Inloggen zonnet via laptop

• 10 april 2019
  • 12 reacties
  • 188 x bekeken

Hallo, sinds een aantal weken kan ik niet inloggen op mijn zonnet email account via mijn laptop. Op de telefoon lukt wel, maar als je een activatiemail moet activeren in een website en in je mail moet voor een activatie code, gaat dat niet vanuit de telefoon. Svp activeren.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé tdhartog, welkom!

Om je verder in de goede richting te krijgen naar oplossing zou ik je willen vragen op welke manier je e-mail gebruikt op je laptop, is dit via de webmail of een e-mail cliënt zoals bijvoorbeeld outlook?

Als het om een e-mail cliënt gaat dan kun je op deze pagina de instellingen controleren
Email client. Outlook krijg ik niet meer aan de gang.
Webmail bedoel ik
Reputatie 5
Badge +2
Kun je toelichten waarom het niet lukt om in te loggen in de webmail? Weet je het wachtwoord niet meer of krijg je een (fout)melding wanneer je wil inloggen?
De button doet het niet van het Menu
Reputatie 5
Badge +2
Dat klinkt als een probleem je browser, zou je daarom eens willen proberen of het wel lukt met een andere browser zoals bijvoorbeeld Edge/Firefox/Chrome?
Hij heeft het altijd gedaan. Ik zie niet in waarom ik iets moet veranderen, terwijl het altijd gewerkt heeft. Dat is niet klantvriendelijk. Je kunt je klant niet dwingen een andere browser te gebruiken.
Die hoef je maar een keer te gebruiken om de browser die je nu gebruikt te kunnen uitsluiten (of niet)
En gooi je cookies en ofline webpaginas eens weg om te kijken wat dat brengt.
Ik zie echt niet in waarom ik dat zou doen. Straks gaan ze nog zeggen dat je in je blote reet moet gaan staan. Dit is geen Marketing.
Zij moeten gewoon zorgen dat het werkt. That's it
Reputatie 5
Badge +2
Er is niets veranderd aan onze inlogpagina van webmail, de knop werkt wel voor al onze andere klanten.

Als er geen reactie volgt na het indrukken van de knop inloggen (geen foutmelding, je blijft hetzelfde zien) Dan is vrijwel altijd een probleem met je PC/verbinding/browser.

Ik dwing je nergens toe, maar je komt hier op het forum met een probleem en ik geef je een antwoord en een mogelijke oplossing. Als je hier niet in mee wil werken dan is er weinig dat ik verder voor je kan doen.
Vroeger zorgden bedrijven ervoor dat klanten happy waren en voelden bedrijven zich verantwoordelijk. En wilden zij niet 'popie' zijn of met allerlei winden meewaaien.