 80 junkmails krijgen haha. 

Heb je reeds via webmail ingelogd en daar de prullenbak geleegd?

Op welk percentage staat het diskverbruik?

Het je ook de prullenbak en de spammap leeg gemaakt

 

đŸ˜± 100% maar er staan weinig e-mails in en er is net veel opgeschoond
 nog tips?

Nee. Het kan zijn dat de postbus gereset moet worden door Tele2. Er zijn echter geen moderatoren op het forum in het weekend. Je kan proberen om de klantenservice te bellen 020 75 4444, maar het zal wel erg druk zijn in verband met de storing in de omgeving Alkmaar.

Reputatie 7

đŸ˜± 100% maar er staan weinig e-mails in en er is net veel opgeschoond
 nog tips?

Zoals @WhTurner vroeg, heb je de prullenbak geleegd?

Ja helemaal leeg...